מישהו הזמין "הכל כלול" בטורקיה לזמן הקרוב?

  • פותח הנושא YHS
  • פורסם בתאריך

YHS

New member
מישהו הזמין "הכל כלול" בטורקיה לזמן הקרוב?

קיץ חם.
 

ANZ1

New member
בכל הזמנה עתידית זה יכול לקרות

בכל מקום, ארועי טרור, אסונות טבע, מלחמות, בכל מדינה.
לכן אגב, צריך לשלם קצת יותר ולהזמין מקומות וטיסות עם אפשרות ביטול.
ולעשות כמה שאפשר מוקדם ביטול נסיעות לנסיעה, ביטוח נסיעות כולל לא רק בעיות בריאות גם ביטולי נסיעה.
 

John the Savage

New member
בדף הראשי של תפוז

מפרסמים עכשיו את הפורום הזה, עם הטקסט: "תכינו את הדרכונים. ביום ראשון אתם מוצאים את עצמכם בדרך לטיסה לאחד היעדים ההכי חמים של הקיץ!"

יכול להיות שהם התכוונו לטורקיה? שמעתי שחם שם עכשיו.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לניס היית נוסע עכשיו? לפריז? לבלגיה? לירושלים?
ביטוח ביטול נסיעה? כדאי שתקרא קצת פוליסות בארץ, אין מילה על מצב בטחוני, הפיכה בדרך? פיגוע? אף מילה הנה למשל דוגמא שהעתקתי כרגע
&nbsp
"חברות תעופה רבות דורשות דמי ביטול בגין נסיעה שבוטלה או מועד החזרה שלה קוצר. לעתים אין הדבר בשליטתנו, ומקרים כמו חלילה אסון במשפחה, מחלה פתאומית, תאונה הדורשת אשפוז, מצב חירום בבית כמו שריפה, הצפה וכיוצ"ב, גורמים לנו לבטל את הנסיעה לחו"ל. ביטוח נסיעה הכולל מצבי ביטול או קיצור השהייה נועד למצבים אלו.
מה כולל ביטוח זה?
• החזר כספי במקרה של ביטול נסיעה - במידה וחברת התעופה דורשת דמי ביטול בגין ביטול הטיסה, תשלם חברת הביטוח סכום זה למבוטח.
• החזר כספי במקרה של קיצור נסיעה - במידה ומקרה חירום מאלץ את המטייל לשנות את מועד חזרתו לארץ, ולהקדים אותו, יידרש לשלם דמי ביטול או קנס על ידי חברות התעופה. במקרים אלו, יקבל החזר כספי, מחברת הביטוח.
בשני המקרים יש להודיע בדבר הביטול או שינוי מועד החזרה לסוכן הנסיעות, ולעדכנו מיידית בדבר השינויים. נתון זה הינו חשוב מאחר והוא מהווה תנאי לקבלת ההחזר הכספי מחברת הביטוח.
חשוב לציין, כי הפיצוי הכספי ניתן רק למבוטחים שרכשו פוליסה עם סעיף זה, מבעוד מועד, ולא כאלו שרכשו אותו לאחר שנודע הצורך בביטול הנסיעה. לכן, חשוב להבטיח את עצמכם גם מהאספקט הזה, כי לעולם אין לדעת מה עלול לקרות, ולרכוש את פוליסת הביטוח בזמן.
אם הזמנתם מראש שירותי לינה בחו"ל ושילמתם עליהם, נושא זה אינו באחריות חברת הביטוח, ויהיה עליכם להודיע לספקי השירות בדבר הביטול, ולדרוש את כספכם בחזרה."
&nbsp
בקיצור מצב בטחוני כלשהו לא מוזכר באף מילה. כדאי להפנים זאת, לא רק עכשיו אלא תמיד. חשוב לקרוא כל מה שכתוב בפוליסה ולא להיות מופתעים ברגע האחרון.
 

oren1947

New member
מופרך בטח לא,אני עדיין איני שקט בעניין הימח''ים אצלנו!

 
כיוון שאני מנוע מלטוס לטורקיה, יש לי דאגה אחת פחות...

כעת יושלם המנגנון להפיכת טורקיה למוסלמית מלאה כפי שרצה כל הזמן ה-כמעט סולטאן ארדואן.....

 
למעלה