הגיעו להבנות באל על: בנוסף יקצרו הטייסים את זמני הטיסות

YosMan1

New member
הגיעו להבנות באל על: בנוסף יקצרו הטייסים את זמני הטיסות

"בנוסף יקצרו הטייסים את זמני הטיסות (שאותה האריכו בכוונה) - כך שטיסה לניו יורק לדוגמה תתקצר בכ-50 דקות"

אז טייסים שבמשך שנים האריכו טיסות בכוונה ושלא לצורך יקבלו את העונש הראוי: תוספת שכר של 7.5%.
רק בישראל............

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4885184,00.html
 

xfwind

New member
"הכי טוב בבית"...לא? אז הנוסעים נשארים במטוס...


 
פחחח

זה רק מעיד על הזלזול הקבוע בנוסעים (כמו בכל "תחבורה ציבורית" בארץ, תכלס) שהם בסוף של הסוף של סדר העדיפויות. זה הלך הרוח. זו הסיבה שאעדיף לא לנסוע עם אל על אלא אם זו האופציה הכי הכי זולה (UP לפראג, למשל).
 

ANZ1

New member
עכשיו הגנבים ירויחו 107 אלף שח לחודש

רק אידיוט יטוס מהיום אלעל, אחרי שהסתבר ששנים האריכו את הטיסות רק שהם ירויחו יותר,
ועכשיו ברור שהכרטיסים היקרים הם לא לביטחון אלא למשכורות בשמיים.
 
אפילו בתור מי שלא נוסעת עם אל על זה מרתיח אותי

אתם קולטים? למעשה מזה נובע שבמשך שנים הטיסות היו ארוכות מכפי שנדרש. בכל טיסה כזו מאות נוסעים יושבים עוד זמן בטיסה לחינם, וכמות מטורפת של דלק יקר ומזהם התבזבזה במשך שנים על חשבון הבריאות של כולנו החיים בכדור הארץ, ולמה? כדי ששני אנשים על המטוס ירוויחו עוד כסף למשכורת העתק שלהם.
זהו צפצוף מוחלט על הנוסעים, על מנהל תקין, על אקולוגיה, על רווחי החברה בה הם מועסקים - וזה בלי לדבר על כל כך הרבה נוסעים שנפגעו מהשביתה, ובסוף האשמים במצב מקבלים בונוס.
 

לאונידס

Active member
יחדלו כיפופי הידיים בין ההנהלה לטייסים על גב הנוסעים

ההנהלה תשתף את העובדים ברווחים שיווצרו מהתיעלות ולא רק תרכב על גבם.
ההנהלה תפסיק להשתמש בעובדי קבלן ותאפשר לצוות השכיר (כולל טייסים) להרוויח את שכרו במקום לשבת בבית..
&nbsp
הטייסים יפסיקו לנקוט תרגילים כמו הארכת זמן טיסות או
הסכמה לטוס כצוות רק בכיוון אחד (וכיוון שני כנוסעים)
כדי להעלות את שכרם
&nbsp
ואז אולי הנוסעים יסבלו רק ממטוסים ישנים יחס לא טוב ומחירים גבוהים אבל יפסיקו לסבול מהמאבק הזה.
&nbsp
חבל שלא הגיעו להסכם הזה לפני חצי שנה או שנה ואני מקווה שהוא יביא את התוצאה המיוחלת.
 

44myProject

New member
מי שבעיקר אשם זו הנהלת החברה שאיפשרה להפקרות הזו להימשך

במשך שנים.
בנוסף לכך - איך אפשר לנהל לוח טיסות שבאופן קבוע 20% מהטיסות תלויות ברצון הטוב של הטייסים לבוא ולאייש אותן?
 

xfwind

New member
לכאורה - הארכת הטיסות מזמין "יצוגית" (לא משפטן...)

 

החתולית

New member
מישהו בדק את זמני הטיסה מול חברות אחרות?

לא טסתי בטיסה ישירה לארה"ב עם אל-על או עם חברה אחרת, אבל בדקתם כמה זמן אורכות טיסות של חברות אחרות לארה"ב, קנדה או יעדים מרוחקים אחרים?
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
ראיתי בפייס מכתב של טייס אל על בדיוק בענין הזה
הוא לקח מאתר של השוואת טיסות, טיסות של חברות שונות לארה"ב והראה שזמני הטיסות שווים לנעשה באל על. כך שלא בדקתי, וכרגע גם אין כל כך איך לבדוק. יש לשער שהטייסים נזהרים בימים אלה.
 

ANZ1

New member
הנוסעים באלעל עסוקים במחיאות כפיים

ושירת הבה נגילה, הם לא יכולים לבדוק, חוץ מזה חלק גדול מהאיחורים היו על הקרקע.
רת לא יודעת כמה זמן חיכו על הקרקע בגלל בעיות או בגלל עיכובים מכוונים של הטייסים
 

מ א1

New member
הנוסעים באלעל עסוקים בתפילות...

