האם עלי לשלם ביטול?
הזמנתי לאמא של חופשה בבית מלון בחו"ל. אחרי יומיים החלטתי לבטל. לא השארתי את פרטי כרטיס האשראי, קיבלתי פרטים להעביר כסף ב- western union. אבל עוד לא העברתי כלום.
לפי מדיניות המלון, משלמים 30% במעמד ההזמנה, 20% שבועיים לפני והשאר במקום. ומדיניות הביטול היא 30% דמי ביטול עד שבועיים לפני - ו- 50% אם מבטלים פחות משבועיים. כך שלמעשה מדובר באי החזרת סכום שכבר שולם, אבל בשום מקום זה לא צויין ככה.
אלא כשני דברים נפרדים.
בפועל, עוד לא הספקתי לשלם, אך לכאורה עלי לשלם את דמי ביטול כי החדר כן שוריין על שמי.
כשביטלתי, קיבלתי את ההודעה הבאה:
"אנו מאשרים בפניכם שהזמנתכם ב-XXX בוטלה. אין צורך בכל פעולה נוספת."
ואחרי זה רשום:
"תנאי עלות הביטול: בעת ביטול או שינוי עד 14 ימים לפני מועד ההגעה, 30% מסך מחיר ההזמנה יחויב/ו. עלות הביטול הכוללת: X ש"ח
שימו לב, יתכן שעדיין תקבלו התראות בנוגע להזמנה זו בזמן עדכון המידע בכל חלקי המערכת. אך אל דאגה, הזמנתכם מבוטלת במערכת."
אז מה עכשיו? זאת אומרת, לכאורה עלי לשלם. אבל אולעי כוונה היא לאי החזר המקדמה שלדעתם כבר שילמתי. גם רשום שהכל סגור. ואין שום ציון של איך עלי לשלם וכד'.
אגב, לא קיבלתי כלום מהמלון עצמו. סימן טוב?
שלא אקבל איזו תביעה עם קנס אחרי זה.
הזמנתי לאמא של חופשה בבית מלון בחו"ל. אחרי יומיים החלטתי לבטל. לא השארתי את פרטי כרטיס האשראי, קיבלתי פרטים להעביר כסף ב- western union. אבל עוד לא העברתי כלום.
לפי מדיניות המלון, משלמים 30% במעמד ההזמנה, 20% שבועיים לפני והשאר במקום. ומדיניות הביטול היא 30% דמי ביטול עד שבועיים לפני - ו- 50% אם מבטלים פחות משבועיים. כך שלמעשה מדובר באי החזרת סכום שכבר שולם, אבל בשום מקום זה לא צויין ככה.
אלא כשני דברים נפרדים.
בפועל, עוד לא הספקתי לשלם, אך לכאורה עלי לשלם את דמי ביטול כי החדר כן שוריין על שמי.
כשביטלתי, קיבלתי את ההודעה הבאה:
"אנו מאשרים בפניכם שהזמנתכם ב-XXX בוטלה. אין צורך בכל פעולה נוספת."
ואחרי זה רשום:
"תנאי עלות הביטול: בעת ביטול או שינוי עד 14 ימים לפני מועד ההגעה, 30% מסך מחיר ההזמנה יחויב/ו. עלות הביטול הכוללת: X ש"ח
שימו לב, יתכן שעדיין תקבלו התראות בנוגע להזמנה זו בזמן עדכון המידע בכל חלקי המערכת. אך אל דאגה, הזמנתכם מבוטלת במערכת."
אז מה עכשיו? זאת אומרת, לכאורה עלי לשלם. אבל אולעי כוונה היא לאי החזר המקדמה שלדעתם כבר שילמתי. גם רשום שהכל סגור. ואין שום ציון של איך עלי לשלם וכד'.
אגב, לא קיבלתי כלום מהמלון עצמו. סימן טוב?
שלא אקבל איזו תביעה עם קנס אחרי זה.