Rentalcars.com

לאונידס

Active member
יש כמה דברים לא סבירים בסיפור שלך שנראים לי חוסר הבנה

למשל הביטוח.
לא נראה לי שתוכנית הביטוח היא כזו שאתה משלם הכל ואחרי כן מחזירים לך.
אם נגנב רכב ששווה 40,000 יורו אתה משלם? למי? איך?
אני מניח שהכוונה לביטול השתתפות עצמית ואתה פשוט לא הבנת.
אני בדקתי לפני כמה ימים כי רציתי לשכור רכב בעצמי וראיתי את תוכנית הביטוח של הסוכן, אין שום קשר בין מה שאתה רשמת למה שמופיע באתר או בחוזה.
או שהדברים השתנו בצורה דרסטית בימים האחרונים או שפשוט לא הבנת.
&nbsp
כנ"ל מה שנראה לי אי הבנות אחרות שלך.
לא מכיר שום חברת השכרה שתסכים שסתם כך ספונטנית תשנה את נקודת ההחזרה של הרכב.
לא יודע בשביל מה הם כתבו את זה אבל אם הם כתבו זה בסך הכל גילוי נאות.
&nbsp
כנ"ל שינוי שם שוכר. הם לא מבינים בשמות חיבה. התנאים לשינוי שם היו ברורים? אז למה אתה בא בטענות?
&nbsp
לא הבאת לכן את המסמכים, לא ענית לשאלה ישירה על האם התלוננת בצורה מסודרת, לכן נראה לי שמדובר בעיקר אי הבנה שלך את הפרטים. רק נראה לי, ללא מסמכים אני כמובן לא יכול לדעת בבירור.
&nbsp
אגב אני מעריך שכמעט כל ההזמנות של אנשים ממדינת ישראל נעשות דרך סוכנים זכיינים או מה שאתה קורא "מתווכים". גם אוויס בארץ (הנציג שלהם כתב כאן בפורום בעבר) הם מתווך ולא חברת ההשכרה.
מעטים מאוד שוכרים רכב ישירות מול סניף ההשכרה בחו"ל ולכן הקביעה הגורפת שלך שכל ההזמנות הנ"ל צפויות לבעיות קצת בעייתית.
 

avis1948

New member
להלן אישור הזמנה - אולי זה יסביר למה אני מתכוון !

https://files.acrobat.com/a/preview/dbf7fe83-a20c-4fcd-8a0e-d2fe131d1ad8
את זה קבלתי מהם לאחר שבצעתי את ההזמנה ושילמתי את הסכום שבקשו,
לאחר ששילמתי הייתי אזוק על ידם. כל שינוי כמו AVI ל- AVRAHAM לא ניתן היה לשנות מבלי להפסיד את המקדמה! אבל זה פרט קטן.
סמסמך הדגשתי בצהוב את הנקודות שאני מלין כלפי RENTALCARS
כפי שתראו כתוב - מיקום ההזמנה מרכז העיר - זה מה שרשמתי ואישרתי בהזמנה, (לאחר מכן בררתי לחברת ההשכרה יש סניף במרכז העיר לא שאין!!!) הם שלחו אותי ל DOWN SOUTH שזה 30 יורו במונית. בקשתי משרות לקוחות לשנות את זה והם סרבו, רצו שאבצע הזמנה חדשה ואפסיד את המקדמה!
בעת ההזמנה בקשתי החזרה בשדה תעופה ואכן באישור הזמנה כתוב החזרה בשדה התעופה, למה חייבו אותי 30 יורו? נכון כתוב שהם רשאים לגבות כסף על אי החזרה באותו מקום, אבל זה לא הופיע בעת ההזמנה! נותר לי רק לבטל ולהפסיד את המקדמה. יש עוד דברים אבל זה מדגים את התחכום שלהם אחרי שהם אוחזים אותך בביצים.
זו תרמית או לא?
למרות הכל נהיניתי מהטיול וזה העיקר, זה אולי כסף קטן אבל אף אחד לא אוהב שמרמים אותו ועובדים עליו.
אני את האזהרה לחברים מיציתי - מי שחושב שהם בסדר שיזמין אצלהם ויבושם לו.
אני גמרתי איתם.
 

