ברצלונה

littlerunaway

New member
ברצלונה

אז בהחלטה רגעית משהו הזמנתי אתמול טיסה לשבוע בברצלונה, אי שם בתחילת אפריל. עכשיו אני מחפשת מלון (שבת היום ואין לי מה לעשות). יש המלצות ספציפיות? או אולי לפחות באיזה איזור כדאי ללון? אני בחורה (32) שהולכת לטוס לגמרי לבד (זקוקה לחופשה אחרי חופשה משפחתית לאחרונה).
עברתי כבר את השלב של מיטה בחדר משותף בהוסטל, למרות המחיר המפתה.
כך המלצה לגבי ברצלונה עצמה תתקבל בברכה (גם המלצות על אתרי אינטרנט שבהם כדאי לי להעיף מבט).

שכחתי פרט חשוב, תקציב. נגיד עד 2500 שח ל7 לילות. אבל מעדיפה יותר בסביבות ה 2000 .
 

anipo10

New member
תקציב קטן מידי

קודם כל לטייל לבד זה סבבה ,ועוד לברצלונה. הבעיה היא התקציב שאת מעמידה לטיול כזה. ל 7 לילות 2000-2500 שקל, איך בדיוק? מה עם הטיסות, הלינה, התחבורה, האוכל, לא תראי מוזיאון אחד לפחות, לא תאכלי איזה טאפאס ולא תשתי סנגריה?לא תלכי לראות מופע פלמנקו? פארק גואל? ואני עוד לא מדבר על משחק בקמפ נואו או סיור שם.
 

littlerunaway

New member
אני מבינה שהשאלה שלי לא הייתה ברורה.

מאחר ועיקר השאלה הייתה על איפה ללון, הנחתי שזה ברור שהתקציב שציינתי מתייחס למלון בלבד. (למרות שאם ממש הייתי רוצה לחסוך, אני בטוחה שעם 3 אלף שח הייתי מסתדרת שבוע כולל הכל אבל זה לא המקרה).
 

anipo10

New member
המלצה על מלון

מה שציינת משנה את כל התמונה. אם התכוונת לתקציב ללינה בלבד, אז נראה לי שלא צריכה להיות בעיה. יש המון מלונות זולים יחסית באזור הרמבלאס. תנסי את ciutat vela שהוא מלון בוטיק נחמד וטוב. ב booking.com תמצאי משהו מתאים.
 

littlerunaway

New member
העיניין הוא לא למצוא משהו.

כבר מצאתי כמה אופציות בתקציב שלי (או יותר נכון, התקציב שלי נגזר מהמחירים שמצאתי). אני רק תוהה איזה איזור עדיף ללינה בברצלונה כדי לבחור מבין המלונות שברשימה שלי.
 

anipo10

New member
אזורים טובים

רובע El raval , נמצא סמוך לרמבלאס שזה בעצם המקום הכי מרכזי בעיר. קרוב גם לתחנות מטרו.
 
לכי על המרכז

זה יחסוך לך בהתניידות. או מרחק הליכה קצר מהמרכז, ברמה כזו שתהני מרחוב שקט אבל תהיי במרחק של 10 דקות הליכה גג מבארי גותיק/פלאסה קטלוניה וכו'.

אם מדובר בקומץ מלונות שאת מתלבטת ביניהם את יכולה פשוט לכתוב מיקומים/לשים לינקים ויהיה יותר קל להגיב (מצטערת, הייתי אומנם חודש שלם בברצלונה הקיץ, אבל לא במלון, כך שאין לי המלצות בנושא הלינה).
 

arieciub

New member
ליד הרמבלס הייתי במלון דירות קטן

נקרא happy appartments
יש דירות גדולות וקטנות, נקי ומסודר. יכול להתאים.
מאובזר עם מטבח, סופר קרוב וארוחות להכין לבד אם רוצים.
יוצא זול (תלוי בתקופה).
 
B&B שאהבתי בשנת 2011 הוא Nisia

http://www.nisiabcn.com/index.html
הוא ברובע גראסיה, שמאוד אהבתי. מקומי יותר ושקט. במרחק הליכה מאתרים מסוימים, מרחק נסיעה מהשאר. אישית אני מעדיפה את זה על הרמבלאס. אני תוהה כמה לוקחים שם באפריל אבל גם מחיר המקסימום עדיין בתחומי התקציב שלך.

זו דירה, ללא מעלית (קומה שניה), עם חדרים לא גדולים אך נוחים. שולחן משותף לארוחת הבוקר, בסלון.

חוו"ד עדכניות:
https://www.tripadvisor.com/Hotel_R...-Nisia_Bed_Breakfast-Barcelona_Catalonia.html
 

littlerunaway

New member
נראה נחמד, למרות ש B&B פחות מדבר אליי.

