אירוח בנושא: היעדים החמים לחופשה הקרובה שלכם

Nirwood

New member
רומא הרבה יותר רומנטית מפראג...

מבחינת מחיר אני מניח שצ'כיה זולה יותר.

מבחינת מלון - רומא היא עיר גדולה, וזה לא קריטי שהמלון יהיה במרכז העיר, חשוב שהוא יהיה בסמיכות למטרו (אפשר עם המטרו להגיע לכל האתרים, ואז אין צורך בהליכה או מוניות).
 
משום מה התגובה שלי נעלמה

א. השאלה מה את מצפה מהביקור בכרתים, כדי לדעת מה לענות
ב. את הרומנטיקה יוצר האדם

 

גארוטה

New member
מבחינת רומנטיקה

שתיהן לוקחות...
מבחינת עלויות, פראג זולה הרבה יותר וכדאי מאד להזמין מלון בעיר העתיקה
משם כל היעדים המעניינים הם במרחק הליכה.
 

Hotelscombined

New member
קריטריונים בבחירת מלונות

היי מיטל,

זוהי בהחלט שאלה חשובה ואני שמח ששאלת אותה. אז ראשית חשוב לציין כי כל האתרים שאנחנו עובדים איתם הם אתרים שיש לנו קשר אישי איתם, מדובר באתרים אמינים עם חווית משתמש מצוינת. בנוסף כל האתרים עוברים בדיקת איכות קפדנית מאוד על ידנו בכדי שהלקוחות שלנו יהיו בטוחים לבצע הזמנה וזו בין היתר אחריותנו כלפי לקוחותינו.

אז לפני שמזמינים מלון חשוב מאוד לקרוא ביקורות גולשים רלוונטיות, כלומר שהן נכתבו לא מזמן ושהן נכתבו ע"י אנשים שדומים לאופי הטיול שלך (משפחה / זוג / יחיד למשל). לעיתים אנשים מורידים ציונים בגלל דברים שוליים/שיכולים להיות פחות רלוונטיים עבורך, ולכן חשוב לקרוא חוות הדעת שעלו לאחרונה ולא רק בעברית. אצלנו באתר כל הביקורות הן בעצם שקלול של כל חוות דעת מכל האתרים עמם אנחנו עובדים, אפשר לעבור לאתר הזמנה אחד או יותר ולקרוא ישירות כמה חוות דעת שעלו לאחרונה. כך שאת בהחלט יכולה לסמוך על הדירוגים.

שנית, לגבי תמונות, אצלנו באתר מדובר בגלריה של תמונות הנשאבת מאתרי ההזמנות. את בהחלט יכולה לסמוך על התמונות, אך תמיד טוב לקבל עוד חוות דעת כמובן. אם יש מלון שמעניין אותך מומלץ לבדוק תמונות נוספות של המלון שגולשים העלו בזמן אמת למשל ברשתות חברתיות או למשל בטריפאדוויזור, שם יש אופציה לראות גלריה מאת הגולשים בנוסף לגלריה "הרשמית". אם התמונות מאוד רחוקות מהמציאות את כמובן תראי זאת גם בביקורות הגולשים הכתובות.

הקריטריונים החשובים בבחירת מלון משתנים כמובן בהתאם לאופי החופשה (עסקית/טיול) ולהרכב האנשים בחופשה (יחיד/זוג/משפחה).
למשל האם זה לינה ללילה במסגרת עסקים – אז חשוב שיהיו שירותים לעסקים זמינים, אם זה חופשה זוגית חשוב למשל שיהיה ספא או חופשה משפחתית אז חשוב שיהיה הפעלות לילדים או למשל שירותי בייביסיטר, לגבי מיקום האם חשובה הקרבה למרכז / לתחבורה ציבורית. כל אלה הם מאוד דינמיים ומשתנים בהתאם.

אם יש לך חופשה ספציפית באופק, אשמח לשמוע עוד קצת פרטים ולתת לך קריטריונים בהתאם. חשוב לציין כי את כל הקריטריונים הנ"ל ניתן לסנן אצלנו באתר וככה לצמצם את תוצאות החיפוש למה שרלוונטי עבורך.

