כמעט פיספסתי טיסה בגלל קונקשן. מי אשם, איך הייתי אמור לפעול?

Faria

New member
יש הבדל בין האיחוד האירופי לאמנת שנגן

קח לדוגמא את שוויץ עצמה, היא הרי לא באיחוד, אבל היא כן באמנת שנגן (כמו נורווגיה ואיסלנד). ולעומת זאת יש לא מעט מדינות שכן באיחוד האירופי, אבל לא בשנגן, כמו בריטניה, אירלנד, חלק ממדינות מזרח אירופה, קפריסין. אגב, חוץ מבריטניה ואירלנד, כל שאר המדינות שבאיחוד ולא בשנגן אמורות להצטרף בעתיד הקרוב, אבל צריכות קודם לעמוד בכל מני תנאים.
 

Boston Guy

New member
אף אחד לא "אשם", ואין מה לעשות אחרת ממה שעשית

אחרים כבר כתבו לך הרבה על כך שחברת התעופה אמורה לדאוג לך לטיסה חילופית במיקרה שפיספסת קונקשן.
אחרי עשרות שנים של נסיעות אינטנסיביות והרבה מאות טיסות עם קונקשן - אני יכול להגיד לך שלמזל יש תפקיד גדול מאוד במהלך נסיעה. אף אחד לא חסין בפני ביש מזל כמו שחווית - גם לא אנשים שנוסעים במחלקת עסקים או בעלי סטטוס "נוסע מתמיד מאוד" שעומדים בתורים מיוחדים ל"מיוחסים" בביטחון ובביקורת דרכונים.

חוויתי בפרנקפורט קונקשנים שבהם הייתי צריך להגיע מקצה אחד של שדה התעופה הענק הזה לקצה השני בפחות מ 20 דקות - בריצה מטורפת. זכורה לי במיוחד פעם אחת שבה זה היה כל כך חמור שאחרי שהגעתי למטוס היוצא (בשנייה האחרונה) הוצפתי בזיעה קרה ברמה שהייתי רטוב כולי והרגשתי בחילה וסחרחורת ("שחור בעיניים")- חשבתי שאני בדרך החוצה... ומאז כשאני במצב דומה אני משתדל להזכיר לעצמי שעדיף לפספס טיסה ולהתעכב מאשר להגיע הביתה בקופסא מעץ.
 
למעלה