איך אדע אם אתר כרטיסים הוא אמין ?

YosMan1

New member
TICKETMASTER על כל השלוחות במדינות השונות זה האתר הכי גדול

והכי מכובד בעולם לקניית כרטיסים.
STUBHUB.COM זה אחד האתרים הגדולים למכירת כרטיסים יד שניה (נראה שאיביי קנו אותם) והמחירים שלהם בדרך כלל יותר יקרים מאשר בקנייה של כרטיס ישר מהמקור.
את השלישי אני לא מכיר.
&nbsp
 
לאן מפנה אתר הזמר/זמרת/להקה? האם יש הפניה כזאת?

כך אני תמיד עושה. או אתר האולם או האיצטדיון. כך אני לומדת איפה לקנות.
 

manomer

New member
יש גם את טיקטים

אני קניתי כמה פעמים כרטיסים דרך טיקטים, גם להופעות וגם למשחקי כדורגל בחו"ל, והם היו אחלה. כנראה לא המחיר הכי זול שתמצא אבל אמינים וזמינים במקרה של בעיה, וגם הוגנים - בפעם אחת התבטל משחק שכבר שילמתי עליו את הכרטיס והם מיד התקשרו לעדכן ולהציע אירוע אחר או להחזיר את הכסף במלואו.
 
הדרך הטובה ביותר

הדרך הטובה ביותר היא להיכנס לאתר הרשמי של האמן/להקה, ולחפש בו הפנייה לאתר מכירת הכרטיסים הרשמית.

הרבה אתרי מכירות דוגמת סטאבהאב הם למעשה ריסייל - אתרים שמפרסמים כרטיסים שלא נמכרים על ידי הקופה, אלא נמצאים בידיים פרטיות, של ספסרים או של אנשים שקנו כרטיס ולא צריכים אותו. במקרים כאלו המחיר לרוב גבוה יותר ממחיר הכרטיס המקורי, לפעמים אפילו פי כמה אם יש הרבה ביקוש.
 

amirline

New member
האתר של הזמר מפנה ל ticketmaster אבל אין שם כרטיסים למקומות

טובים, באתרים כמו viagogo ו stubhub יש כרטיסים למגוון מקומות ולא יקר מ ticketmaster בצורה דרמטית.
&nbsp
הפחד שלי הוא רק אמינות מול האתרים הללו.
 
כי טיקטמאסטר הוא האתר הרשמי

המקומות הטובים כבר נמכרו, ועכשיו יש מי שמנסה לעשות עליהן קופה באתרים שציינת שבהם אנשים פרטיים יכולים למכור מחדש את הכרטיסים שבידיהם.
אם להמר? החלטה שלך. אני ממילא בגישה שלא הייתי משלמת שקל מעל המחיר בקופה, כי ספסרות היא ניצול ציני ומביש של המוזיקה לרדיפת רווחים לא חוקיים. באופן אישי גם לא אקבע נסיעה לחו"ל לצורכי הגעה להופעה לפני שיהיו לי כרטיסים - או בקנייה באתר רשמי, או כרטיסים פיזיים שכבר נמצאים אצלי ביד. לא אקח את הסיכון הזה. אבל זו רק הדעה שלי.
 

butwhy

New member
המחיר שמראים לך בדף הראשון באתרים האלה הוא לא המחיר הסופי

המחיר גבוה בהרבה מזה שמראים לך בעמוד הראשון. תוכל לנסות להגיע לשלבים היותר מתקדמים כדי לראות את המחיר האמיתי ולהחליט אם אתה רוצה לשלם אותו.
מבחינת אמינות, קראתי ביקורות באינטרנט וראיתי שהחוויות הרעות לגבי viagogo (רק לגביו בדקתי) היו עם משחקי כדורגל. עם הופעות אני לא ראיתי שכתבו שהיו בעיות. יש המון ביקורות באינטרנט, כך שתוכלו לקרוא בעצמכם.
עניין נוסף הוא קבלת הכרטיסים - אם מדובר בכרטיסים אלקטרוניים שמקבלים מיד עם ביצוע התשלום זה משהו אחד, אבל באתרים אחרים היה כתוב שהמשלוח בדואר וזה (בעיני) יותר סיכון.
 
אני דווקא מאלו שלא סומכים על כרטיסים אלקטרוניים

זה נראה לי קל לזיוף. כשקניתי מאנשים פרטיים (תמיד במחיר העלות של הכרטיס או פחות) זה תמיד היה רק כרטיסים פיזיים, וכשנפגשנו וראיתי את הכרטיס, שילמתי.
 

saynotoht

New member
Viagogo

היי,
קניתי אצלם כרטיס פיזי להופעה בגרמניה והגיע שליח תוך 2-3 ימים אליי הביתה עם הכרטיס כך שלא ראיתי כל בעיה...
 
למעלה