מקווה שעזרתי,
מקס,
[URL='http://www.hotelscombined.co.il']www.hotelscombined.co.il[/URL]
 

Hotelscombined

New member
תאילנד

היי לימורמור,

תאילנד אכן זולה בהשוואה לאירופה ולארץ, בהשוואה לאזור שבו היא נמצאת "המזרח הרחוק" היא נחשבת יוקרתית יותר.

מדובר ביעד מאוד ידידותי לתייר וללא ספק מצפה לך חופשה מהסרטים! אז ראשית מומלץ כמובן לבצע השוואת מחירי מלונות בתאילנד שמציעה כמובן הרבה מאוד חוץ מבטן גב.

אזור דרום תאילנד, שם נמצאים מרבית האיים מתחלק ל-2 חלקים יש את הצד של פוקט (שכולל גם שדה תעופה) וקופיפי ויש את הצד השני עם קו סמוי (שכולל גם שדה תעופה), קו פנגאן, קו טאו וקו נאנג יאן.
לגבי קופנגאן זה כאמור האי שבו מתרחשת מסיבת הפול מון המפורסמת, ללא ספק חוויה מעניינית! שבוע לפני הפול מון המחירים עולים והאי מתמלא, לכן חשוב לבדוק מתי יש מסיבה בזמן שאתן מתכננות להיות באי ולתכנן את הגעתכן לפני או להזמין מראש בתעריף נח.

החוף הכי מפורסם הוא הדרין אבל אני כמובן ממליץ לכן לטייל בעוד חופים (לכמה שעות או כולל לינה) ולהכיר צדדים נוספים של האי כמו העיירה טונגסלה, צפון האי ועוד... ולא רק את הדרין שם תפגשו את רוב התיירים מהארץ. כמו כן אל תוותרו על גיחה לפלא הטבע קו נאנג יאן.

המלצה למלון מפנק בקופנגאן -
Santhiya Resort And Spa Koh Phangan :) איך תדעי על עוד מלונות מומלצים? פשוט תקראי ביקורות גולשים, מלון שקיבל ציון גולשים גבוה מתוך מגוון גדול של ביקורות, הוא בהחלט מומלץ!

תעשו חיים!
מקס
 

Hotelscombined

New member
רומא או פראג

היי TITI,

לגבי מה יותר רומנטי לכל יעד יש את הייחודיות הרומנטיות שלו ובהחלט אפשר ליהנות מחופשה זוגית רומנטית בכל אחד מהם. לגבי מה יותר זול אז אפשר לומר שפראג יותר זולה מאחר ושם עדין עושים שימוש בכסף המקומי ולא ביורו ולכן סביר שתארגנו לכם חופשה בעלות נמוכה יותר בפראג.

כמו כן אני ממליץ לבדוק מה יותר ישתלם לכם הזמנת טיסה ומלון בנפרד או כדיל. מאחר ויש טיסות לאו קוסט ליעדים הללו מישראל, במקרה זה יכול להיות שלהזמין כל דבר בנפרד ישתלם יותר.

לגבי מלון, בטח שיש דבר כזה קרוב למרכז במחיר אטרקטיבי, בפראג בוודאות מאחר ושם יותר זול ולגבי רומא אני ממלית לכם לנסות גם לבדוק דירות נופש ולא רק מלונות. נסו לבצע השוואת מחירי מלונות בפראג והשוואת מחירי מלונות ברומא, סננו את התוצאות לפני כוכבים/ביקורות גולשים וקרבה ליעדים מרכזיים, או פשוט הציגו ע"ג המפה את התוצאות.

טיפ שלי – קחו אתר מרכזי בכל עיר וסמנו אותו על המפה (בגוגל מפס למשל) ולבחור באופציה של מלונות בקרבת מקום. תוכלי לראות מה קרוב באמת ומה רק נראה קרוב. אם יש מלון שנראה לך תוכלי לחפש אצלנו את המלון ולהשוות מחירים.

