אל על - הפעם בנימה חיובית....

xfwind

New member
אל על - הפעם בנימה חיובית....


שירותיים מאוד.
חוק הגנת הצרכן עמד לצידנו בהליך של שינויים חלקיים.
יתרון לא קטן ביחס לחלופות הרכישה ברשת.

לא "הכי בבית", אבל קצת. לפעמים....
 

לאונידס

Active member
אני מניח שאם תזמין במשרדים הישראלים של דלתא יונייטד אליטליה

או כל חברה שיש לה משרדים ישראלים אתה תהיה מוגן בחוק הגנת הצרכן, אני לא בטוח לגבי אתר האינטרנט - שאלה משפטית מעניינת.
במקרה של יונייטד או דלתא אולי תחטוף מכות - נקודה למחשבה אם אתה רוצה לבטל כרטיס, הם יודעים איפה אתה גר.
&nbsp
 

xfwind

New member
כאחד שרגיל ללחוץ ENTER או להפעיל ילדים שלוחצים ברשת

היתה לי הפתעה נעימה לפגוש את אל על מאוד משתדלים. אני מניח שהם מזיעים לשקם את תדמיתם וגם לתת תחרות מול החברות שטסות מזרחה מכאן (
ריקי גל).
 

לאונידס

Active member
במקרים האלה אני מאמין במגע האנושי

אם "נפלת" על פקיד/ה שחושב שהתפקיד שלו לעזור לך כמה שאפשר ומותר ועושה את המכסימום - הרווחת.
בחברה טובה המנהלים צריכים להשתדל שאלו יהיו הפקידים וההנחיות לעבודה יהיו בהתאם.
&nbsp
מקווה שהחברה בדרך השיפור ולכיוון ההצלחה, מתפרנסים ממנה לא מעט ישראלים.
 
כנ"ל

בעבר הרחוק, אם היה לי צורך בשינויים בכרטיס החזור לפעמים הייתי הולכת למשרדי חברת התעופה בחו"ל כדי לדבר פנים אל פנים עם העוסקים במלאכה - כבר קרה לי שחברה אחת אפילו הציעה לי לשדרג מקונקשן לישיר בלי תוספת תשלום.
 
אחרי הטיסה האחרונה שלי איתם מהונג קונג לישראל

החלטתי לא עוד אל על אלא אם המחיר שלהם יהיה משמעותית נמוך מהאלטרנטיבות.
מעצבן אותי שהם אומרים באנגלית "זו לא רק חברת תעופה, זה ישראל", זה פשוט לא נכון ונותן שם רע לישראל כמדינה.
בהשוואה לטיסות קצרות יותר בחברות זרות, אתה מקבל יותר פעמים שתיה, דיילות מגיעות כשאתה מצלצל ובאמת עוזרות לך עם הבעיה ולא אומרות לך (בסדר אחרי המראה זה יעבוד- רמז-זה לא), שמיכות יותר נורמליות, דיילים לא עושים יותר מדיי רעש במכירות דיוטי פרי, שלא נדבר על ההבדל במערכות הבידור ובתוכן.
אז לא אל על, אתם לא מייצגים את ישראל או את האירוח בה.
 
למעלה