כמה שאלות על קייב אוקראינה

leavingisrael

New member
כמה שאלות על קייב אוקראינה

היי, כמה שאלות לפני נסיעה לקייב...

1. איפה כדאי לקנות כסף מקומי? בנתב”ג? וכמה כדאי לנסיעה של שבועיים לדעתכם? הרי יש גם כספומטים,לא? בעיקר ישמש למוניות וכו’.

2. אני צריך כרטיס סים בעיקר ל-DATA ויכול להיות שאצטרך אותו כבר מהנחיתה שם בשדה התעופה – השאלה היא איפה אפשר לקנות כרטיס טוב כזה ובמקום שאולי גם יבינו אנגלית? תודה.

3. מאיפה הכי מומלץ להזמין מונית? או שפשוט ברחוב? יש אפליקציה טובה ומה המחירים פחות או יותר ביום ובלילה? יש לי נסיעה של 5 ק”מ מההוסטל שלי למקום שאליו ארצה להגיע, זה לרב בלילה.

4. מונית משדה התעופה להוסטל שלי – מה כדאי לקחת ומאיפה? מה המחיר שזה אמור לעלות? ממי מזמינים מראש? המרחק הוא 30-40 דקות נסיעה לדעתי.

תודה.
 

ערני222

New member
אנסה לעזור:

1.בארץ אין כסף אוקראיני בציינג.לעומת זאת , באוקראינה בכל פינה יש ציינג.ההפרשים בין הציינג בכל מקום -לא גבוהים .
גם בשדה התעופה בקייב הציינג די הוגן .אז ניתן לקנות בו uvh (גרייבנה) בכמות של כ-20 דולר למונית הראשונה ואחר כך בכל פינה בעיר .
כמה?-זה אינדיבידואלי , אבל החיים בקייב לא יקרים ,מחיר לא יקר ביחס לארץ.אם כי קייב יקרה ביחס למקום אחר באוקראינה.
טיפ,:אם אתה מתכוון למשוך מכספומט -תודיע מראש לבנק שלך שתמשוך כסף באוקראינה ובקש עמלה נמוכה .
2.אנחנו לא קנינו סים מקומי , כי האינטרנט באוקראינה מצויין וישנה קליטה בכל מקום .למעשה-המשכנו לסקי בבוקובל ,ובפועל יכולנו לשלם למונית גם בדולרים ובמחיר הגיוני לדולר -אך מראש החלפנו קודם בציינגים בקייב.
3.הזמנת מונית-לא ברחוב, ובוודאי שלא בשדה התעופה שם ייקחו ממך פי 5 .יש אפליקציות למונית וכולן טובות -והמחירים לא יקרים .4.אז עדיף להשתמש באפליקציה ולא לעלות למונית מזדמנת בשדה התעופה.נהג מונית יכול גם להמליץ על הוסטל נקי וטוב -ואז גם המחיר יירד פלאים -המחיר באינטרנט למלון או להוסטל יקר מהמחיר שהאוקראיני או דובר הרוסית ישיג.
טיפ!-אחד מאיתנו דובר רוסית-וזה עזר בהשגת מחיר נמוך למונית ולהוסטל.
תיהנה מהטיול -אוקראינה ענקית וכדאי לשלב עם נסיעה גם לעיירה מחוץ לקייב.
 
למעלה