תעשו חיים!
מקס
 

Hotelscombined

New member
אילת או יוון

היי איילת,
כפי שהשיבו כאן בפורום, מדובר ב-2 יעדים קצת שונים האחד בארץ, את מכירה את המקום, התרבות ואת "המקומיים" כמו שאומרים, והשני הוא ארץ אחרת, הכוללת תרבות אחרת, נופים חדשים וכו...

מבחינת עלויות, וזה כמובן מאוד תלוי בסוג המלון, התאריכים והרכב החדר אבל בהחלט יכול להיות שחופשה באילת בעונה החמה תעלה פחות או יותר באותו סכום של חופשה ביוון במלונות הכל כלול או באיים הפחות יוקרתיים כמו מיקונוס או סנטוריני.

אנחנו פושט מציעים לך לבצע השוואת מחירים מלונות בשני היעדים.
וגם קחי בחשבון שזו השוואה מעט שונה והחוויות הן כמובן גם כן שונות. אכן בנסיעה לחו"ל יש הוצאות נלוות אך גם באילת סביר שתלכו לאטרקציה אחת-שניים ויהיו הוצאות מעבר למלון. אם משווים רק את ההוצאה הבסיסית של מלון-טיסה בהחלט יכול מצב לעלויות דומות למרות שיעד אחד הוא בארץ ואחד לא.

מקווה שעזרתי
מקס
 

Hotelscombined

New member
הרגע האחרון

היי בר,

מאוד תלוי היכן החופשה שלכם מתוכננת להיות, אם בארץ ואתם פשוט "עולים" על אוטו ונוסעים אז יכול להיות שאפשר באמת לחכות לרגע האחרון אם זה כבר כולל טיסה לפעמים להזמין מראש יכול להוזיל עלויות (למשל בחברות תעופה לאו קוסט)

מאחר ומדובר בחופשה משפחתית, כן הייתי מגשש כבר מעכשיו מה המחירים ומי נגד מי, אם את רואה דיל משתלם, פשוט תזמיני כי יכול להיות שלהמתין עוד קצת ולקחת את הסיכון של אולי לחסוך קצת בהמשך לא כ"כ ישתלם

בכל מקרה תבצעי השוואת מחירי מלונות ואם בחול אז גם טיסות, וגם באתרי הסוכנויות

מקווה שעזרתי
מקס
 

Hotelscombined

New member
חופשה באירלנד

היי לולה,

אם הבנתי נכון את בטח הולכת להיות בעיר דבלין שם תוכלי ליהנות מחיי הלילה המקומיים, ואם להיות ממוקדים אז לינה באזור הטמפל בר, הידוע כרובע הבילויים המפורסם של דבלין!

כל המלונות באזור הזה הם מלונות מרכזים, אחרי הזמנת התאריכים המבוקשים סנני את התוצאות לפי מחיר / כוכבים / ביקורות גולשים וכו'... נסי לבדוק גם דירות נופש אצלנו באתר

טיפ שלי – כאמור אנחנו יודעים שהטמפל הוא רובע הבילויים בדבלין, אפשר לסמן אותו ע"ג המפה (בגוגל מפס למשל) ולבחור באופציה של מלונות בקרבת מקום. תוכלי לראות מה קרוב באמת ומה רק נראה קרוב. אם יש מלון שנראה לך תוכלי לחפש אצלנו את המלון ולהשוות מחירים.

בנוסף אם את כבר באירלנד, ממליץ לך גם לנסוע ולחוות קצת את מרחבי הטבע והנופים המגוונים של המדינה המהממת הזו, הכוללים בין היתר עמקים והרים, נהרות ואגמים, צוקים מרהיבים הנשברים אל הים ומרחבים ירוקים אין סופיים!!!

