ארקיע וריינאייר

דניאלה1311

Active member
מנהל
ארקיע וריינאייר
ארקיע תטוס השנה ליעדים האלו
לונדון, סלוניקי, מילאנו, סרדיניה, בלגרד וצפון קפריסין.

לגבי ריינאייר
הכניסה של ענקית הלואו-קוסט ריינאייר לנמלי התעופה בישראל משנה את חוקי המשחק בכל הקשור לטיסות לאירופה. המחירים שנזרקים לאוויר – החל מ-20 יורו לכיוון – נשמעו עד לפני שנתיים דמיוניים לנוסע הישראלי. ריינאייר לא רק מספקת אופציות זולות, אלא גם יוצרת אפקט חיובי עבור הצרכן, כשהיא צפויה לגרום לחברות אחרות להוריד את המחירים. רק לאחרונה הודיעה לוט הפולנית כי תטיס ליעדים שונים במחירים נמוכים מ-150 יורו, וזו, כזכור, חברה סדירה, כזו שבה אתה מקבל מה שאתה רואה ולא מחויב על תוספות מושב ומזוודות.
הפיל הזה ששמו "תוספות" תמיד יושב במרכז החדר כשאתם מגיעים לבצע את ההזמנה. הכותרות המסנוורות מספרות לכם על מחירים "החל מ...", אבל אם אתם נוסעים לשבוע, רוב הסיכויים שתשלמו יותר ממחיר הפתיחה, מה גם שהדרך חזור עולה, בדרך כלל, יותר.
לכן, הכנו עבורכם מדריך קצר ובו עיקרי הדברים שאתם צריכים לדעת כשאתם ניגשים לאפליקציה של ריינאייר (החברה החלה להפיץ בימים האחרונים מספר יעדים גם באתר האינטרנט, אבל הרשימה המלאה של היעדים נמצאת באפליקציה בלבד). חשוב לנו לציין: המחירים המובאים כאן מתבססים על חיפוש רנדומלי שלנו ביום נתון. ייתכן שהם יעלו או יירדו, יכול להיות שתמצאו דיל טוב יותר – על זה אנחנו כבר לא יכולים לקחת אחריות....
http://travel.walla.co.il/item/3046...utm_content=whatsup&utm_campaign=socialbutton
 

yossialef

New member
ארקיע בטיסות ישירות לצפון קפריסין לא הגיוני לחלוטין
חיפשתי באינטרנט האם ארקיע טסים ואו מתכננים לטוס ישירות לצפון קפריסין .
לא מצאתי !! דילים לצפון טורקיה דרך שדה התעופה של לרנקה יש לארקיע.

דניאלה את צריכה להבין. ברגע שארקיע תטוס ישירות לצפון קפריסין באופן אוטומטי היא תפסיק לטוס ליוון (סלוניקי, אתונה) ואו לקפריסין היוונית (לרנקה, פאפוס). לא לדבר על משבר פוליטי בין ישראל ליוון וקפריסין.
לאחר מכן היא תוחרם על ידי מדינות מערב אירופה ולא תוכל לטוס כמעט לשום יעד במערב אירופה. לא נדבר על הנזק הפוליטי העצום שישראל תסבול בגין מהלך זה.

אשמח לדעת מהיכן לקוח המשפט שלך, המשלב טיסות של ארקיע גם לסלוניקי וגם לצפון קפריסין ??

ט.ל.ח
 

yossialef

New member
דילים לקפריסין הצפונית לא טיסות - תציצי בלינק ששלחת
בלינק ששלחת כתוב דיל לקפריסין הטורקית (צפון קפריסין) לא טיסה !!
(מופיע תחת הכותרת "מבחר חבילות נופש ליעדים חדשים").

כפי שכתבתי קודם, רק דיל שנעשה דרך טיסה ללרנקה (קפריסין הדרומית-יוונית).

אין טיסות/הפלגות לקפריסין הטורקית/צפונית משום יעד ממערב אירופה להוציא מטורקיה, החלק הזה של קפריסין מוחרם .
 

eladgabso01

New member
לגבי לוט
"לאחרונה הודיעה לוט הפולנית כי תטיס ליעדים שונים במחירים נמוכים מ-150 יורו, וזו, כזכור, חברה סדירה, כזו שבה אתה מקבל מה שאתה רואה ולא מחויב על תוספות מושב ומזוודות."

