כניסה לדובאי עם דרכון זר שהונפק בישראל

lhabet

New member
כניסה לדובאי עם דרכון זר שהונפק בישראל

שבת שלום לכולם
לפני מספר חודשים קיבלתי את הדרכון הזר שלי, לצערי הוא הונפק בישראל כיוון שלעשות זאת באותה המדינה זו פרוצדורה מסובכת.
אני מעוניין לטוס לדובאי לחופשה, האם למישהו יש ניסיון? היה שם עם דרכון זר שהונפק בישראל ונתנו לו להכנס?
אני חייב לציין שלא הצלחתי למצוא תשובה חד משמעית אפילו אחת בנושא.
אני יודע שעם דרכון ישראלי ניתן להכנס במידה וזאת נסיעת עסקים ומישהו משם מזמין אותך.

אשמח מאוד לתשובה, ואם זה ממישהו שהיה שם עוד יותר טוב.

תודה רבה
 

eladgabso01

New member
בטוח שכתוב לך שהוא הוצא בישראל ?

לרוב כתוב רק עיר לידה וזה לא מעניין אותם
 

travelexpert

New member
סיכוי נמוך

אני ביקרתי בדובאי לפני כמה חודשים עם דרכון זר, אבל הוא הונפק בחו"ל ואין בו שום איזכור לקשר כלשהו עם ישראל, אז לא היתה שום בעיה עם זה.
במקרה שציינת - זה לא חד-משמעי, אך הסיכוי להיכנס הוא לא גבוה. קודם כל זה תלוי בכך האם אזרחי המדינה שיש לך את הדרכון שלה צריכים לקבל ויזה לאיחוד האמירויות, או שיש להם פטור מויזות. במידה ויש צורך לקבל ויזה, אז כמעט ואין לך סיכוי, כי בשביל זה צריך להגיש בקשה מראש עם כל המסמכים, זה עובר בדיקה של שירות הביטחון שלהם ובמידה והם רואים שבדרכון כתוב מקום לידה ישראל, או שהדרכון הונפק בישראל, אז לא נותנים ויזה. במידה ויש פטור מויזות, אז יש סיכוי שיתנו להיכנס, אך גם זה לא בטוח, אלא עניין של מזל. יש לי מכר שרצה לבקר בדובאי ויש לו אזרחות של מדינה עם פטור מויזה לאיחוד האמירויות ורשום לו ארץ לידה: ישראל, ומקום הנפקת דרכון: ישראל. הוא בירר בשגרירות של איחוד האמירויות במדינת האזרחות שלו וקיבל תשובה חד-משמעית שבמידה ורשום מקום לידה ישראל, אז הכניסה אסורה. אני יודע שבכל זאת יש אנשים במצב זה שמצליחים להיכנס, אך כנראה שהדבר תלוי במידת הערנות של הפקיד בביקורת הגבולות.
 

lhabet

New member
תודה על התשובה

כנראה שזה באמת עניין של לקחת סיכון ומזל.
לא רשום ישראל בדרכון.
אבל רשום תל אביב (בשפת המדינה) ולא צריך ויזה כדי להכנס.
 

travelexpert

New member
בלי ויזה יותר קל

במקרה זה יש סיכוי. מה שמשחק לטובתך - בדרך כלל בנמל תעופה יש תורים ארוכים לביקורת גבולות והמון אנשים מכל העולם, מה שיוצר עומס על פקידים ולא מאפשר להם להתעכב יותר מדי על כל נוסע שנכנס. אני נחתתי שם בלילה וביליתי שעה וחצי בתור עם המוני אזרחים מבנגלדש ופקיסטן. ואז כשהתור מגיע אתה מוסר לפקיד את הדרכון, הוא מצלם אותך במצלמה מיוחדת ושם חותמת כניסה. כל העניין לוקח כשתי דקות ואתה בפנים. מה שמשחק נגדך - שם העיר "תל-אביב" יותר מדי מוכר גם בלי שיהיה רשום "ישראל", וזה סיכון. השאלה היא מה יעשו במידה וכן ישימו לב לזה. האפשרות הסבירה ביותר - חקירה על-ידי שירות הביטחון בשדה התעופה, סירוב כניסה וגירוש בטיסה הקרובה למדינה שממנה הגעת.
 

alphac

New member
האם מקום לידה המופיע על הדרכון גם לא ישראלי?

תודה.
 
למעלה