לחיים! או כמו שאומרים אצלנו באוסטרליה צ'ירס

מקס
 

Hotelscombined

New member
מדריד

היי דני,

מדריד הוא יעד מצוין! מאחר ומדובר ביעד שהפך להיות יותר ויותר פופולארי בקרב הישראלים כן הייתי מגשש כבר מעכשיו מה המחירים ומי נגד מי, אם את רואה דיל משתלם, פשוט תזמיני כי יכול להיות שלהמתין עוד קצת ולקחת את הסיכון של אולי לחסוך קצת בהמשך לא כ"כ ישתלם... כאמור יש לנו באתר מגוון מלונות במדריד וגם דירות נופש.

אחרי הופעת התוצאות ניתן לסנן את תוצאות החיפוש לפי קרבה למרכז / לאתרים מסוימים שידועים במרכזיים (למשל כיכר מאיור או כיכר פוארטה דל סול) או ממש לראות את התוצאות ע"ג המפה מרחק מאתר/מקום מרכזי.

טיפ שלי – למשל אנחנו יודעים שכיכר מאיור היא כיכר מרכזית, אפשר לסמן אותה על המפה (בגוגל מפס למשל) ולבחור באופציה של מלונות בקרבת מקום. תוכלי לראות מה קרוב באמת ומה רק נראה קרוב. אם יש מלון שנראה לך תוכל לחפש אצלנו את המלון ולהשוות מחירים.

מבחינת קניות – יש לך את רובע סלמנקה, כיכר פוארטה דל סול, איזור ארגואל (Arguelles) ורחובות Chueca ו-Fuencarral

מקווה שעזרתי :)
תעשו חיים!
מקס
 

Hotelscombined

New member
מבצעים

היי סתיו,

כמובן :) בדיוק בשביל זה הומצא השירות שלנו! כאמור אנחנו מנוע להשוואת מחירי מלונות, אנו אוספים מידע ממספר רב של אתרי הזמנת מלונות ומציגים אותו עבור הגולש במקום אחד, כדי שתוכלי לבחור את המחיר המשתלם ביתר עבורך. לאחר בחירת האתר המשתלם ביותר עבורך, עוזבים את האתר שלנו, עוברים לאתר הזמנת המלונות ושם מתבצעת ההזמנה באופן ישיר. השימוש באתר הוא ללא עלות והמחירים המוצגים באתר הם ללא עמלות או עלויות נוספות על השירות.

לעיתים האופציה של לסגור מלון המלון עצמו לא קיימת בכלל (מלון לא בארץ למשל, רשת גדולה וכו') אם מדובר בצימר או מלון בוטיק קטן, כמובן שניתן לבדוק גם ישירות מולם, אך מהניסיון שלי אין כמו לראות את התמונה הגדולה בעצמך ! לרוב ישנם דילים ומבצעים הזמינים רק למי שמזמין אונליין ומי שרוצה לדבר עם נציג ישלם עמלה נוספת, לא חבל? את מוזמנת לנסות את השירות שלנו בחופשה הבאה שלך!

מקווה שעזרתי,
מקס
 

Hotelscombined

New member
כריתים

היי יעל,

בהחלט! האי הוא לא רק יעד נהדר לחופשה משפחתית, גם זוגות שמחפשים חופשה מפנקת ימצאו את מבוקשם באי היווני היפיפה הזה. לגבי רומנטי תוכלי פשוט לכוון למלונות שהם יותר קטנים / בוטיק ופחות קלאבים גדולים או הכל כלול הכוללים בדרך כלל משפחות וככה להבטיח לעצמך חופשה באווירה רומנטית יותר. חפשי מלון בכרתים הכולל למשל חדר עם בריכה פרטית, מלון עם ספא, שייט רומנטי על יאכטה ועוד...
רומנטיקה יש בכל מקום


מקווה שעזרתי,
מקס
 

Hotelscombined

New member
פורטוגל

היי shani,

כאמור פורטוגל מחולקת ל-3 אזורים עיקרים: אלגרבה שבדרום, איזור פורטו וצפונה והמרכז, הכולל גם את ליסבון, עיר הבירה של פורטוגל. אז אני מניח שהכוונה היא פחות לליסבון אלא לאזורים קצת יותר מרוחקים שאפשר להגיע אליהם עם רכב.