גם בדף הבית שלהם כתוב טיסות לוורשה ב 149$
לפי דעתי ( והחיפושים שעשיתי באתר שלהם ) זה לכיוון וגם את המחיר הזה קשה למצוא..
 

sitvaniyot

New member
כל ה low cost מצויין למי שרוצה קפיצה קטנה לחו"ל נגיד לסוף
שבוע באירופה.
ליומיים שלושה, לא צריך מזוודה, ולטיסה של 3-4 שעות לא צריך אוכל. גם המושב לא משנה כל כך בטיסה קצרה.
במקרה, אני כבר כמה חודשים עוקבת אחרי מה שקורה בשוק הטיסות הזולות לקראת נסיעה של בערך חודש, מצויידת בעצות של איך לחפש טיסה במחיר משתלם מכל מיני אתרים בעברית ובאנגלית.
מה אגיד לכם, אין הרבה חדש תחת השמש. כרטיס שסגרתי במחיר טוב לפני חודשיים אני יכולה לקבל גם היום באותו מחיר.
חברת Condor הגרמנית שהיא low cost לטיסות מעבר לאטלנטיק תטיס אותכם בזול לצפון אמריקה (יעדים שונים) מפרנקפורט וגם תאכיל אתכם בדרך ותתן לקחת מזוודה, בדיוק כמו חברה רגילה. לפרנקפורט תטוסו בטיסה רגילה עם אל על - למה? כי זה חלק מהדיל הזול ביותר.
בדרך חזרה ארצה מארה"ב, את הטיסות הכי זולות מצאתי דרך החברות האוקראינית, אוזבקית או הפולנית. תלוי ביום בשבוע ובשעת הטיסה. כבר 4 חודשים שאין הבדל במחירים.
אז אל תכנסו ללחץ של לקנות ברגע שמוצאים וכו... הרגעו, המחירים לא קופצים בצורה משמעותית. ועוד משהו טיסה ישירה הלוך וחזור באותה חברה, תמיד תצא יותר זולה מלשבור את הטיול לכמה יעדים שלא לדבר על הזמן שמתבזבז בבילוי בשדות תעופה שלמעשה לא רציתם להגיע אליהם.
המסקנה שלי: דיל טוב לחפש במנוע חיפוש שמשווה מחירים ולמצוא את הזול ביותר. היום האידיאלי הוא דווקא טיסות של יום ג למי שזה מתאים. אחרי שמצאתם את הטיסה הזולה כנסו לאתר חברת התעופה ושם תמצאו את אותה טיסה באותו מחיר של האתרים הזולים. רק מה, לטיסה שלכם יהיה אבא אחראי.
 
אפשר להשתמש בלואו קוסט גם לטיול יותר ארוך
...מבחינת משך הזמן של הנסיעה (לא של הטיסה), הכוונה. כמי שנוסעת בדרך כלל לחודש ויותר, אם זה לא טיול שמצריך ציוד מיוחד (נגיד, ציוד קמפינג או נסיעה לקוטב), אין בעיה לנסוע עם טרולי קטן, בטח ובטח אם זה בעונה חמה או סבירה (כמו חורף ישראלי במרכז). ממילא בטיול כזה סוחבים בגדים רק לכמה ימים וכל פעם עושים כביסה, אז אין הבדל משמעותי באריזה. אני זוממת על כמה חודשים באירופה מתיישהו בשנה הקרובה, וכך אסע - זה פשוט יותר נוח מלסחוב ציוד כבד, וגם מאפשר לעלות על טיסות לואו קוסט בין יעדים שונים ביבשת מבלי להוסיף למחיר הכרטיס.
הדבר היחיד שפחות נוח הוא ההגבלות על נוזלים/קרמים מבחינת תיק רחצה כשנוסעים ליותר זמן, אבל גם לזה מוצאים פתרונות וזה זניח בהשוואה לחיסכון אם עושים כמה וכמה טיסות.
 
למעלה