סיכום נופש בכרתים

לובה7

New member
סיכום נופש בכרתים

היום חזרנו מארבעה ימים בכרתים ומה שהכי טוב היה הסיור ברכבת הכביש לפי הצעתו של מאיר תודה רבה לך מאיר.לידיעתך לא רבים יודעים על הרכבת הזאת ביניהם עובדים במלון שאותם שאלנו איפה התחנה של הרכבת.היינו בנופשמטעם עמותה של גימלאים במסגרת הכל כלול במלון סריטה ביץ לפני הנסיעה קראתי ביקורות טובות על המלון.כעת אני שואלת את עצמי מי כתב אותן .כי אכלנו שלוש ארוחות זהות עם שינויים קלים ששלוש פעמים ביום אתמול כבר חשבנו לוותר על האוכל אבל היינו רעבים.את הרצפה בחדר האמבטיה כנראה לא ניקו כבר הרבה זמן כי מגבת ששמתי על הרצפה כדי לספוג את הרגלים היתה כולה שחורה ולא באשמתי.המעלית איטית בצורה מחרידה עוד לא הייתי במלון שבו האורחים צעירים ואפילו קשישים העדיפו לעלות ולרדת שלוש קומות במדרגות העיקר לא לחכות למעלית נקודת האור היחידה במלון זאת הצוות אנשים חמים אנושיים קשובים לכל בקשה ולא היו לנו הרבה.בכלל התרשמנו שהאנשים בכרתים הם פתוחים וחברותיים .חבל רק שהמלון היה נפילה ושוב תודה למאיר. זה היה הדבר הכי מעניין בנופש
 

אספרסו2

New member
ונשאלת שוב השאלה

ישנם אינספור יעדי נופש וחופש ברחבי העולם,מדוע אנשים משחיתים את זמן החופשה היקר מפז ואת כספם על אי פרימיטיבי שמחוץ לפורום זה משקלו הסגולי בטל בשישים על מפת התיירות העולמית.
 

לובה7

New member
אנשים נוסעים לאן שמתחשק להם את או אתה תסעו לאן שאתם רוצים

ואני אסע לאן שאני רוצה מהו משקלו הסגולי של המקום אליו אני נוסעת רק אני אחליט .זה הזמן שלי והכסף שלי ואין לאף אחד זכות להטיף מוסר לאף אחד בנושא הזה.איש הישר בעיניו יעשה
 

אספרסו2

New member
אנשים טיפשים

לומדים מהטעויות של עצמם,אנשים חכמים מהטעויות של אחרים.גם אם לא מתאים לך עשית טעות בבחירת היעד.
 

yossialef

New member
מליוני תיירים טועים כאשר מגיעים לכרתים רק אספרסו צודק

כדאי להציץ במספרי התיירים המגיעים לכרתים כל שנה. לשיטתך וגישתך כולם פריארים/טיפשים רק איש האנטי כרתים צודק והחכם מכולם.
די מספיק עם כתיבת שטויות, דברי שיטנה ובלע חסרי נימוס מינימלי על אנשים הנוסעים לכרתים. הרי ממילא אף אחד לא "מאזין" לך כאן בפורום כאשר אתה כותב על כרתים כל מיני גחמות פרטיות.

אז מה כל האנשים שכתבו כאן בפורום דברים חיוביים על כרתים טיפשים, מעניין.

אגב... אחוז הישראלים המבקרים בכרתים לא משמעותי לעומת שאר המדינות
משם נוהרים תיירים לכרתים בכל שנה. בשנת 2016 נרשמה עוד עלייה מרשימה.
 
תיירים בכרתים

התיירים בעונת התיירות בכרתים (אמצע מאי-סוף ספטמבר [באוקטובר יש מעט מאוד]) עומד על כ-3.000.000, מתוכם הנתון הידוע הוא (לפי בדיקה מהיום) 125.835 ישראלים בשנת 2015, ומאז חל גידול במספר לפי רוב חברות הנסיעות, רק שעדיין אין לי נתונים עדכניים של 2016.

מכאן שתיירות הנופש לכרתים מישראל היא חמישית (1/5) מכלל היוצאים לנופש בחו"ל.

אבל ימשיכו חורשי רעה לפזר את מררתם. ויש מי שמקפיד על כך משך שנים בלי להתעייף. כנראה שהבעיה שלו אחרת.....

 

dudi4321

Member
שיטת העדר

גם מיליארד סינים והודים לא טועים אז מה נהיה בודהיסטים או פגאנים?
אספרסו הביע את דעתו הקוטלת כי כנראה חווה מפח נפש ממש כמו פותחת השירשור מכרתים.
לעומת זאת, כבוד לך שאתה חוקר את כרתים המון שנים לעומק ומפרסם רשמיך.
 

לובה7

New member
ההשואה בין מה שכתבתי לדברי הנאצה של המכונה אספרסו

היא אינה נכונה ומקוממת אני לא קטלתי איש וגם לא קראתי לאיש בכינויי גנאי העברתי ביקורת מכובדת על המלון בו שהיתי.וזה לגטימי המכונה אספרסו לעומת זאת מכנה בכינויי גנאי את כל מי שלא חושב כמוהו.כך שזה ממש לא דומה והתנצלות מצידך לא תזיק
 
ביקורת היא תמיד לגיטימית לגמרי

בעיקבות הביקורת של לובה רשמתי לעצמי בנסיעה הבאה לבדוק את המלון הזה.
והכל בסדר כשזה נכתב לענין.

