Rentalcars.com

avis1948

New member
Rentalcars.com

הזהרו מהשכרת רכב באתר זה!
זו הפעם הראשונה שבצעתי הזמנה מהארץ באתר RENTALCARS, לרכב למשך 14 יום. איסוף בעיר וינה והחזרה בשדה התעופה של וינה, כולל כיסוי כל הביטוחים. המחיר היה יותר זול מאצל האחרים. מייד עם בצוע ההזמנה הם גובים 10% מגובה ההזמנה שלא תחזר לך, גם אם תבטל אחרי דקה! רציתי לשנות את השם שלי מאבי לאברהם כמו בכרטיס האשראי ששילמתי להם, אי אפשר לעשות את זה מבלי להפסיד את המקדמה שלקחו כיון ששינוי שם פרטי נחשב אצלם כהזמנה חדשה! רק לאחר בצוע ההזמנה, אתה מקבל את שם חברת ההשכרה ומתברר שהאיסוף לא במרכז וינה, אלא בקצה הרחוק של העיר, (נסיעה במונית לשם עולה 30 יורו) למרות שהיה סניף במרכז ובקשתי לאסוף במרכז. בנוסף הם כותבים שחברת ההשכרה רשאית לגבות ממנו סכום עבור החזרת הרכב שלא בסניף האיסוף. אבל אני הזמנתי ושילמתי עבור החזרה לשדה! בכל זאת חוייבתי בעוד 35 יורו בחברת ההשכרה ועוד 40 יורו למעבר גבול מוינה לגרמניה או שוויץ. סה"כ שילמתי 105 יורו מעבר לסכום שכבר שולם מראש. בנוסף, הבטוח שלהם אומר, שבמקרה של נזק, אתה משלם לחברת ההשכרה את כל הסכום של הנזק ולאחר מכן תובע מהאתר את הסכום ששילמת לחברת ההשכרה! בקיצור הם מתווכים ולא חברת השכרה, היה כבר כדאי להזמין ישירות מחברת ההשכרה כמו AVIS וכדומה ללא מתווכים. זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שלי שאני בקשר עם RENTALCARS !!!
 

moco10

New member
לא כדאי להחליף כינוי לפני פוסט שכזה?


 

ANZ1

New member
בקיצור לאוויס אין עבודה, אז מלכלכים על המתחרים ?

 

avis1948

New member
מה לעשות שקוראים לי אבי ש ואין לי קשר לחברת ההשכרה שצויינה?

פשוט אכלתי אותה עם חברת השכרה ואני רוצה להזהיר אחרים שלא יפלו כמוני, מה עלי לעשות להתחזות עם שם אחר? מצידי אתה יכול להזמין רכב מחברת ההשכרה שאני מזמין ממנה ולאכול אותה כמוני, זה בסדר,
 

האנפה

New member
אני דווקא מאמינה שזו הודעה תמימה

תראה אבי, rentalcars הם באמת חברת תיווך ואף פעם לא טענו אחרת. הם כמו בוקינג אם אתה מכיר, אבל עבור השכרות רכב. לי יש דווקא נסיון חיובי איתם. מוזר לי מה שכתבת שלא יודעים מראש את חברת ההשכרה. הרי ליד כל רכב הם מציינים במפורש את שם החברה, ובצד יש את הדירוג שלה וביקורות של לקוחות ששכרו דרכם. לי זה היה מאד שימושי.
 

moco10

New member
אז אולי תסביר, אבי, למה היה חשוב במסגרת

פוסט שכולו המלצת נגד על rentals.com, לציין דווקא את Avis ?
זה מאוד בולט בחוסר הרלוונטיות לשאר הפוסט.
 

avis1948

New member
במחשבה שנייה - יש צדק בדברייך אך הכל נעשה בתום לב והכינוי

שלי קיים בתפוז ועוד מקומות הרבה הרבה זמן לפני מה שקרה לי לפני שבוע.
בכל מקרה, לא הייתי חושב לשנות את הכינוי עבור הפוסט הזה גם אם הייתי שם לב לכך בתחילה.
 

avis1948

New member
כן

כי בעבר שכרתי אצלפ ולא היו בעיות, כל חברת השכרה אמיתית טובה, רק לא מתווכים !!! כמו זו שנפלתי בה.
 

moco10

New member
ואיך הגעת למסקנה הזו?

