טיול בר מצווה

סביון1

New member
טיול בר מצווה

שלום,

אני מבקשת המלצות ורעיונות לטיול בר מצווה. בטיול נשתתף כל המשפחה דהיינו זוג הורים ושני ילדים, בר המצוה ואחיו בן ה- 11.
הילד מבקש טיול אקסטרים. דהיינו לונה פארקים שווים במיוחד ועוד משהו, למשל טיול ג'יפים/טרקטורונים, אולי טיסה בכדור פורח וכיוצא באלה. הוא אוהב גם טבע וחיות. לא נטוס לארצות הברית כנראה כי הכרטיסים יקרים מידי. נשמח להמלצות לאן כדאי לנסוע ומה לעשות שם.

תודה רבה!
 

Nרב

New member

סביון1

New member
תודה על התגובה. עיינתי בקישורים שלך. ההיצע גדול וזה מבלבל..

האמת שאני חושבת שאנחנו מתלבטים בעיקר בין לונדון ופריז. גרמניה מחוץ לתחום, על האפטלינג כתוב שיש בו פחות מתקנים מפחידים אז כנראה שלא לשם נגיע.
&nbsp
אני רואה שיש כמה פארקים שווים מחוץ ללונדון. וכתוב שהם פחות מפורסמים אז זה יתרון מבחינתי. אם יש משהו שיכול להרוג לי טיול זו צפיפות ועמידה בתורים. מצד שני דיסנילנד זה דיסנילנד.. בקיצור אשמח אם תעזרו לי להחליט.
&nbsp
אם ניסע לדיסנילנד פריז, נניח שנשרוף שם שלושה ימים (סביר? מוגזם?) אחר כך עוד יומיים בפריז. הילד הודיע כבר שגני ורסאי לא מעניינים אותו. מה נעשה בשבוע הנותר? מה עוד אפשר לשלב? לא חייבים להשאר באותו מקום. אולי לנסוע לריביירה הצרפתית? יש שם פעילויות שיכולות להתאים?
&nbsp
לגבי לו"ז של טיולים מאורגנים - לא חשבתי על הרעיון הזה. אני אבדוק מחר - מחרתיים. צריכה גם לישון קצת

&nbsp
 
אנחנו היינו עם הילדים 3 ימים בדיסנילנד פריז אבל לא ברצף
זה היה טו מאצ בשבילנו לעשות את זה ברצף. לא קשה ללקות בהרעלת דיסני

בסך הכול היינו 10 ימים בפריז (ספטמבר-אוקטובר), 7 בעיר עצמה ו3 בפארק - ביום הראשון עשינו שתי "ארצות" ונשארנו עד לסגירת הפארק עם הזיקוקים והמופע , ביום השני עשינו את פארק הסרטים, ביום השלישי את שתי "הארצות" הנוספות בפארק המרכזי+חזרנו לאטרקציות שנהנינו בהן ביום הראשון.
הערות:
1. הילדים שלי היו יותר צעירים (בני 10 ו-7 פחות או יותר).
2. הייתה לנו מטרה סמויה ב-3 ימים האלו של דיסני - טיול בר המצווה לבכור מתוכנן לארה"ב ורצינו להימנע מדיסני שם. קיווינו להשיג תחושת מיצוי גם מצד הילדים, כך שלא תעלה בקשה מהם להגיע שוב לדיסני (נראה שהשגנו את מבוקשנו לגמרי).
3. אם תלכו על האופציה של 3 ימים, ממליצה בחום לקנות כרטיס כזה של שני פארקים ב-3 ימים באתר דיסני עצמו. זה יוצא יותר זול וכמובן חוסך תורים.
4. לגבי תכנון יתר הטיול - אנחנו נעזרנו ב"משפחה המטיילת".
אם אני מסכמת - היה לנו טיול מקסים בפריז. ממש. העיר השאירה רושם עצום על הילדים והם זוכרים אותו עד היום.
 

