שאלה בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל

Lev972

New member
שאלה בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל

במידה והטיסת חזור ממריאה ב 29/07 23:45 (וכמובן, נוחתת בישראל ביום המחרת), מדוע עלי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל גם ל 30/07? במה אני מסתכן במידה ורוכש רק עד ה 29/07 (כולל)?
 

Nרב

New member
כן רוכשים גם ליום הנחיתה. 2 דולר זה מה שמשנה?

 

Lev972

New member
לא היינו דנים פה על 2 דולר.... הפער משמעותי (בתוכן)

לא היינו דנים פה על 2 דולר.... הפער הוא, מסיבה לא ברורה, כ 30%....
 

Nרב

New member
איזה ביטוח את עושה? הביטוחים שאני מכירה עולים כ- 2

דולר ליום, ולא משנה איזה יום...
 

Nרב

New member
ברור שהתעריף משתנה לפי הגיל אבל לא בין ימי הטיול...

 

לאונידס

Active member
נראה לי שהבעיה העיקרית אם הטיסה נדחית

בזמנו בדקתי כמה פוליסות ובכולן אם רכשתי ביטוח לכל הזמן שאני בחו"ל והטיסה נדחית ביום הפוליסה מוארכת אוטומטית. להערכתי אם רכשת פוליסה קצרה מידי הכלל הזה לא תקף.
נראה לי שהחשיפה שלך לסיכון היא אם הטיסה נדחית מסיבה כלשהי ובמידה וקורה לך משהו במטוס. לא מאחל לך אבל קורה שאנשים חווים מקרה בריאותי בזמן טיסה - כולל כזה המאלץ נחיתת חירום וקבלת טיפול רפואי במקום הנחיתה.
&nbsp
אני יכול גם לייצר תרחיש איימים בו אם תגיע למקרה ביטוחי גם בתקופת הביטוח חברת הביטוח עלולה לנסות להתנער בטענה שלא קנית ביטוח מתאים לנסיעה, קצר מידי.
&nbsp
כך נראה לי כאדם מהיישוב ללא ידע מקצועי בתחום.
 
תזכור שזה, בדר"כ, גם ביטוח מטען, אובדן ארנק, לפטופ וכו'

גם אם הכל בסדר מבחינה בריאותית בשעות הספורות שנותרו ביום שבו אתה אמור לנחות - אם תקנה ביטוח רק עד יום ההמראה, הביטוח הזה יפוג לפני שתחזור לארץ...
וכמו שכבר ענו לך - מספיק שיהיה עיכוב של 20 דקות - וכבר יש מצב שאתה בחו"ל בלי ביטוח. אפילו אם תחליק, חלילה, בנמל התעופה או בעלייה למטוס - לא תהיה מבוטח.
 

לאונידס

Active member
בכל הביטוחים שבדקתי הביטוח למכשירים אלקטרוניים די עלוב

פיצוי נמוך מאוד, השתתפות עצמית בשמיים והדרך לקבלת הפיצוי ארוכה.
להערכתי אם רוצים ביטוח אמיתי צריך להרחיב את הביטוח של הדירה כך שיבטח אובדן או גניבה של המכשיר האלקטרוני (מחשב נייד, טאבלט, סלולר....) גם בחו"ל.
 

moco10

New member
כי זו הדרישה של חברות הביטוח

אם אתה רוכש יום פחות אתה מסתכן בכך שחברת הביטוח תטען (בצדק) שלא מסרת את תאריכי הנסיעה המתוכננים הנכונים, ותנסה אולי להתחמק על סמך זה מתשלום (גם אם המקרה לא קרה ביום האחרון + 48 שעות).
הדרישה הזו שרירותית - אם היו מחליטים שזה דווקא עד תאריך המראת הטיסה חזרה, אז מן הסתם, המחיר ליום היה קצת יותר גבוה. חייבים לקבוע גבול שרירותי אך מדוייק, וכך קבעו.
 
למעלה