טיסה עם לופטהנזה
יש לי חזור מסין עם לופטהנזה7 שעות עצירה בגרמניה.
מעבר לעובדה שאני יותר לא אטוס עם לופטהנזה בגלל המחיר המגוחך בהוספת מזוודה (200 דולר!!!) רציתי לדעת, עד כמה בדלפק צ'קאין גמישים בכל הנוגע למשקל המזוודות?
אגיע עם מזוודה של כ 23 קילו + תיק גב (( שיחליף למעשה את הטרולי כcarry on בנוסף ילקוט שיהיו בו מחשב ומסמכים, שקית עם שני מוצרים שרכשתי, ומעיל. האם כל זה יגרום לבעיה ויחייבו אותי להוסיף תשלום?
בנוסף, בכניסה לישראל יש את המסלול הירוק, בפעמים הבודדות הקודמות שנכנסתי עצרו אותי והעבירו לי את הציוד בשיקוף. מה זה למעשה אומר?
יש לציין שבמזוודה יהיו הרבה קניות, מרביתם עדיין בקופסאות או שקיות. מה השיקוף הזה בודק? האם סביר שתהיה לי בעיה? האם סביר שיפתחו לי את המזוודה תוך כדי שאני נכנס?
מה יהיה אם אכנס במסלול שבו אצהיר על ציוד שמותר לי להכניס, למשל אלכוהול בכמות מותרת לי, ועוד מוצרים זולים בקופסאות. האם במקרה שבו אני מצהיר עצמאית יפתחו לי בכל מקרה את המזוודה בשביל לוודא שאין עוד מוצרים? או אם אצהיר פשוט יגידו לי שזה בסדר ואין צורך במכס או משהו בסגנון ויעבירו אותי?
יש לי חזור מסין עם לופטהנזה7 שעות עצירה בגרמניה.
מעבר לעובדה שאני יותר לא אטוס עם לופטהנזה בגלל המחיר המגוחך בהוספת מזוודה (200 דולר!!!) רציתי לדעת, עד כמה בדלפק צ'קאין גמישים בכל הנוגע למשקל המזוודות?
אגיע עם מזוודה של כ 23 קילו + תיק גב (( שיחליף למעשה את הטרולי כcarry on בנוסף ילקוט שיהיו בו מחשב ומסמכים, שקית עם שני מוצרים שרכשתי, ומעיל. האם כל זה יגרום לבעיה ויחייבו אותי להוסיף תשלום?
בנוסף, בכניסה לישראל יש את המסלול הירוק, בפעמים הבודדות הקודמות שנכנסתי עצרו אותי והעבירו לי את הציוד בשיקוף. מה זה למעשה אומר?
יש לציין שבמזוודה יהיו הרבה קניות, מרביתם עדיין בקופסאות או שקיות. מה השיקוף הזה בודק? האם סביר שתהיה לי בעיה? האם סביר שיפתחו לי את המזוודה תוך כדי שאני נכנס?
מה יהיה אם אכנס במסלול שבו אצהיר על ציוד שמותר לי להכניס, למשל אלכוהול בכמות מותרת לי, ועוד מוצרים זולים בקופסאות. האם במקרה שבו אני מצהיר עצמאית יפתחו לי בכל מקרה את המזוודה בשביל לוודא שאין עוד מוצרים? או אם אצהיר פשוט יגידו לי שזה בסדר ואין צורך במכס או משהו בסגנון ויעבירו אותי?