למנוסים בטיסות עם UP (אל-על)

אלונפל

New member
למנוסים בטיסות עם UP (אל-על)

אנחנו טסים איתם בשבוע הבא, זוג ותינוק.

כמה הם קפדנים על כבודת יד ? בעיקרון אנחנו שולחים מזוודות ועגלת תינוק למטען אבל מתכננים לקחת איתנו כל אחד טרולי קטן, ובנוסף גם תיק גב קטן ותיק החתלה לתינוק (התינוק ללא מושב, אגב).

האם הם ממש STRICT ומקפידים על טרולי קטן בלבד לכל אחד או שמבליגים על תיק גב נוסף או תיק החתלה ? האם הם קפדנים על מידות הטרולי או שסנטימטר או שניים לפה או לשם לא מעניין אותם ?

מעולם לא טסתי איתם ומעולם לא טסתי עם לואו-קוסט למען האמת כך שאני פחות מנוסה בכל מה שקשור לאכיפת נהלים מהסוג הזה.

תודה מראש למשיבים.
 

kr21

New member
בפשטות כן. הם יקפידו איתכם על הגרם.....

המודל העסקי של חברות low cost עובד על מחיר נמוך בסיסי של כרטיס הטיסה ואז מוסיפים על תוספות לכרטיס כמו מזוודה, מקום שמור, אוכל בטיסה וכדומה. ולכן מציע לכם להניח שיקידו על קוצו של חצי ק"ג או תיק נוסף.
דרך אגב, תבדקו באתר של UP כי אולי כאשר מדובר בתינוק יש הקלות מסוימות. בכל מקרה המקור הכי אמין למידע זה האתר של חברת התעופה. חברות ה low cost מציינות במפורש ובאופן ברור את כל מגבלות הכרטיס על מנת למנוע אי הבנות
 

החתולית

New member
בדרך כלל מקפידים

על מספר התיקים, אלא אם כן הטיסה לא מלאה לגמרי.
&nbsp
בטיסה מלאה לברלין, עלו אנשים עם טרולי ותיק נוסף ודרשו מהם להכניס את התיק לטרולי. בטיסה חזרה שהיתה לא מלאה, עלו אנשים עם טרולי ותיק או שקית ולא היתה כל בעיה.
&nbsp
לגבי מידות הטרולי, אם המזוודה נראית גדולה מהרגיל, ידרשו להכניס ל"כלוב" מדידה.
&nbsp
&nbsp
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא עשו לנו בעיה

טסנו עם טרולי ותיק גב קטן לכל אחת. לא בדקו את מידות הטרולי ולא העירו לגבי תיק הגב. הטיסה הייתה מלאה
 

לאונידס

Active member
זה תלוי בצוות הקרקע, לא באל על ואין קשר ל low cost

קרה לי גם בלופטהנזה וגם באל על בשירות מלא שספרו את מספר התיקים, בדקו את גודלם ואת משקלם ולא הרשו שום דבר מעבר למה שרשום בתנאי הכרטיס.
תיק יד גדול מידי לא ניתן להכניס בניצב בתאים מעל למושבי הנוסעים והוא תופס מקום של שני תיקים, כך שהוא פוגע בזכותו של נוסע אחר לאחסנה של תיק היד שלו. חברת התעופה לא מסכימה לתסריט כזה בלי קשר לאם מדובר בלאו קוסט או שירות מלא.
אגב מה כתוב בתנאי הכרטיס שלכם? אולי לתינוק מגיע תיק משלו? למה לנסות להתגנב מהדלת האחורית אם יש אופציה לכניסה בדלת הקדמית?
&nbsp
גם אם 4 אנשים יכתבו לכם שמנסיונם לא היתה הקפדה, מה יועיל לכם המידע הזה?
מה תעשו אם דווקא במקרה שלכם תהיה הקפדה?
 

yossialef

New member
בטיסות אל-על מישראל צוות הקרקע הוא של אל-על

לחברות הזרות ישנם צוותי קרקע (הכוונה בדלפקים של הצ'ק אין, ובדלפקי הבורדינג למטוס), מכמה חברות ישראליות המתמחות בזאת.
ישנם מקרים שהדיילות/ים מבחינים במשהו חריג בגודל "המטען" המועלה למטוס ואז פועלות בהתאם. אבל עדיין בטיסות אל-על במטוסי אל-על מדובר בצוות אל-על.

בחו"ל הסיפור שונה.

בכל מקרה כפי שהמליצו אחרים, פעלו לפי הכללים.

בטיסות UP בדר"כ קיימות הטבות למקרה של ילדים קטנים (עגלות הילדים, המנשאים (סל-קל) וכסאות בטיחות נכנסות לבטן המטוס ללא עלות, ועוד..). ישנם עוד הטבות לפי סוג הכרטיס למיטב זכרוני.
 
אי אפשר להבטיח לכם הבטחות

על פי האתר אפשר לקרוא בדיוק מה הם מאשרים לעלות. הם יכולים להקפיד ולקנות אתכם וגם יכול להיות שישחק לכם מזל ויעבירו אתכם. אף אחד בפורום לא יכול לתת לכם ערבויות.
מה שכן, זה סיוט להיסחב עם המון מטען. עדיף לצמצם, פשוט כי זה נוח. אני הופתעתי מכך שבטיסה האחרונה שלי לקחתי ילקוט בית ספר ותו לא (לא מזוודה, לא כלום) כי חשבתי שזו תהיה נסיעה קצרה ובסוף נשארתי לחודש - ועדיין לא השתמשתי בכל הדברים בתיק...
 
למעלה