יעד אקזוטי- מלזיה. מישהו ביקר כבר?

eladgabso01

New member
אני לא חושב שיש לא עשרות ובטח לא מאות פורומים על קטאר..

מקום שיחסית מגיעים מעט תיירים ( אני לא מדבר על קונקשנים )
 
אשמח לקרוא ולראות תמונות

מביקורייך בקטר ובשאר נסיכויות המפרץ. עקרונית יש מה לראות שם מבחינת טבע ? או שמדובר רק בחופשות בטן גב וקניות ?
 
לאיזה טבע אתה מתכוון?

אם אתה מאנשים שמתלהבים מיערות אירופה - אין לך מה לעשות שם.אני אוהבת מדבר וים ( בארץ זה ים המלח ומצפה רמון).ובמדינות המפרץ יש ים ומדבר בשפע. בקטאר מאד אהבתי את Inland sea - יש שם גם קמפינג vip ולא סתם אוהלים -זה אתר נופש קטן עם 15 אנשי צוות שנמצאים קבוע, מרכז עזרה ראשונה, טלויזיה ואינטרנט...אתה באמצע המדבר נהנה מהנוף ונהנה מכל מה שציויליזציה יכולה להציע. צבע הים שם פשוט מדהים- כאילו הטבע עשה לו פוטושופ! בדובאי גם עשיתי ספארי מדברי ( ככה זה נקרא) - טיול ג'יפים למדבר. אבל שם זה היה פחות מתורבת( הקמפינג), יותר בסגנון בדואי, פשוט כזה. והיה גם בידור רועש כולל רקדניות בטן. בקטאר לא היה דברים כאלה. תתפלא, יש גם אתרים היסטוריים ומוזיאונים ששווה לבקר בהם. בדוחא מאד נהנתי לבקר בIslamic art museum .בדובאי גם יש "העיר העתיקה" -המרכאות כי זה לא מלפני שלושת אלפים שנה,אבל היה מעניין לבקר שם. הדבר שאני הייתי מגדירה כ must do בדובאי - טיול במסוק מעל דובאי ( הדרך הטובה לראות את האיים המלאכותיים). עולה כמו סופש בקפריסין אבל שווה כל שקל. יש מליון תמונות - אעלה כמה בערב.
 
סליחה על הפניה במין זכר!


כבר מעלה כמה תמונות...
 
עוד קצת דובאי

המלון Emirates Grand היה מעולה וממש זול יחסית לרמה שלו - כ 200 דולר ללילה. ממליצה בחום - ליד קו המטרו וכמה דקות הליכה מDUBAI MALL ובורג' ח'ליפה. מהגג של המלון (שם בריכת שחיה) רואים את המגדל - אחלה נוף לפתוח את הבוקר או לסיים את הערב עם נרגילות :).

טיול במסוק - חוויה בלתי נשכחת!
כאמור יש מליון תמונות, מתוכן חצי מליון של בורג' ח'ליפה כי הוא כל כך סקסי ופוטוגני גם ביום וגם בלילה שאי אפשר להפסיק לצלם אותו !





 
תפוז לא אוהב הרבה תמונות, אז עוד כמה וזהו.

אתר סקי ב MALL OF EMIRATES - בפנים מינוס 4 מעלות! (לא נכנסתי כמובן כי אני שונאת קור ,חורף ו שלג).
אתר OLD CITY - שלא כזה ישן ,אבל נחמד
ותחנות אוטובוס עם מיזוג אוויר בפנים - הלוואי והיו כאלה כאן...





 
למעלה