אני ממליץ לעשות טיול לאורך חבל אלגרבה, שבדרום פורטוגל שם תוכלו ליהנות מחופים מבודדים וצוקים פראיים ולצדם ערי חוף יפיפיות וקטנות, עם קסם מקומי באוויר!

אפשר גם לנסוע לאזור מזרח פורטוגל, הממוקם לאורך הגבול עם ספרד, שם תמצאו כפרים אותנטיים עם מבצרים מדהימים. את העושר, התרבות והחופים המדהימים תמצאו במערב

תעשו חיים!
מקס
 

Hotelscombined

New member
תאילנד עם ילדים

היי טליס,

תאילנד יעד מצוין למשפחות אם תוכלו לשלב גם צפון וגם דרום זה יהיה הכי אידאלי כמובן! בצפון קצת טבע, ירוק, טיולים ובדרום בטן גב ומנוחה רגועה ליד הים או הבריכה

לצפון אפשר להקדיש כמה ימים בודדים ואז לרדת לדרום ולהישאר שם עד שחוזרים לבנקוק. ממליץ פשוט להתמקם באי אחד או שניים וליהנות מכל מה שיש להציע ולא להתרוצץ בין אי לאי. אפשר גם לשלב יום של שייט ולבקר בעוד כמה איים מבלי להישאר לישון.

אני ממליץ לבצע השוואת מחירי מלונות בתאילנד בכללי ובאזור האיים בפרט, ולסנן את התוצאות לפי מה שמתאים למשפחות. כמו כן לבדוק ביקורות גולשים מאותו סטטוס (משפחות) ושנכתבו לא מזמן והן "טריות".

הנה כמה דוגמאות למלונות המתאימים למשפחות נסו לבדוק את מלון Club Med, פוקט (הכל כלול), או The Sands Khao Lak by Katathani, או Centara Grand Beach Resort Samui

חפשו מלונות/כפרי נופש הכוללים מגוון מתקנים בתוך המלון וכאלה שמציעים חדרים מרווחים לשהייה של יותר מזוג

תעשו חיים!
מקס
 

Hotelscombined

New member
אילת

היי רונן,

אז אכן אילת מאוד יקרה בחדשים יוני-אוגוסט מאחר וזה תקופת החופש הגדול, הרבה תיירים מקומיים ולא מקומיים מגיעים, עולה הביקוש וכך גם המחיר. בשביל זה יש לך את השירות שלנו, פשוט תבצע השוואת מחירי מלונות באילת ותבדוק כל מיני אופציות, יש גם וילות או דירות נופש לא חייב מלונות.

אני לא יודע מה ההרכב שלכם (זוג או משפחה או אולי בכלל קבוצת חברים) אז בהתאם לכך המחיר משתנה כמובן

מבחינת עלויות, וזה כמובן מאוד תלוי בסוג המלון, התאריכים והרכב החדר אבל בהחלט יכול להיות שחופשה באילת בעונה החמה תעלה פחות או יותר באותו סכום של חופשה ביוון במלונות הכל כלול או באיים הפחות יוקרתיים כמו מיקונוס או סנטוריני. אם משווים רק את ההוצאה הבסיסית של מלון-טיסה בהחלט יכול מצב לעלויות דומות למרות שיעד אחד הוא בארץ ואחד לא. בהחלט יכול להיות שאכן תמצא דיל שישתלם יותר עבורך בחו"ל. היתרון! לפחות אתה יכול להשוות מחירים ולראות את התמונה הגדולה מראש :)

מקווה שעזרתי,
מקס
 

Hotelscombined

New member
ניו יורק

היי etti33,

איזה כיף! ניו יורק, תענוג
אז ראשית כמובן לבצע השוואת מחירי מלונות בניו יורק, תוכלי לסנן את התוצאות לפני האזורים שכתבת (טיימס סקוור או הסנטרל פארק) ולבדוק מחירים של מלונות / דירות באזורים הללו. הנה כתבה שלנו הכוללת בין היתר גם המלצות לינה (נכון היא אמנם מלפני שניים אך בהחלט עדין רלוונטית) בנוסף ממלית תמיד לקרוא ביקורות גולשים רלוונטיות ועדכניות. אין כמו לשמוע ממי שהיה לא מזמן.