לאונידס

Active member
עכשו אני באמת לא מבין על מה התלונה

כתוב במפורש שתצטרך לשלם 30 אירו במועד איסוף הרכב. איפה התרמית?
אתה אומר שלא הופיע בעת ההזמנה? יכול להיות אבל המסמך הזה לא מראה שלא הופיע בעת ההזמנה.
אני לא רואה בשום מקום את הקביעה שלך שבמקרה של אירוע ביטוחי צריך לשלם הכל ואחרי כן לבקש החזר. כתוב בצורה מפורשת מה הביטוח מכסה ומה לא מכסה (כולל 800 אירו השתתפות עצמית) שנראה לי הרבה יותר ברור מאשר השוברים הסטנדרטיים שאני רואה.
כתובה במפורש הכתובת של הסניף של לקיחת הרכב. חבל שלא בדקת מה מרחק הסניף ממקום שממנו רצית להגיע אליו. מה ציפית? שהסוכן יבדוק?
&nbsp
אני לא מזלזל גם בסכומים יחסית קטנים, כסף זה כסף.
נראה לי שבסך הכל מדובר באי הבנה שלך בגלל שפשוט לא בדקת את הפרטים.
&nbsp
לא נראה לי שבעקבות ההמלצה שלך אנשים יזמינו רכב רק בהתקשרות ישירה מול חברת השכרה בחו"ל.
להערכתי גם הסוכנים/זכיינים בישראל וגם סוכנים בחו"ל ימשיכו להרוויח את לחמם.
 

YosMan1

New member
לא נראה שהבנת את תלונתו. הוא אומר שאישור ההזמנה שקיבל שונה

ממה שהוא הזמין.
הוא הזמין א ושלחו לו אישור על ב.
&nbsp
 

לאונידס

Active member
הוא גם אמר שלרכב אין ביטוח וכתוב במפורש שיש

אני יכול להתייחס רק לעובדות ולכן אני לא יכול להתייחס להפרש בין מה שהוא מספר שראה בעמוד ההזמנה לבין השובר כי אני לא רואה יחד איתו את עמוד ההזמנה.
מה שכן עשיתי (בלי קשר אליו, רציתי להזמין רכב) הוא להכנס לעמוד ההזמנה בעצמי וראיתי שהעמוד שאני רואה שונה לחלוטין ממה שהוא מתאר. אמרתי שיכול להיות שבשבועות האחרונים היו שינויים גדולים באתר אבל זה לא מש סביר.
מה שברור שהוא למשל רשם שאין ביטוח והנה בשובר רשום במפורש שיש ביטוח. איך הוא הגיע למסקנה שאין? גם אחרי ששאלתי (כמה פעמים) הוא לא מתייחס.
עוד נתון הוא שהוא הזמין פעם אחת וההזמנה בוטלה (גם שם יס סיפור סביב הביטול) ובכל זאת הוא הזמין פעם שניה. מה קרה בין הפעמים? בפעם הראשונה הוא קיבל שובר לשביעות רצונו ורק בפעם השניה פתאום קרו ניסים ונפלאות? נניח רק בפעם השניה פתאום דרשו תוספת תשלום עבור השכרה חד כיוונית ובראשונה לא?
&nbsp
הוא גם מעדיף לא להתלונן בחברה. לקטר במעמד קבלת הרכב זו לא תלונה, רק קיטור.
כמובן שהוא לא חייב, זו זכותו, אני רק מציין עובדה.
&nbsp
מכל העובדות הנ"ל מאוד קשה לי להגיע למסקנה שהסוכן דרכו הוא הזמין את ההשכרה היה לא בסדר, עוד יותר להגיע למסקנה שכל הסוכנים והזכיינים לא בסדר.
כמובן שזו מסקנה שלי שמחייבת רק אותי, אחרים יכולים להגיע למסקנה שלו.
 

avis1948

New member
הזמנתי א וקבלתי ב באישור הזמנה. אני

רשמתי במפורש מרכז העיר, וזה כתוב, אבל האיסוף לא היה במרכז.
באישור הזמנה רשום במפורש החזרה בשדה וזה הופיע בהצעת מחיר שלהם. למה באישור צריך להופיע שעלי לשלם תוספת למחיר. הרי הציעו לי מחיר שכוללת החזרה בשדה.
לא קראת את תנאי החזרת התשלום ששלחת בנפרד באנגלית. כתוב במפורש שהחזרת התשלום יתבצע בתוך 21 יום.
אם לא הבנת עד עכשיו אני מרים ידיים. לא רוצה לאחל לך להזמין דרכם כי אני מאמין שאתה באמת לא מבין.
מתווכים תמיד ירוויחו אבל אלו מתווכים שאתה יכול להתלונן עליהם בחברת האם. עם אלו, אתה יכול לדבר ללמפה.
לא רציתי לכתוב את זה, אבל הפקידה בחברת ההשכרה שלקחתי את הרכב, הבינה את בעייתי היטב ורמזה בנימוס שהרבה לקוחות נתקלים בבעיות דומות עם המתווך הזה.
 

YosMan1

New member
לי גם היה נסיון בעייתי משהו איתם.