אבל בכל מקרה, אני לא מצליחה למצוא מחירים מדוייקים. טווח של מחירים לא באמת עוזר לי כי 25 יורו כפול 7 זה הפרש לא קטן בין המינימום למקסימום
 
אוסיף ואומר

...שגם אני כמו אורלנדה לא גרתי במרכז. אצלי זה בגלל שגרתי אצל משפחה, ובכל זאת, אהבתי לגור בשכונה הנ"ל (ליד פארק גואל) כי זה היה צד אחר של ברצלונה, עם גבעות לטפס עליהן כשרוצים להתרחק מהעיר, וכי זה מקום פחות תיירותי. תכלס, כשגרים סמוך לתחנת מטרו העיר לא כזו רחוקה. אבל לנסיעה קצרה המרכז הרבה יותר נוח באופן ניכר, ומקסימום אפשר להתרחק רחוב-שניים. אני, למשל, הלכתי כבר מהמרכז לגרסיה ברגל (אבל מבחינתי 30 דקות הליכה זה מרחק סביר ממקום למקום).
 

littlerunaway

New member
בגדול אני מאוד מסכימה איתך.

ובתור אחת שבאופן כללי אוהבת מאוד לנסוע במטרו, בין אם זה בלונדון, ברלין או טוקיו, אין לי בעיה ממש לקפוץ על רכבת ולהגיע לאן שצריך. אבל בדרך כלל זה קורה משיקולי תקציב.
הפעם אני מתייחסת לטיול הזה בתור טיול "פינוק" (הטיסה שבחרתי לא מתאימה להגדרה, אבל לקחתי אותה בשביל להשקיט את המצפון) והפעם אני כן רוצה להיות יחסית "במרכז העיניינים" ובמרחק הליכה לא ארוכה לפחות מחלק מהמקומות. אז אני מחפשת מלון (לא מחבבת דירות באופן אישי, פשוט עיניין של טעם) יחסית במרכז, חדר בגודל נורמלי עם מיטה זוגית.
אני עובדת בימים אלו על צימצום האפשרויות שמצאתי לרשימה קצרה יותר ואז תוכלו לעזור לי מה עדיף מבחינת מיקום.
 
בשמחה

ואם את חובבת לא רק נסיעות מטרו אלא גם טיפוס גבעות, יש כמה וכמה נקודות תצפית חביבות בשכונה שגרתי בה. אח... רציתי גם לנסוע לשם החודש. כבר לא ייצא כנראה (אבל מסיבות טובות - צריך זמן לעבוד על נסיעה ארוכה יותר).
 

littlerunaway

New member
הלוואי וזה היה החודש,

ניסיתי אבל מחירי הטיסות היו בשמיים. אז אני נאלצת לחכות עד אפריל. מחוסר מעש אני מתחילה לתכנן ולארגן דברים עכשיו, סתם כי אני נהנית מזה.
 

littlerunaway

New member
מסתבר שזה יותר קשה משחשבתי, אז אני אזדקק לקצת עזרה.

צירפתי תמונה שעשיתי בגוגל מפס. הכחולים זה המקומות שאני חושבת לבקר בהם (לא בהכרח כולם, אבל אלו האופציות) והכתומים הם המלונות האפשריים שמצאתי.
אני אשמח אם תזרקו המלצה באילו איזורים כדאי להתמקד. הוספתי מספור למלונות שיהיה לכם קל.

 
אישית הייתי מעדיפה את 13 ו-16, כי אני מחבבת אזורים שהם

רחוקים מעט מאזורי התיירות, ובמיוחד מחבבת את רובע אשמפל. הלינה שלי בגרסיה היתה קרובה לשם וזהו האזור שאבחר בו בעתיד, בוודאות גבוהה. גם את 12 הייתי רואה בחיוב. גם את 2. אני אוהבת את השדרות הרחבות בשתי וערב עם הבניה המאסיבית של המאה ה-19. והמדרכות הרחבות גם כן. אני גם אוהבת את הארכיטקטורה בסגנון המודרניסטי, שהמקומות הללו עשירים בה.

אם את רוצה להיות בחלק העתיק, הייתי לוקחת את 9 או את 14, שזה צריך להיות סן פרה או אל בורן, שהייתי מעדיפה אותם על הרמבלה וגם על משהו שיושב ממש על קאזה מייה, כי אני לא אוהבת להיות במרכז הכי תיירותי. שני אלה עם בניה נמוכה יותר, הרחובות יותר צפופים גם, אבל לא בצורה לא טובה. אם אני רואה נכון, צריך להיות שם השוק של סנטה קתרינה, אז גם זה מוקד משיכה. יש בסביבה גם סניף של Taller de Tapas, שאהבתי לאכול בו לפני 5 שנים.

בכל מקרה, אם רעש בלילה שמפריע לישון זה אישיו, לבדוק את זה מראש. תמיד בברצלונה.
 

littlerunaway

New member
הייתי מעדיפה בלי רעש בלילה,

אבל כמעט בכל מלון יש ביקורות שמתלוננות על הרעש, או מבחוץ או של השכנים או מהמעלית וכו'. לא נראה שקיים מלון עם חדרים עם בידוד טוב מרעש.
&nbsp
 
זאת בעיה בעיר הזאת. בכלל בספרד. ה-B&B משנת 2011 הצטיין בנושא

אם אסע בפברואר הקרוב, מצאתי מלון אחד שאני די בטוחה שעומד בכבוד באתגר, אבל הוא מציע חדרים ב-90 ללילה בפברואר, לדעתי זה יעבור את ה-100 באפריל. והוא גם לא כל כך באזורים שאת רוצה.
 
למעלה