תכנון טיול ללונדון

israeli46

New member
תכנון טיול ללונדון

שלום רב,
צריך עזרה בתכנון טיול ללונדון ולעשות לי קצת סדר בראש. כבר דיי הכנתי לעצמי מסלול אבל אני רוצה לדעת שאני תיכננתי אותו בסדר נכון והגיוני מבחינת מרחקים בין האתרים..
אז ככה ביום הראשון התכנון ללכת לאתרי החובה: לבניין הפרלמנט+ביג בן+ארמון בקינגהם+כנסיית ווסטמינסטר+מצודת לונדון וגשר לונדון+ לונדון איי. אולי גם נשלב שייט על התמזה וטיול קצר בגריניץ אם יהיה עוד כוח וזמן..
יום שני: כיכר לסטר+כיכר פקידילי+רחוב אוקספורד ורחוב סוהו+ קובנט גארדן. אולי גם נשלב את ההייד פארק.
יום שלישי: קמדן טאון+ריגנט פארק+ מוזאון שעדיין לא החלטנו עליו.
מה דעתכם על מה שרשמתי? האם זה נשמע ונראה בסדר?
תודה
 
היום הראשון עמוס מידיי, ובכל מקרה

בניין הפרלמנט+ביג בן+כנסיית ווסטמינסטר - שלוש אלה נמצאים באותו מתחם.

ארמון בקינגהם אם רק מבחוץ ולא לחילופי המשמר, אפשר להתחיל בו, ואז לרדת לכיוון כיכר טראפלגר (זו עם האריות), ומשם לביג בן, פרלמנט, ווסטמינסטר אבי, לונדון איי. זה בעיניי הסדר ההגיוני.
אח"כ אפשר המצודה וגשר לונדון.

מאיזור הלונדון איי - יש שייט לגריניצ', יש שיתנו לך מיקום ממש מדוייק.

את המצודה וגשר לונדון, אפשר להשאיר ליום אחר, במיוחד אם יש כוונה להכנס ולראות את אוסף התכשיטים ועוד, של בית המלוכה...

תהנו.
 
כמה תוספות ושינויים...

הי ...
היום הראשון עמוס מאד. הייתי מתחילה דווקא במצודת לונדון + גשר לונדון. יש טיילת קטנה לאורך הנהר בצמוד למצודה שמשקיפה על הגשר. שווה לבדוק באתר האינטרנט של גשר לונדון מתי הוא צפוי להפתח למעבר אניות (lift time) ולנסות לתאם. משם הייתי יוצאת בטיוב לכיכר טרפלגר (תחנה אחת בקו הצהוב ומשם בקו האדום) ומתחילה להתקדם לארמון בקינגהאם דרך סיינט ג'יימס פארק. הפארק מהמם... אחד היותר מוצלחים של לונדון. חבל לפספס... אם תלכו לאורכו תמצאו את עצמכם בסוף בארמון. אם אתם כבר בארמון שווה לבקר באורוות המלכותיות ולצפות בכרכרות שנראות כאילו יצאו מהפקה של וולט דיסני. משם אפשר להמשיך רגלית, דרך bridecage walk לווסטמינסטר אבי, לביג בן ובניין הפרלמנט ולחצות את הנהר ללונדון איי. סיום נהדר ליום הזה... על השיט הייתי מוותרת או דוחה ליום אחר. אם אתם מתכננים להיכנס לכל אחת ואחת מהאטרקציות.. ולא רק להביט מבחוץ הייתי מקצצת עוד קצת בלו"ז.

יום שני - הייתי מתחילה דוקא בניל'ס יארד באזור הסבן דיאלס (seven dials), משם לקובנט גארדן, משם בהליכה לכיכר פיקדילי דרך לסטר סקוור ואז צפונה על רחוב ריג'נט לאוקספורד ומסיימת במארבל ארץ' ובגיחה לפינת הנואמים בהייד פארק... מה שנחמד הוא שרחוב אוקספורד רצוף תחנות טיוב ואפשר לעלות ולרדת בהתאם לעייפות.

יום שלישי - אם כבר מוזיאון השעווה אז תתחילו בו ותגיעו מוקדם כי אחרת עמוס מאד... משם אפשר להגיע בקלילות לריג'נט פארק. זהו פארק גדול ואין בו אטרקציות מיוחדות (אלא אם כן אתם בעניין של ה London zoo) אבל השלווה שבו שובה את הלב (כמו גם הפנסיונרים הבריטיים שממלאים אותו עם כלביהם. נחמד). כשמגיעים לקצה הצפוני של ריג'נט פארק אפשר לרדת במדרגות מתחת לפני הרחוב וללכת (בערך 800 מטר) לאורך תעלת קמדן ועד לשוק קמדן. התעלה אמנם מכוסה ירק אבל מפה לשם שוחה איזה ברווז וההליכה מוצלת ונעימה. לאורך התעלה חונות סירות נהר צבעוניות ומדליקות שמשמשות כבתי מגורים ואפשר לראות כמה אחוזות מרשימות שבנויות לאורך הגדה. קצת טבע ושקט לפני ההמולה של קמדן. מאד נחמד.