חזרתי אתמול עם אלעל מניוארק לת"א - כל הטיסה וגם לפני הטיסה ניגשו אלי ואל בעלי (בעיקר אליו כי אני אישה שלא מדברים איתה...) והציעו: תפילת הדרך, שחרית, מנחה, ערבית, נטילת ידיים, מניין... לא נתנו מנוחה. כל הזמן מסתובבים ומקריאים אחד לשני דברי תורה בקול רם...לא אכפת להם מנוסעים אחרים שאין להם קשר קרוב עם החבר הדמיוני. וזאת שישבה לידי איך שהמטוס המריא הורידה את הפאה ושמה שביס ואיך שהודיעו שמתקרבים לנחיתה הורידה את השביס ושמה פאה - למה אני צריכה לראות את זה? היה ביננו כסא פנוי ישר אחרי ההמראה הכסא הזה התמלא בתיק ענק, מלא שקיות עם אוכל מהבית (לחמניות בצל שריחן עלה למרחקים) רק כשעתיים לנחיתה הגב' אמרה לי "אולי זה מפריע לך ששמתי פה כל-כך הרבה דברים?" . כמובן שאת הארוחה החרדים מקבלים ראשונים כי הם אוכלים מנות מיוחדות גלאט כשר וכאלה, עד שהצוות מסיים לחלק את המנות המיוחדות ומתפנה לחלק את הארוחה לשאר הנוסעים, הם כבר מסיימים לאכול ומתחילים להסתובב ולהפריע לצוות, בדיוק כשהעגלה עם הארוחה עוברת הם חייבים לקום ולהדחק בין העגלה למושב שלך כשממש נשכבים עליך בלי חשבון ואפילו שבעלי העיר לו: אתה מפריע לי" הוא אומר "נו, חייב לעבור אין מה לעשות" - זהו, טסנו הפעם עם אלעל וזו תהיה הפעם האחרונה איתם. ההשתלטות של החרדים על החברה והעובדה שכל הטיסות מוכוונות לספק את רצון הדתיים היא בלתי נסבלת. וכמובן, היהירות של הטייסים עם המשכורות המנופחות והחשיבות העצמית המופרזת (אני טייס...) שמרשים לעצמם להאריך שעות טיסה ובכלל העיכובים בטיסות, חוסר הנוחות והמטוסים המיושנים - די לנו, לא עוד
 

Nרב

New member
רק לגבי הארוחה - כל ארוחה מיוחדת שמוזמנת מראש

מחולקת לפני כולם, כך למשל ארוחה צמחונית או טבעונית שאני מזמינה
 

YosMan1

New member
הינה בדיקה אקרעית שעשיתי לטיסות מנתבג לניו יורק ב 15.11.16

צריך לשים לב שמשלמים לטייסים לפי זמן שהיה במטוס ולא לפי זמן אוויר, ולכן גם על איחור על הקרקע הם מרוויחים.

אל על 001 JFK זמן טיסה באוויר 12.44 נחתה באיחור של 92 דקות
http://www.flightstats.com/go/Histo...do?id=806978753&airlineCode=LY&flightNumber=1

אל על 027 EWR זמן טיסה באוויר 11.58 נחתה באיחור של 62 דקות
http://www.flightstats.com/go/Histo...tNumber=027&departureDate=2016-11-15&x=22&y=8

יונייטד 85 EWR זמן טיסה באוויר 12.21 נחתה באיחור של 15 דקות
http://www.flightstats.com/go/Histo...htNumber=85&departureDate=2016-11-15&x=17&y=5

דלתא 469 JFK זמן טיסה באוויר 11.38 נחתה 3 דקות לפני הזמן
http://www.flightstats.com/go/Histo...?id=806978752&airlineCode=DL&flightNumber=469
 

לאונידס

Active member
בכל הטיסות שלי ביונייטד הטיסה הגיעה לפני הזמן

או בדיוק בזמן, כבר לא זוכר איחור ואם היה כזה בטח היה איחור של כמה דקות.
אני העברתי את הטיסות שלי מאל על עוד לקונטיננטל (שהתאחדה כבר מזמן עם יונייטד) לא בגלל הסכסוכים עם הטייסים. אני מאוד הייתי רוצה לצרוך ולתת עבודה לישראלים אבל יש גבול למחיר הכספי שהחברה שאני עובד בה מוכנה לשלם והמחיר האישי שאני מוכן לשלם.
&nbsp
ככל שאני יודע חישוב זמן העבודה לטייסים (לאו דווקא של אל על, נעשית לכך סטנדרטיזציה בין לאומית) הוא החל מהרגע שאוספים אותם מהבית, הם לא צריכים לשבת בקוקפיט ולמשוך זמן.
 

לאונידס

Active member
יש הרבה בעיות אחרות שנראות כמזמינות תביעה ייצוגית

חוסר אמת בפרסום, טיסות בחברה זרה למרות שפורסם שטסים אל על
איחורים משמעותיים, אחת החברות הכי מאחרות בעולם.
ביטולי ואיחודי טיסות, כולל העברת הנוסעים של טיסה סדירה לטיסות של סאן ד'ור
&nbsp
לא חסר
 
למעלה