טיול ונציה

bumpygirl

New member
טיול ונציה

נוסעים לונציה ל-5 ימים, מחפשת המלצות היכן לאכול, לקנות ולטייל?
בנוסף מתכננים יום אחד לנסוע לאגם גארדה- לאן הכי כדאי ללכת? יש לנו רק מספר שעות במקום.

תודה!
 
היכן לטייל בוונציה זה סיפור אינסופי

האמנות והיופי שיש לראות, גם לאחר שני ביקורים ו-8 ימים מלאים, אני רחוקה רחוקה מלראות כל מה שאני רוצה. אז מה לייעץ? קשה מאוד.

אני חושבת שמקום שכדאי מאוד לראות זה ארמון הדוג'ים. כמובן, הפנים של סן מרקו. לדעתי גם כנסיית פרארי (Frari). מעבר לזה, שוב, תקצר היריעה, במיוחד שלא ברור מה מעניין אותך.

מסעדה עם אוכל ונציאני (כלומר הרבה מן הים) שאהבתי היא אוניגה, ההמלצה היתה ברשת, הלכתי לפיה ואהבתי:
http://www.oniga.it/eng/index.htm

מקום שאני אוהבת ואכלתי בו פעמיים - פיצה, דווקא לא מאכל ונציאני טיפוסי, רחוק מזה, אבל עשוי טוב מאוד - זה בירריה לה קורטה. וכמו שנרמז בשמם, הם עושים בירה שלהם. אני מאוד אוהבת המיקום בכיכר אהובה עלי וגדולה, שתענוג לשבת בה בצהריים יפים, בחוץ.
http://www.birrarialacorte.it/en/index.html

מלבד זה, כדאי להסתובב בשכונות המתוירות פחות ולהיכנס למקומות פשוטים שמגישים צ'יקטי, מנות קטנות וזולות, וטעימות.

אני לא הייתי נוסעת לאגמים לכמה שעות, נראה לי נסיעה ארוכה מדי. יש בסביבה היכן לבקר: וי'צנצה, פאדובה, פרארה (קצת יותר רחוק), ורונה. אותי זה היה מספק.
 

bumpygirl

New member
תודה על העזרה

היי :) מענין אותנו בעיקר לספוג את האווירה של המקום, לשבת בבתי קפה, קצת מוזאונים ואתרים יפים, ולשטוף את העיניים. יום אחד היתי רוצה להקדיש לקניות, יש באזור אאוטלטים מומלצים? אנחנו מתכננים לשכור רכב ליום 1 אז חשבנו ליסוע לאגמים אבל אם זו נסיעה ארוכה מדי אז אולי כדאי לוותר.
 
וכמובן, הג'לטו הטובה בעיר בעיני היא בכלל בתוך שוקולטיה

http://www.viziovirtu.com/shop
שאת שאר המוצרים שלה - יקרים, יקרים - צריך לשדוד בנק כדי לקנות. אבל הם כל כך מיוחדים. ופרס למי שתצליח להגיע למיקום החדש, שלא פשוט להגיע אליו, בלב רובע קסטלו הנפלא.
 

dror2311

New member
אגם גארדה

בין ונציה לאגם גארדה יש מרחק נסיעה של כשעתיים לכל כיוון.
לדעתי האיזורים הקרובים יותר לונציה (הגדה הימנית של האגם) מעניינים יותר: החל מסרמיונה (Sirmione), לאציזה (Lazise) ועד Malcesine (אם יש זמן מומלץ לעלות ברכבל ל-Monte Baldo).
 
למעלה