לאונידס

Active member
מה התקציב, מה פרק הזמן שתקדישו לטיול? באיזו עונה?

מה הכוונה באקסטרים? לונה פארקים של רכבות הרים או שדיסני ואפטלינג נחשבים גם שווים?
האם הטיול יהיה בעיקר או כמעט רק אקסטרים או שרוצים דברים נוספים, כמה נניח באחוזים יוקדש לאקסטרים וכמה לפעילויות אחרות?
 

YHS

New member
זה כנראה הפך הרגל בפורום

יש פה עוד כמה שרשורים כאלה . אנשים באים, זורקים שאלה ונעלמים. כנראה שזה לא חשוב מספיק עבורם. אני לפעמים תוהה אם יש בכלל מה לטרוח בכתיבת תשובה מפורטת וערכית. אני גם מגיע, לצערי, למסקנות בעניין זה. שלא לדבר על אלה שבכלל יכלו למצוא בשנייה בגוגל תשובה הרבה יותר מפורטת ממה שניתן לקבל כאן.
 

סביון1

New member
לא נעלמתי. חזרתי מהעבודה רק לפני שעתים..

לגבי העובדה שאפשר למצוא תשובות בגוגל - זה נכון אבל אני רוצה המלצות, חוות דעת. למשל באתר "לונדון מחכה לי" ראיתי שיש פארק שנקרא ת'ורפ פארק. אבל אין לי מושג איך הוא לעומת יורודיסני. במה הם שונים? ובכלל מה עדיף, לונדון או פריז? לי יש רושם שבלנודון יש יותר ענין לילדים ומתבגרים. מצד שני אולי בכל זאת יורודיסני?
&nbsp
בכל אופן תודה לעונים
 

R750-Girl

New member
Thorpe Park מאוד מאוד שונה מדיסנילנד פריס

את יכולה להתרשםם ממה שיש לפארק להציע דרך האתר הרשמי
https://www.thorpepark.com/
יורודיסני לבר מצווה - בעיקר תלוי בילד. אנחנו לוקחים את בת החמש לשם השנה. פעם ראשונה שלנו ככה שלא יכולה להמליץ. מה שכן - אין כמו להתרשם דרך האתר ממה שיש לכל פארק להציע.
ואם יש שבועיים - בהחלט שווה לכלול גם את פריס וגם את לונדון. הכי קל עם היורוסטאר.
 

סביון1

New member
תודה על התגובה. לא הגדרנו תקציב. מדובר על טיול של כשבועיים

לגבי העונה - חשבנו על יוני, או לחילופין בחגי תשרי שבעוד כחצי שנה. גם יולי אוגוסט אפשרי, רק שהצפיפות והמחירים בשיא.

הכוונה לרכבות הרים, פארקי מים שווים במיוחד, ואפשר גם פעילות ספורט שמעלה את האדרנלין.
 

החתולית

New member
אם יש לכם שבועיים

חשבו על שילוב של פריז ולונדון, דיסני, פארקים ומוזיאונים כייפים אינטראקטיביים כאלה, בלונדון אפשר בקלות למצוא הרבה דברים שיעניינו אותו.
 

R750-Girl

New member
בוודאות להמנע מיולי-אוגוסט אם אפשר.

המחירים והעומס, בכל מקום, פשוט מעיקים
 

לאונידס

Active member
רכבות הרים זה לא דיסני או אפטלינג, יש אבל יחסית מעט

זה לא הנושא של הפארקים.
מכיוון שהעוגן של הטיול הם הפארקים אני ממליץ להכנס לאתרי האינטרנט של אירופה פארק ואז נניח לשלב עם יער שחור או גארדהלנד ולשלב עם צפון איטליה. אני לא מומחה לפארקי אקסטרים אז כדאי שמישהו אחר יענה, אם לא אז פשוט תעשו חיפוש.
מיולי אוגוסט (למעט אולי שבוע אחרון של אוגוסט) כדאי להמנע במיוחד בטיול של פארקים משום שיש המון בזבוז זמן בתורים - במיוחד בעונה.
 