אל תפספסו פיש אנד צ'יפס. תהנו
 

israeli46

New member
לגבי מה שרשמת ביום השלישי

המליצו לי על מקום שנקרא ונציה הקטנה? הבנתי שיש שם סירות שלוקחים אותנו (בתשלום) לעבר שוק קמדן. האם זה במקום ההליכה הרגלית לאורך תעלת קמדן שציינת? או שאלו 2 דברים שונים?
מה מומלץ בשביל להגיע בסופו של דבר לעבר שוק קמדן?
שאלה נוספת מה זה אזור הסבן דיאלס? סוג של נקודת יצאה לעבר קובנט גארדן, פיקדילי, לסטר וכו' ?
אם לא אשמח לשמוע מאיפה כדאי לי להתחיל את היום השני שלי מבחינת הכיכרות (לסטר,פיקדילי וכו' ורחוב אוקספורד ,סוהו )
תודה רבה רבה!!
 
תשובות

ונציה הקטנה זה מקום המפגש של שתי תעלות.. אחת מהן היא תעלת ריג'נט וגם שם יש את סירות הנהר הצבעוניות. בהחלט אפשר לקחת משם שייט עד קמדן אבל פחות נוח להגיע לשם בטיוב ולטעמי קצת מיותר אם הטיול הוא 3 ימים בלבד.

סבן דיאלס הוא אזור של שבעה רחובות קטנים וצבעוניים מלאים בחנויות בוטיק מיוחדות, פאבים ובתי קפה. הוא נמצא מעט צפונית לקובנט גארדן. אם מתחילים שם ומתקדמים בהליכה אז הגיוני להמשיך ללסטר וממנה לפיקדילי (שהיא יותר צומת עמוסה מאשר כיכר ). הכל תלוי במה מעניין אתכם וכמה סיבולת יש לכם ברגליים.

הטריק שלי שאני משתמשת בו לפני הרבה טיולים הוא האיש הצהוב הקטן של גוגל מפס ...בתחתית המפה, משמאל. דרך נהדרת ללמוד על האזור כאילו אתה כבר שם ...
 

israeli46

New member
אז בשביל לעשות סדר

הדרך המומלצת לטעמך בשביל להגיע לשוק קמדן זה:
לטייל בריגנט פארק וממנו לרדת וללכת לאורך תעלת ריגנט עד אשר נגיע לשוק קמדן. האם אני צודק? כמה זמן הליכה זה?
תודה!
 

Maldini Girl

New member
כמה הערות והארות

מצודת לונדון והגשר לא קרובים לאזור של הארמון וכו', ממליצה לעשות אותם ביום טיול נפרד, רצוי בסופהשבוע ואז לשלב עם בורו מרקט.
&nbsp
ממליצה בחום לשלב את מוזיאון הטבע, ואם אתם חובבי היסטוריה וכדומה אז גם את המוזיאון הבריטי.
&nbsp
ממליצה בחום גם על מחזמר.
&nbsp
אחרי הביקור בארמון ממליצה על טיול בפארק סיינט ג'יימס, בעייני הפארק הכי יפה בלונדון.
 

sharonironi1

New member
ליום הראשון

אם אתה בסדר באנגלית אני מאודד ממליצה לעשות סיור עם neweuropetours.
אלו סיורים בחינם (נהוג לתת כמה פאונדים בודדים למדריך בסוף הסיור ובגלל שהוא בונה על טיפים הוא גם משתדל שהסיור יהיה הכי טוב שאפשר)
זה סיור של כשעתיים וחצי ועובר בקובנט גארדן, כיכר טראפלגר, עמוד נלסון, הארמון, סנט ג'יימס פארק (שלדעתי היפה ביותר), רחבת הסוסים, הביג בן, ווסטמינסטר אבי ועוד..
אתה מקבל הרבה הספרים וסיפורים מאוד מעניינים שיגרמו לך להרגיש שאתה מומחה בלונדון כל פעם שתסתובב באזור :)
&nbsp
צריך להירשם לסיור מראש (אפשר גם יום לפני ואולי אפילו באותו היום) באתר- http://www.neweuropetours.eu/London/en/tours/tour-view?Tour=607&date=28/09/2016
 
למעלה