הרושם שקיבלתי זה שהם אתר שאין לו שום קשר מחשובי לחברות ההשכרה השונות.
אתה מבצע הזמנה כולל לתת כא ואז הם הולכים לברר אם יש רכב בכלל אצל החברות.
הליך שלוקח לפחות 24 שעות עד שאתה מקבל תשובה.
נושא הביטוחים מאד לא חד וברור באתר.
בגלל שזה בליל של חברות שונות אז בכל חברה יש מדיניות שונה בכל נושא ונושא ובסוף ההזמנה אתה לא באמת יודע עד הסוף מה הם התנאים.
בשום חברת השכרת רכב אתה לא יודע איזה רכב תקבל פה זה עוד יותר מקרי לחלוטין. אנחנו הזמנו רכב פרטי בגודל קטן וקיבלנו משהו בסגנון רנו קנגו. (מסחרי קטן).
המיקום של הסוכנות (שאתה גם לא יודע בשלב ההזמנה) היה באיזור תעשייתי בעיר ולקח למונית עשרים דקות להבין איפה הבניין הרלוונטי.
אז היינו צריכים לטפס שלוש קומות עם מזוודות כדי להגיע למשרד שלהם. זה היה סניף עסקי שלא בנוי כלל לתיירים.
הסתבר שהמחיר לא כלל את הביטוח השתתפות עצמית למרות שאני הבנתי מהאתר שכן - זה היה כזה לא חד משמעי בניסוח.
בסיכומו של דבר קיבלנו אוטו והמחיר היה זול, אבל אני לא אזמין דרכם יותר.
למיטב ידיעתי הם נקנו עי BOOKING אבל בעוד בוקינג זה אתר מעולה שנותן לך את כל המידע והשרות שאתה צריך כולל אישור מיידי על הזמנה, האתר הזה מקרטע קשות.
 

avis1948

New member
להלן אינפורמציה משרות לקוחות שקבלתי לאחר בצוע ההזמנה, לידיעה


In all honest we do say 21 days for a FULL refund however we do aim 7-10 days
With it being the full protection is the case of you paid the supplier so you need to be paid back
As longs as you wasn’t doing something you shouldn’t be I.e. drink driving taking drugs whilst driving the car
Of course this is what we wouldn’t cover as it would be the customers own fault
If you did need to claim come back to me direct and I would advise you the next step
It’s basically filling out a form and team for the protection department would give you a call
There will be a one way fee paid to the supplier – One Way Fee 30,00 € incl. Tax
Same for the cross boarder that will also need paying to the supplier direct
Cross Border Policy
Cars may be taken into the following countries (Allowed countries: Germany, Hungary, Slovakia, Italy, Croatia, Slovenia, Switzerland, Liechtenstein, France, Spain, Portugal, Andorra, Monaco, Luxembourg, Belgium, Netherlands, Denmark, Norway, Sweden, Finland, United Kingdom, Ireland, Czech Republic).
A Cross Border Fee of 10,00€ (incl. VAT) per rental applies for cross border to Germany, Italy, Switzerland and Liechtenstein and the cross border must be requested at the time of booking, otherwise a penalty of 10 € may be applied at the location.
For all other countries the cross border fee is 30,00€ (incl. VAT) per rental
Ferry: 40,00€ incl. VAT per rental (Ferry use is only allowed in European countries and their associated islands)
Prior written consent from the supplier is essential before the rental can be agreed.
 

מ א1

New member
פעמיים הזמנתי דרך rentalcars

והכל היה בסדר. אפילו קיבלנו שדרוג לרכב והיה מצויין! כן, הוספנו קצת כסף בחב' ההשכרה כדי לשדרג את הביטוח שהוזמן. בשתי הפעמים היה ברור מראש מאיזו חברה ההשכרה (SIXT) והיה גם ברור מראש שאם לוקחים את הרכב בנקודה X ומחזירים בנקודה Y יש תוספת תשלום על החזרה לא באותו מיקום. אני חושבת שכדאי מאוד להתעמק ב"אותיות הקטנות" כשמשכירים רכב ולא להתלהב ממחיר זול ו"לרוץ" להזמין - כל מחיר זול מגיע אם הגבלות ותנאים "קשוחים" יותר - כך זה גם בחברות תעופה. אין ארוחות חינם.
 

avis1948

New member
שמח בשבילך, איך הרגשת עם התנאי בבטוח שעליך לשלם את כל הסכום

לחברת ההשכרה במקרה של תאונה ורק לאחר מכן לתבוע מ-RENTALCAR ?
 

מ א1

New member
לא הרגשתי ולא עשיתי תאונה

אין פה עניין של רגש...אלו התנאים שבהם מושכר הרכב במחיר X בחברה זו, מתאים לך - תיקח, לא מתאים - תברח...יש עוד הרבה דגים בים...תמיד אפשר למצוא חברה אחרת שתשכיר לך רכב בתנאים שמתאימים לך יותר...
 
למעלה