האם טסתם עם בריטיש לארה"ב?

דניאלה1311

Active member
מנהל
האם טסתם עם בריטיש לארה"ב? אשמח לקבל חוות דעת. אני שוקלת לנסות אותם, יש להם מחירים מאד אטרקטיביים.
תודה
 

moco10

New member
כן, אבל מאוד מזמן (היה כמו בכל חברה)
חוות דעתי: אם יש להם מחירים אטרקטיביים, והשעות מתאימות, אז חוות דעתי חיובית. טיסות זה קומודיטי, איזה הבדלים משמעותיים יש כבר בין חברות?
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
ב-seatguruקראתי קצת ביקורות על ה-767 למשל
אנשים אמרו שזה מטוס ישן ומיושן ושבריטיש כבר 15 שנה מבטיחה להוציאו מהשרות ושזו זוועה לטוס עם המטוס הזה, אז כן בטיסה ארוכה כזו אני בכל זאת לא הייתי רוצה לחוות טיסה גרועה.
 

YosMan1

New member
איפה ראית 767 בטיסה לניו יורק? אני טסתי כמה פעמים והיו רק
777 או 747
 

Boston Guy

New member
Yes - but it was business class
Probably anacdotal evidence, but the one time I flew with them last year - I have never seen more ultra-orthdox people in business class going out of Israel in my entire history of flying... I think I was the only non-black-hat wearing peron in the entire cabin.
It would have been a nice flight (even the TLV-LHR leg happned to be a large aircraft with a long-distance type buisiness class configuration), but the 4 hours to London were less than pleasant.
 

iris mom of two

New member
כן, והם לא רעים
אבל המעבר בהית'רו הוא די מסובך. כך שאם לא דוברים אנגלית היטב, לא קלי הליכה, ומפחדים מברוקרטיה, אני ממליצה להמנע.
&nbsp
אחרת, זה שדה תעופה ענק. עם מסעדות טובות, וקל להעביר שם זמן בי טיסות (ורצוי קונקשיים של לא פחות משעתיים). מה שקצת מלחיץ זה שהם לא נותנים את המספר של הגייט עד הרגע האחרון.
 

YosMan1

New member
כן אני טסתי איתם כמה פעמים בקו הזה
אני מאד אוהב את הטיסות לארהב עם בריטיש.
הקוקנשיין בשני כיוונים מעולה. הטיסות מגיעות ויוצאות לטרמינל 5 החדש שמאד נוח. לטעמי השילוט היה מצויין ולא הייתה שום בעיה.
עושים בדיקת ביטחון מחדש בהיטרו.
מחיר השינוים בכרטיס שלהם מאד נמוך יחסית לחברות אחרות.
מחלקת הטוריסט + שלהם מעולה. זה לא כמו באל על רק עוד 10 סמ לרגלים, אלא כסא יותר רחב ומרווח לכל הכיוונים.
הביזנס שלהם מעולה - רמה אחרת לגמרי מאל על.
המינוסים:
- הטיסה יוצאת ב 7 בבוקר וזה אומר שצריך להיות בשדה בחמש בבוקר. - די מבאס.
- אי אפשר לעשות סיטינג מראש אלא רק בזמן הצק אין - 24 שעות מראש. אם יש לך כרטיס מועדון ברונזה ומעלה אז אתה יכול לעשות סיטינג מראש בין 5 ימים לחודש. תלוי ברמת כרטיס המועדון. (כאשר עושים צק אין בארץ אז אפשר לעשות גם סיטינג לטיסת המשך ואז מקבלים עדיפות על אלו שטסים מלונדון...)
דרך אגב בתשלום (גבוה) אפשר לעשות סיטינג מיידי תמיד.
 

אודרי11

New member
טסתי איתם לטורונטו..אם זה עוזר לך
יופי של חברה...היו ממש נחמדים ושידרגו אותי לביזנס בדרך חזרה...ללא עוול בכפי

הם ממש בסדר גמור, אפילו האוכל במחלקת תיירים היה אכיל.
 

החתולית

New member
טסתי איתם לקנדה פעמיים
שעות הטיסות היו נוחות, והיה לי זמן לנסוע ללונדון ולבלות בה קצת. הטיסות יצאו בזמן, האוכל סביר, הבידור טוב, ואם מזמינים מספיק זמן מראש - גם המחירים טובים.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
תודה תודה לכל המגיבות והמגיבים
המחיר כרגע מעולה, אני צריכה אישור מהנהלה שלי בארה"ב אם התאריכים
נוחים וכל השאר.

דברתי עם בריטיש בארץ, אכן הזמנת מושב אפילו בביזנס כרוכה בתשלום (מפתיע מאד) של בין 50 ל-100 דולר אפילו יותר יקרים מהסטאר אליינס, ממש מאכזב..
לגבי שינוי או ביטול הם הסבירו לי שהעלות תלויה בסוג הכרטיס וכמה זמן לפני הטיסה או רק בכיוון חזרה ארצה לשנות, המחיר לא נורא (יחסית לסטאראליינס) בין 75 ל-100 דולר. מה שכן יקר זה ביטול. אם אקנה עכשיו את הכרטיסים לעוד חצי שנה, אין לי ביטוח ואם חלילה יקרה משהו, דמי הביטול יהיו גבוהים.

בקיצור עשיתי שיעורי בית עכשיו אני מחכה לאישור מההנהלה ואז אזמין.

האם אתם מזמינים באתר של בריטיש או מצלצלים לבריטיש או סוכן?
 

YosMan1

New member
לפני חצי שעה הזמנתי טיסה לארהב באתר של בריטיש, קל ופשוט.
ויש לך 14 ימים לבטל ב 100 שח.
ותעשי את הנוסע המתמיד שלהם.
אם את טסה ביזנס אז כבר בדרך חזרה את תהי ברונזה ותוכלי לעשות סיטנג 5 ימים מראש.
 

רזאי

New member
טסה איתם לארה"ב קבוע.
דווקא ממש לא אוהבת את הטרמינל החדש. הביטחון מאוד לא סימפטי, והרבה פעמים התורים ארוכים במיוחד. מצד שני, הטיסות נוחות יחסית.
האוכל במחלקת תיירים מאוד לא מוצלח. אם תטוסי במחלקת תיירים, שימי לב שעד 24 שעות לפני הטיסה, אפשר לשדרג את הארוחה בתשלום.
 

רזאי

New member
אני טסה לסן דייגו.
אין לשם טיסה ישירה. האפשרויות שלי הן-
לטוס עם אל על לאל.איי, ואז לנסוע בפקקים של הבוקר דרומה.
לטוס עם קונקשן בארה"ב, לאסוף את המזוודות, לעבור ביטחון, ואז להפקיד את המזוודות מחדש.
לטוס בריטיש עם קונקשן בלונדון. כשהטיסה מגיעה, זו הטיסה הנוחתת היחידה מחוץ לארה"ב. אין כמעט תורים, וזו שעה ללא פקקים בכביש.
מבחינתי ההחלטה קלה.
 
למעלה