לגבי המקלל, מדובר במישהו שמשך שנים כותב נגד כרתים ואף מציג מידע כוזב, תוקף את מה שנאמר על כרתים ותוקף בעיקר אותי, ומדובר בכלל ביורד ששוהה שנים רבות כבר בגרמניה.

אין לי מושג למה העיקביות הזו לתקוף כל הזמן כאשר בידי מכתבים רבים מאוד של אנשים שנהנו בכרתים ורובם הפכו אותה ליעד נופש קבוע (חלקם נמצאים בפרקים 533-533א המחזיקים 45 עמודים של מכתבי תודה ושל תגובות חיוביות על כרתים.

אילו היה מדובר באירוע כל שהוא, הייתי יכול לבדוק ולראות במה המדובר, אבל אין שום סיבה, סתם מרוע לב כמו כל טרול מצוי.
 

לובה7

New member
אל תתתיחס

מאיר אל תתיחס לדברי הנאצה של המכונה אספרסו ברגע שכתבת שמדובר באדם ששוהה שנים רבות בגרמניה נזכרתי שלפני כמה שנים השתתפתי בפורום של מחפשי עבודה בתפוז והיה שם אחד שלא חשוב מה כתבת היתה לו עצה אחת מלווה בנאצות לעזוב את הארץ ואם לא הסכמת איתו אז הוא לא היה מפסיק להשמיץ אותך כנראה שזה אותו אחד.אז אל תקח אותי אישי ואל תתיחס אליו כנראה שמדובר באדם בעייתי ומשועמם שמתביית כל פעם על נושא אחר בפורום אחר.הנושא בכלל לא חשוב לו מה שחשוב לו זה לתקוף מכיוון שזו הנאתו צריך להתעלם ממנו או לחסום אותו.
 

אספרסו2

New member
בניגוד לכל בעלי האינטרסים שמרוויחים ממכירת כריתים

אני מביע את דעת הרוב בפורום שלא מבינים ותוהים מאחורי הקלעים על השתלטות הדיקטטור שפירא ובן זוגו וסתימת פיות למי שלא מסכים עם דברי ההבל שהם כותבים
תוך הפקת רווחים מהעדר שמתפתה לבקר במלונות שהסטנדרט שלהם נמוך ומזלזל באורחיהם.
 
כמו שאמרתי

מכיוון שמדובר מחוץ לעונה, הרי פועל צוות מצומצם בלבד וחלקו זמני בכלל.
למעשה רוב המלונות הפתוחים לתיירים מחוץ לעונה פתוחים בגלל עסקים עם חברות נסיעות ישראליות.

תגיעו בעונה והתמונה ממש אחרת.
חוץ מזה מלון סריטה ביץ נבנה כמלון למשפחות עם ילדים קטנים ויש עבורם המון פעילויות, כשאני ביקרתי במלון הוא היה בסדר גמור, אבל זה היה בעונה ולננו במלון הזה ישראלים רבים.

הפתרון, לא ללכת לאן שכל העדר הולך ובוודאי שהסוכן לא ממש רוצה את טובתכם, כאשר הוא קובע את הארוחות הזולות ביותר, תנאים נחותים והכל כדי לחסוך כמה שיותר.

פעם הבאה סעו לבד (יש מעל 10.000 מלונות בכרתים) עם מידע, ותוכלו לראות תמונה אחרת לגמרי. וזה שאתם גימלאים זה לא אומר שום דבר, אני בגילי ומצבי עדיין ממשיך לטייל ולחקור את כרתים שאלפי ישראלים נקשרו אל האי הנפלא הזה שהוא מקור התרבות והמיתולוגיה היוונית.

 

לובה7

New member
למאיר

מה הקשר בין מעלית מיושנת לבין זה שזה לא בעונה אני מבינה שאולי יש קשר לנקיון ולאוכל שחזר על עצמו שלוש פעמים ביום.אבל דוקא הצוות שהיה היה מצויין.אני לא חושבת שלסוכן היתה השפעה על הארוחות כי רוב האורחים בכלל לא היו ישראלים אלא רוסים וגרמנים.ואיך יהיה לנו מידע לגבי מלון באופן עצמאי אם מה שקראנו על סריטה ביץ לא דומה למה שנתקלתי בו במציאות איך אני יכולה לדעת שחוות הדעת היא אמיתית ולא מוזמנת. איזה אתרים הם אמינים?
 

yossialef

New member
תודה על עדכון מצב המלון וצר לי מאוד שהנאתכם מכרתים נפגמה

לפני כ-5 שנים ערכתי סיור במלון הזה הוא נראה בסדר כולל החדרים.
כנראה שהרמה ירדה ולכן מבחינתי מרגע הודעתך הוא מלון לא מומלץ בכרתים .

אגב, רק מההיבט של חוף ים עצמו הצמוד למלון, אפשר להגיד מניסיוני שהוא אחד מהמוצלחים באיזור העיירה לימני חרסוניסוס, כחוף הצמוד למלון כאמור.
 
למעלה