נוסעת ללוס אנג'לס

נוסעת ללוס אנג'לס

הי - אני נוסעת עם המשפחה לכנס מיינקרפט בלוס אנג'לס סופ"ש הבא ונראה לי שיש סיכוי שאני אהיה הרבה לבד ומחוץ לכנס (שלא נראה לי שיעניין אותי במיוחד).
אז אם יש המלצות למה לעשות בלוס אנג'לס או במרחק קצר ממנה אני אשמח לשמוע. אולי נשכור רכב, אם יהיה משהו מענין מספיק.
לא הולכים לדיסני ולא ליוניברסל, ולא רוצה לנסוע ליותר משעה.

חשבתי ללכת למוזיאון גטי, אם מישהו היה ומכיר?
וחשבתי שהדאון טאון של סנטה מוניקה יכול להיות כיף?
 

nurii

New member
יש את פסדינה-לא רחוק .
מוזיאונים טובים

פול גטי הייתי מזמן.היה מאלף.גם החופים של סנטה מוניקה מקסימים בעונה הזו ובכלל.אם אוהבת סתם לראות בתים יפים:בדרך לסנטה מוניקה יש שכונות מדהימות.ויש כמובן את הוואלי......את לוס אנגלס דאון טאון לא סבלתי-למרות שייש שם מבנים ומלונות יפים.במידה ותרצי עוד פרטים אשאל את אחותי.רק לסבר את האוזן:הפקקים שם בשעות העומס גרוע כמו בארץ.
 
תודה :) - אני שמח לעוד פרטים - גם

מידע לגבי תחבורה ציבורית, אולי אובר? אף פעם עדיין לא השתמשתי בהם, לא הייתי צריכה עד עכשיו
 

nurii

New member
על זה אין לי מידע


אחותי לקחה אותי לכל מקום ברכב הפרטי.בשכונה שלה אין תחבורה ציבורית בכלל.אבל על הסנטס בוליוורד יש תחבורה ציבורית.לא כמו בארץ.לא מפותח ונוסעים בו רק פועלים ואנשים קשי יום.
 
סנטה מוניקה - יותר מידי הומלסים

בחופים, בטיילת, במזח . לרגע נראה שכל הומלסי העולם על עגלותיהם העמוסות הגיעו לועידה בעיר. הוסבר לי כי העיר מצטיינת ביחס סובלני במיוחד וזו הסיבה. בקיצור לוותר על סנטה מוניקה.
המלצות אחרות : אזור וסט הוליווד ואוניברסיטה דרום קליפורניה נעים לטייל ובמיוחד באוניברסיטה, יש גם המון מסעדות . נדמה לי שיש לשם גם רכבת תחתית, כדאי לבדוק. אם תסעו ברכב פרטי - חניה בעייתית .
אפשרות נוספת לנסוע דרומה על כביש מס' 1 לסנטה ברברה, חוף נעים, מנזרים ספרדים עתיקים (במונחים אמריקאים) ואוירה כללית של חופש.
חוף וניס - עוד מקום נחמד
דרומית ללוס אנג'לס : לונג ביץוהעיר (או שכונה ?) נייפלס - תעלות במים, בתים על המים - נחמד.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
סנטה ברברה מקסימה
זה שעתיים נסיעה משדה התעופה (כמיקום) עד לעיר המאד נחמדה.
דוקא שמעתי רק השבוע מקרוב משפחה ישראלי ששוהה עכשיו בלוס אנג'לס שהם נוהגים ללכת לחוף של סנטה מוניקה לעיתים קרובות ומאד נהנים.
 

nurii

New member
בכל העולם יש את ההומלסים, צוענים, פקיסטנים נודניקים


שקופצים עליך למכור מרכולתם.הייתי שם לכמה שעות טובות והיה בסדר גמור.בגלל זה לא לנסוע.?אכן הווניס עם התעלות שכונה מקסימה.מומלץ.(ויש גם את ישראלים הרעשנים בטיסות השוקולד)
 

nurii

New member
סנטה מוניקה וסנטה ברברה


זה 2 דברים שונים ואחרים.עשית סלט.סנטה מוניקה זו גם שכונה וגם חוף ים לגגלישה ,עם טיילת עם מזח ,גלגל ענק שנקרא הפיר ועוד.....וסנטה ברברה על דרך מס.1 לסן פרסיסקו.(מצורפת מפה על סנטה מוניקה אחותי גרה לא רחוק בברנטווד)


 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לא סלט ולא נעליים, התייחסתי למיקוש היחידה
אני מאד משתדלת לא לעשות טעויות גאוגרפיות.
 
למעלה