אז בגלל שrentals.com אולי לא מומלצים, אז זו סיבה ל"רק לא מתווכים"?
לפי אותו היגיון, אם למישהו הייתה חוויה לא טובה עם Hertz אז מומלץ לו לא לשכור מ Avis?
את רוב ההשכרות שלי אני עושה דרך חברות מתווכות והחוויות שלי דווקא טובות. המחירים גם עדיפים לרוב על המחירים בהשכרה ישירה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אילו הסתכלת קצת בחוות הדעת במרשתת
היית מראש מוותר על החברה הזו. זה רק חלק מחוות הדעת
&nbsp
https://www.google.co.il/webhp?sour...=2&ie=UTF-8#q=rentalcars.com customer reviews
&nbsp
https://www.sitejabber.com/reviews/www.rentalcars.com
&nbsp
http://www.resellerratings.com/store/RentalCars
&nbsp
אני מדי פעם מזהירה את הכותבים פה מהחברה הזו שיש לה עוד כמה שמות דומים. יש כאלו שהצליח להם והם קיבלו רכב במחיר השכרה זול ולא היו בעיות ויש כאלו שנדפקים וחזק. לומדים מנסיון.
 

טינטיןS

New member
אז לי לא קוראים אויס וגם לא אלדן

וגם לנו היתה חויה קשה מאד של השכרה דרך החברה הנ"ל. חוסר אמת בפרסום. הזמנו רכב מסויים (וולבו) שהתברר בדיעבד שבכלל לא קיים בהיצע החברה בסקוטלנד. "התמונה להמחשה בלבד" וזו למרות שבהזמנה ציינו במפורש שאנו משלמים על השכרת וולבו. ה-10% כאמור ניגבו מיידית, ורק כשהגענו לסקוטלנד התברר שלא דובים ולא וולבו. אנחנו רבנו שעתיים עם החברה על היצע שלא היה ברמה שעליה שילמנו. האדון עם בעיות גב, שילם על כך קשות בחופשה של שבועיים בה לאוטו היה תפקיד מרכזי. בקיצור מצטרפת - big no no!!
 

avis1948

New member
מודה בטעות ולומד ממנה, באמת חבל שלא עליתי על זה לפני ההזמנה

אבל שיטת השיווק שלהם אגרסיבית ומתוחכמת, מסתירים ממך עובדות ומגלים אחרי ההזמנה, טריקים מלוכלכים. שרות הלקוחות שלהם זה כמו לדבר עם הקיר.
מזכיר לי את BOOKING שמסתירים לך את התמונות של המלון בפרסומות כך שלא תוכל לראות את התמונות בברור.
לדעתי זו תרמית בשיווק, למזלי יצאתי בנזק כספי נמוך בלבד, אבל הרגשת חוסר האונים הייתה יותר טראומתית. גם זה שקרה לעוד אנשים לא מנחם אותי.
היה חשוב לי להביא את המסר לחברים נוספים, ואלו שמלגלגים שיזמינו מהחברה הזו ושיצליחו יותר טוב ממני.
 

לאונידס

Active member
תגיד, פנית אליהם? התלוננת? קיבלת תשובות?

מה היו התשובות?
מי הבטיח לך "כל הביטוחים"? בדקתי הלוך וחזור באתר שלהם, יש ביטוח בסיסי ויש הרחבה לביטוחים נוספים כמו מרכב תחתון ושמשות אבל לא ראיתי "כל הביטוחים".
מנסיוני "כל הביטוחים" זו הטעיה שנהוגה ע"י סוכנים דוברי עברית.
לא נתקלתי בחברת השכרה שהסכימה לקבל רכב שלא בסניף שנקבע מראש, יפה שהם הזהירו אותך, כאן אני דווקא רואה אמת בפרסום.
אני ממליץ לבדוק היטב את תנאי העסקה לפני שאתה לוחץ על כפתור ההזמנה. תנסה לשנות שם בחברת תעופה סדירה אחרי שהקלדת את פרטי האשראי וכירטסת, נראה לך שזה יהיה בחינם?
 