באיזו עונה?

פורט אוונטורה- פארק בין ולנסיה לברצלונה- הייתי שם עם בן זוגי לפני שנתיים וחצי וחייכתי עד שנתפסו לי שרירי הפנים. פשוט כיף שם. רכבות הרים באקסטרים, לגמרי, וגם דברים יותר מתונים לאלה מאיתנו שמעדיפים את המעיים שלהם לא הפוכים.
אנחנו לנו במלון בתוך הפארק, זה היה משתלם יותר, והמלון מגניב לגמרי (ישנו במערב הפרוע).
יש תחנת רכבת ממש בכניסה לפארק, מאד פשוט להגיע לשם מברצלונה.
ראיתי שאתם מתכננים לנסוע לשבועיים? אז אפשר לשלב עם טיול לברצלונה ואז לפירינאים, שם תמצאו כל אקסטרים שתרצו...
&nbsp
אופציה אחרת, אם כבר אתם משפחה שזורמת על אקסטרים- מה עם טיול ספארי באפריקה? אחי ואבי נסעו לטיול בר מצווה בטנזניה, לפני 12 שנה, נהנו בטירוף.
&nbsp
טיול בת המצווה שלי היה לפריז, אבל אני לגמרי כן הייתי כבר אז בקטע של גני ורסאי ומוזיאון רודן ובעיקר אוכל טוב. בילינו יום אחד ביורודיסני, אפשר בהחלט להיות שם יומיים, אני זורמת גם על כל החיים ;)
&nbsp
יעד אחר שמדברים עליו תמיד בהקשר של פעילויות אקסטרימיות הוא חבל טירול, באוסטריה. נסעתי לשם עם משפחה, עם ילדים קטנים, וממש התבאסתי לקראת הטיול כי בכל מקום היה כתוב רק שטירול מתאימה יותר לגילאי 10-15 מאשר ילדים קטנים, ובאמת ויתרנו על הרבה מהאטרקציות שם. תחפש קצת ותראה מה מתאים לך. חבל ארץ יפהפה, אם נוסעים בקיץ יש הרבה פארקי חבלים, רכבות הרים וכו', אם נוסעים בחורף אז אופנועי שלג וסקי וכיף אחר.
 

מ א1

New member
תבדקי אם מתאים לכם הפארקים ב:

ספרד - פורט אוונטורה - בין ברצלונה לוולנסיה גם פארק עם רכבות הרים אקסטרימיות וגם פארק מים.
איטליה - גארדהלנד ופארקי שעשועים נוספים לידו (עיר הסרטים).
בספרד בהחלט אפשר לשלב את פורט אוונטורה עם ימי ביקור במדריד וברצלונה. אם הילדים חובבי כדורגל אז ביקורים בשני האיצטדיונים - סנטיאגו ברנבאו במדריד וקאמפ נואו בברצלונה יהוו אטרקציה מיוחדת עבורם.
לגבי צרפת: אם הביקור בפריז מוקדש ברובו ליורודיסני - קחו את אחד המלונות באתר דיסני עצמו (היינו פעמיים), זה יאפשר לכם כניסה ויציאה חופשית כמה פעמים ביום וכניסה מוקדמת חצי שעה לפני הפתיחה לקהל הרחב. הזמנות למלונות (ברמות אירוח שונות), אפשר לעשות ישירות באתר יורודיסני ויש גם דילים למשפחות ( אישית ממליצה על מלון sequia אם זה בתקציב). יש בפריז גם את עיר המדע לה וילט - לדעתי מתאים לילדים יותר קטנים. יש הרבה מה לעשות בפריז (חוץ מלבקר בארמון וורסאי המדהים...): לעלות לאייפל, לעלות למגדל מונטפרנס, לטפס לסקרה קר. יש בצרפת פארק שעשועים "אסטריקס" תבדקי אם מתאים לכם...ויש גם את פארק vulcania שמוקדש לנושא הרי הגעש. תבלו.
 
למעלה