טיול בפריז בעוד יומיים- אשמח לכל סיוע :)

גם אני אוהבת את בוט-או-קאי, כך זה נכתב בצרפתית, כדי שאפשר

יהיה למצוא את זה בקלות:
La Butte-aux-Cailles
"גבעת השלווים"
 

gastro101

New member
מצטרפת להמלצה לא לבזבז זמן וכסף על האייפל

הייתי לוקחת חולצה עם שרוול ארוך וסוודר אחד או קרדיגן ,למרות שם כבר מוכרים בגדי סתו מקסימום תקני
 
אולי במקום הלובר, אם לא מתחשק ללכת למקום כזה ענק

כשכל מה שיש לכם זה 5 ימים, אתם יכולים ללכת במקום לז'קמר-אנדרה. יש בו תמונו נהדרות של אמנים שיש גם בלובר, פלמים, איטלקים, צרפתים, המיטב של המיטב. בארמון קטן יפהפה עם עיצוב נהדר, תוכלו לאכול גם בבית הקפה שלהם. ז'קמר ואנדרה היו ציירת ואספן שחיו יחד והאוסף שלהם הוא המוזיאון של היום.
http://www.musee-jacquemart-andre.com/en

ממנו אתם יכולים ללכת כמה מאות מטרים לפארק מונסו, Parc Monceau, לנוח, לשבת על הדשא (זה אחד הפארקים בהם מותר לשבת על הדשא). משם אתם יכולים לצעוד ל-rue de Lévis, שזה גם רחוב שוק. תוכלו לאכול שם במסעדה או בבית קפה, או לקנות אוכל ויין לשבת איתם בפארק. זה כלשעצמו קרוב ל-rue des Batignolles, שזו סביבה כמעט כפרית שצורפה לפריז יחסית מאוחר. גם שם יש גינה יפהפיה, Square des Batignolles, ואחריה הפארק החדש, Parc Clichy-Batignolles - Martin-Luther-King, שנבנה במה שהיה אמור להיות הכפר האולימפי אם פריז היתה זוכה באירוח לאירועי 2012. הפארק הזה נפתח רק בשנה שעברה אז יהיה נהדר לשמוע דיווח...

ז'קמר-אנדרה הוא גם פתרון טוב לימי שני, כי הוא פתוח ואפילו עד 20:30. אז למשל תוכלו לבקר בו ואחר כך לאכול ארוחת ערב במסעדת פומז הסמוכה, שמבוססת על מתכוני תפוחים בלבד, בשלל צורות הכנה. סעדתי שם לפני שנים לכן צריך לקרוא ביקורות עדכניות שזמינות בגיגול פשוט, המקום גם לא זול (רובע 8 או לא רובע 8? צריך להצדיק את הפרסטיז'). אבל לחוויה שלי, מומלץ. זו גם מעדניה. עכשיו גם עונת התפוחים, אז זה יכול להיות יופי של דבר. אם זה מוצא חן, כדאי להזמין מקום מראש:
http://www.pomze.com/PomZe/article.php3?id_article=86
 
למעלה