avis1948

New member
לאונידס, אתה טועה

גם פה קבעתי מראש עם המתווכים כלומר RENTALCARS, כי המסירה היא בשדה ולא בעיר!!! כתוב באישור ההזמנה שההחזרה בשדה. ולמרות זואת לאחר שהזמנתי הם התחכמו והוסיפו הערה שייתכן שהחברת ההשכרה תדרוש תוספת עבור אי החזרה באותה נקודה. זה קרה אחרי שכבר שילמתי.
הרבה פעמים שכרתי רכב מחברות השכרה אמיתיות (לא מתווכים כמו אלו) ולרוב לקחתי בעיר והחזרתי בשדה ולא היה חיוב נוסף מעבר לזה שנקבע בתחילה ושילמתי.
את ההזמנה בצעתי לפחות חודשיים שלוש לפני הטיול, מייד לאחר בצוע ההזמנה עליתי על זה שבצעתי את ההזמנה ע"ש אבי ולא אברהם, פחדתי שיהיו בעיות ביום האיסוף כי ברשיון הנהיגה רשום אברהם. פניתי במייל לשרות לקוחות והם התעלמו ממני. כנ"ל גם נקודת האיסוף בעיר לאחר שגיליתי שיש נקודה נוספת קרובה למרכז.
ניסיתי לבצע את השינוי בעצמי דרך האתר אבל מייד קבלתי הודעה שזו כבר הזמנה חדשה וזה מבטל את ההזמנה הקודמת, כלומר אני מפסיד את המקדמה 10% ששילמתי. ההודעה הגיעה כבר בשלב ששיניתי את השם הפרטי ועדיין לא שיניתי דבר נוסף!
ניסיתי לעשות את זה דרך חברת ההשכרה האמיתית שהייתה רשומה באישור הזמנה, אבל הם ענו לי שעלי לפנות למתווכים כיון שהם לא מרשים להם לבצע את השינוי. בקיצור דיברתי ללמפה כל הזמן.
כל שנה אני שוכר רכב לפחות פעם אחת, אף פעם לא היו לי בעיות.
לפעמים אפילו שכרתי ישירות מהסניף המקומי בעיר שאני מגיע אליה, עשיתי זאת במייל וחסכתי המון כסף כי עקפתי את חברת ההשכרה בארץ.
לא יודע למה הפעם ניסיתי להתחכם ולא בדקתי מול מי אני מבצע את ההזמנה.
חברת ההשכרה הייתה בסדר גמור והם ניסו לעזור ככל שיכלו.
בקיצור, מי שמשכיר דרך המתווכים שיצפה להפתעות,
גם אם שילם על בטוח מקיף למתווך ותהיה לו תאונה חלילה ההסכם אומר תשלם לחברת ההשכרה ואז עליך להגיש תביעה למתווך שאמור להחזיר לך את הכסף בתוך 14 יום. בניגוד למה שנהוג בהשכרה ישירה מחברת השכרה, שם אינך צריך לשלם אם עשיתה כיסוי בטוחי.
 

moco10

New member
אני עדיין לא מבין מדוע מהניסיון הרע עם rentalcars.com

אתה מכליל לגבי מתווכים בכלל. נראה לא הגון.
 

avis1948

New member
מטבע הדברים, מתווך חייב להרוויח ולא יכול לתת לך שרות כמו

חברת השכרה, אחרי הניסיון שהיה לי, לא אתקרב למתווכים, הם רק חוליה נוספת בדרך וזה רק מסבך את הדברים, אין כמו קשר ישיר עם המשכיר, שיודע להגיד לך את כל תנאיו וסוגי המכוניות שיש לו במלאי.
הגינות? זה הגון מה שהם עשו לי ? בסך הכל מזהיר שלא יפלו כמוני, אני הגון מספיק מבוגר ובעל ניסיון לדעת מה זה שרות ומה זאת נפילה.
כל אחד רשאי לשכור איפא שהוא רוצה, סך הכל מספר על מה שקרה איתי עם החברה הזו,
רות סוף
 

moco10

New member
זה לא הגון מה שעשו לך, אבל מה שאתה עושה

זה לא רק מפרסם את הניסיון הרע איתם, אלא כותב שלילית על מתווכים בכלל, וזה כבר לא הגון.
כמו שכתבתי מקודם, זה שקול לכך שיהיה לך ניסיון לא טוב ותלונות מוצדקות להרץ (סתם שם חברה שעלתה לי בראש, אין לי שום כוונה בקשר אליהם) ותמליץ עקב כך להימנע מחברות השכרה, או חברות השכרה גדולות, או חברות השכרה שמתחילות באות H - כל הכללה שמטילה את "פשעי" האחד על האחר.
מה אשמים המתווכים האחרים בהתנהגות rentaslcars.com?

מתווך חייב להרוויח? בוודאי, גם חברת השכרה חייבת להרוויח וגם הסופרמרקט והמכולת. אתה גם נמנע מהתיווך של הסופר והמכולת כדי שלא ירוויחו?

כתגובה נגד, אני רוצה להזכיר שמות של שתי חברות תיווך השכרה אחרות שהיה לי ניסיון טוב איתם (האמת שיש עוד רק שלא זוכר את כל השמות) - economyrentals.com ו אוטויורופ הישראלים. ההשכרות היו חלקות, השירות היה מצויין, והמחיר היה פחות ממה שהיה עולה בהשכרה ישירה מאותן חברות שהרכב היה שלהן. וכן, למרות שהיה יותר זול, אני בטוח שהם הרוויחו על העסקאות .
 

Faria

New member
מסכים איתך לגבי אוטויורופ ישראל

פעמיים שכרתי דרכם, בשתי הפעמים המחיר היה זול יותר מהשכרה ישירה מאותן חברות (Europcar בצרפת, Maggiore באיטליה). בנוסף, תנאי ההשכרה היו מאד ברורים, בלי אפשרויות לכל מני "עקיצות" בין האותיות הקטנות.
&nbsp
 
למעלה