עצירה במוסקבה

עצירה במוסקבה

שלום לכם,
אני מתכננת לנסוע לניו יורק ומצאתי טיסה שמתאים לתאריכים שאני רוצה אבל אם אני אקח את הכי זול זה יוצא לי עצירה במוסקבה 9 וחצי שעות בערך המתנה בשדה תעופה ברוסיה, אז אפשרי לצאת לעיר (במיוחד לכיכר האדומה) ולחזור לטיסת ההמשך? או זה יותר מדי ולחפש טיסה עם זמן המתנה קצרה? לא הייתי בכלל ברוסיה.
תודה רבה!
 

salo22

New member
אפשרי מאוד, גם תלוי בשעות שלך

אנחנו עשינו סיבוב כזה בדרך לטוקיו, זה המון זמן להיכנס למרכז מוסקבה באמצעות רכבת\מטרו (מעט מסובך, ממש טיפה, אבל הכנה מוקדמת של המסלולים תחסוך המון זמן), אומנם הגענו מאוד מוקדם בבוקר כך שהכיכר האדומה, הדי משעממת אגב ולא מרשימה במיוחד, אלא אם מקפידים אולי לעבור בפנים בכל האתרים מסביב, הייתה שוממה ושקטה. אבל הלכנו המון ברחובות ונכנסנו לבתי קפה חמודים וגם מדרחוב מרכזי קרוב יחסית לכיכר (לעבוד על המפות לפני זה) עם מסעדה מעולה ששווה ביקור, אוכל רוסי משובח במחיר מאוד רגוע וצוות נעים :
https://www.tripadvisor.co.il/Resta...arenichnaya_1-Moscow_Central_Russia.html 
 

רזאי

New member
כשאני הייתי בסיטואציה דומה,

קיבלתי המלצה חמה מאנשים שמכירים טוב את מוסקבה, לעשות טיול תחנות רכבת. יש תחנות מאוד מפוארות, ששוות ביקור והרבה צילומים. זה נותן משהו מעניין ומיוחד לעשות, וחוסך סיבובים והסתבכות בעיר לא מוכרת.
בסוף החלטנו לישון שני לילות במוסקבה, ולטייל שם בדרך לניו יורק, אז אני לא יכולה להעיד בנוגע ללוח הזמנים. ראינו במהלך הטיול תחנות רכבת באמת מדהימות, ושוות ביקור. אולי זאת חלופה להצצה בכיכר האדומה, שכדאי לשקול.
 

sitvaniyot

New member
9 וחצי שעות זה המון זמן לבלות בשדה תעופה.

אני תמיד מנצלת שהיות כאלו לטיול קצר בעיר הקרובה. לא מכירה שדות תעופה שמרוחקים יותר משעה נסיעה למרכז העיר. חשבון פשוט מראה שיש מספיק זמן.
נגיד שעתיים נסיעה הלוך ושוב ולהיות שעתיים לפני העליה למטוס בשדה התעופה מותיר 5 וחצי שעות לטיול וחילוץ עצמות.
עוד בארץ אני מחליטה מה לראות, וכשנוחת המטוס יוצאת לדרכי. לפעמים קורה שהעצירה לא מתוכננת, אם העצירה למעלה מ 4 שעות אני פונה לעמדת המידע לתיירים ומבקשת את הכוונתם. יש שדות תעופה שיש להם דפי מידע בדיוק למקרים כאלו.
וכן, כדאי ומומלץ לטייל 5 שעות במוסקבה. קחי את הרכבת העירה, החליפי למטרו לקו המעגלי וצאי בכיכר האדומה. בכיכר יש כנסיה יפה, ממנה תוכלי להמשיך או לפארק או לחנות הכלבו הגדולה. אם תמשיכי לפארק תוכלי לעבור לרחוב ארבייט החביב ואפילו לעלות על אחד הגשרים. על המוזיאונים תאלצי לוותר. אבל אולי אם ימצא חן בעינייך תוכלי לנצל את הטיסה חזרה לביקור של כמה ימים בעיר. זה קורה לי לא פעם.
 

guinness76

New member
מוסקבה מדהימה !

סיבוב תחנות תחתית , כיכר האדומה .
יכול להמליץ על תחנת התחתית VDNH יש שם מוזיאון קטן של יורי גגארין הקוסמונאוט הראשון ואנדרטה מרשימה .
לדעתי לצאת לעיר זה MUST .
 
תודה רבה רבה על התשובות


אבדוק אופציה של להאריך יום-יומיים במוסקבה עקב ההמלצות שלכם
(אם לא אז 5 שעות בעיר זה אחלה טעימה
)
 
למעלה