פורטוגל באוגוסט.

מיקהפ

New member
פורטוגל באוגוסט.

מחפשת המלצות, נהיה 2, מליסבון לפורטו, עם מכונית, עוד לא הזמנתי, הזמנתי מלון בליסבון לשני לילות, מתכננת להזמין מלון לשני לילות בפורטו ומלונות לכל 5 הלילות בכפרים קטנים בדרך,
המלצה? לא ניסיתי מעולם Airbnb, יש כאן למישהו נסיון טוב או רע?
אשמח להמלצה על אתרים בדרך, בתי מלון לא יקרים, מסעדות, b+b, כל דבר טוב ומעניין, וגם על מה לוותר.
מאילוצים משפחתיים, בחלק השני של אוגוסט.
תודה מראש.
 

michaleng

New member
רק לשאלה על airbnb

אם אתם מתכוונים ללון בכל מקום רק לילה אחד או שניים, אין הרבה טעם - לדעתי, אולי יש מי שחושב אחרת - לשכור דרכם. יותר מדי התעסקות בתקשורת עם בעלי הדירות וכו'. אני עכשיו בליסבון בדירה ששכרתי דרך booking.com. לא יודעת מה מוצע (ומומלץ) לאורך המסלול שלכם, שווה לבדוק.
נ.ב. למען הסר ספק, אין לי (לצערי) מניה בבוקינג.
 

xfwind

New member
AIRBNB כעקרון מצויין וגם נותן גיבוי במקרה של בעיה

כל ה-AIRBNB שלקחנו במדינות שונות היו טובים וענו על הציפיות (פחות או יותר). למשפחתי נסיון עם תקלות באמיתות המידע וזיכוי לאחר ביטול וכו'.

כמובן שיש לבדוק טוב טוב את הנכס המוצע באופן שנותן תמונה על סביבה, פירוט הדירה ומה יש בה, תקשורת טובה עם המארח ועוד.
בחוות הדעת צריך להכנס ולדלות בעדינות את הרשום בין השורות בכפוף לפרופיל הרושם (מבוגר שמתלונן על מדרגות וכו').

אבל אלו דברים שצריך לבדוק ביחס לכל מלון.

אגב - יש מלונות שמופיעים גם ב-AIRBNB ולהיפך.

לנו עכשיו לילה אחד בהתרעה קצרה ב-AIRBNB ועוד שבוע במקום אחר. אין בעיה של משך השהיה.
 

anigodin

New member
עוד קצת על AIRBNB

יש לי ניסיון בודד איתם עם דירה בניו יורק לשבוע לפני שנתיים בערך. הכל היה בסדר גמור, בעל הדירה היה קשוב ובא לקראתי בקשר לשעות כניסה ויציאה לא שגרתיות וגם פתר בעיה טכנית שהתעוררה מיד אחרי שהודעתי לו.
&nbsp
חשוב להבין כמה דברים לגבי האתר הזה:
- בכל דירה ששוקלים לשכור לבדוק תנאי ביטול, דמי פקדון ולקרוא המלצות של אנשים שביקרו בדירה. לראות אם היו בעיות ואם כן, איך בעל הדירה התייחס אליהן (במקרים רבים אנשים כותבים בהמלצות על בעיות שהתעוררו ובעל הדירה מגיב. לפי התגובה ומהות הביקורת ניתן להבין אם כדאי או לא).
- כאשר שוכרים דירה דרך האתר, כל הסכום מחויב מיד. AIRBNB מחזיקים אצלם את הסכום עד שעוברות 24 שעות מרגע שנכנסת לדירה. אם הכל תקין, הסכום עובר לבעל הדירה, אם לא ואתם נאלצים לעזוב, הכסף מוחזר לעיתים פחות סכום כלשהו עבור הלילה הראשון.
- הסעיף הנ"ל הוא חסרון לעומת מלון דרך בוקינג שבו ניתן למצוא דילים רבים שמאפשרים הזמנת מקום לינה בלי חיוב מראש ובלי דמי ביטול כמעט עד הרגע האחרון.
- בחלק מהדירות בעל הדירה דורש מספר מינימלי של לילות.
 

מיקהפ

New member
תודה רבה לכלכם.

בינתיים הוזמנו מלונות בערים הגדולות ואני בתכנונים של כל השאר, לא מוצאת מכונית אוטומטית, אבל בשלבי חיפוש, עד היום הסתדרתי עם הילוכים, בפעם האחרונה היה כבר לא נוח, אז אשלם יותר, רק שלא מוצאת, א ב ל, יש המון מכוניות קטנות וחדשות, פיאט 500 עם 4 מקומות ישיבה, לטענתם, ומקום רק למזוודה אחת, בפעם האחרונה נהגתי בסלובניה, נדמה לי שבפורטוגל שכירת רכב יותר יקרה, אולי בגלל אוגוסט?
אני מבינה שהדעות לגבי airbnb חלוקות, בהמשך התכנון אבדוק יותר לעומק.
 
למעלה