לגבי days hotel אני רואה שהוא קיבל הרבה פידבקים טובים על עניין המיקום שלו ושזה אזור מצוין (בין היתר) לדתיים.

לגבי מלון פנסילבניה, אכן לפי המפה הוא מאוד קרוב לטיימס סקוור (למען הדיוק לפי גוגל כ-5 דקות ברכב, כ-10 דקות בתחבורה ציבורית וכרבע שעה ברגל) בהחלט קרוב!

טיפ שלי - למשל אנחנו יודעים שטיימס סקוור או סנטרל פארק הם מקומות מרכזיים, אפשר לסמן אותם על המפה (בגוגל מפס למשל בכוכב כמקום מועדף) ולבחור באופציה של מלונות בקרבת מקום. תוכלי לראות מה קרוב באמת ומה רק נראה קרוב. אם יש מלון שנראה לך תוכלי לחפש אצלנו את המלון ולהשוות מחירים.

לגבי מתי להזמין, כידוע ניו יורק זה יעד מאוד פופולארי בספטמבר ובכלל, בארה"ב עניין ה-להזמין מראש דווקא יכול להציג מחירים מוזלים יותר, כן הייתי מגשש כבר מעכשיו מה המחירים ומי נגד מי, אם את רואה דיל משתלם, פשוט תזמיני כי יכול להיות שלהמתין עוד קצת ולקחת את הסיכון של אולי לחסוך קצת בהמשך לא כ"כ ישתלם

תעשו חיים!
מקס
 

רזאי

New member
עניין של השקפה. אני מכירה כאלה

שנשבעים דווקא ברומנטיקה של פראג.
 
תפסת מרובה, לא תפסת !

אתה מתנהג כמו מי שמכיר את כל העולם על בוריו.
איפה אתה נופל ?
כאשר מישהו מוצא שאתה מדבר סתם לא לענין.

א. שם האי כרתים ולא כפי שכתבת.
ב. מלונות עם חדר ובריכה פרטית ? אלו מלונות יקרים מאוד, והשואלים לא סיפרו שהם עשירים ומחפשים מלונות יוקרה, למעשה הם לא סיפרו דבר חוץ מרומנטיות,
ג. שייט פרטי עולה הון תועפות,
ד. מלונות עם ספא אלו המלונות הגדולים ההמוניים שאתה כותב להימנע מהם.

מהיכן אתה מעתיק את כל האמירות הללו ?

חוץ מזה שאתה מציף את הפורום.....

 

לאונידס

Active member
המלצה ממי שכן היה פעם בניו יורק

יותר מפעם שאחת מהן היתה במלון פנסילבניה.
ראשית הנתון של זמן נסיעה ברכב פרטי בתוך מנהטן לא רלוונטי ל(כמעט) כל המטיילים. (כמעט) אף אחד לא מתנייד במנהטן ברכב פרטי.
הנתון של 5 דקות ברכב פרטי, ועוד מגוגל, הוא קשקוש לא רלוונטי.
&nbsp
מלון פנסילבניה הוא מלון ענק ודי מסרוח עם חדרים פצפונים.
במנהטן יש המון בתי מלון ולכן מי שרוצה מלון שקרוב לטיימס יכול למצוא פתרונות הרבה יותר טובים וקרובים, פנסילבניה נחשב יחסית מרוחק.
&nbsp
ממליץ להשתמש באתרי חיפוש למלונות שרושמים בהם את המרחק המכסימלי מאתר מרכזי, כמו hotes או booking?
 
אירוח בנושא: היעדים החמים לחופשה הקרובה שלכם


מהם היעדים החמים לקיץ הקרוב?
מהם היעדים שהכי מתאימים לחופשה עם ילדים?
כיצד ניתן להוזיל עלויות בחופשה משפחתית בארץ או בחו"ל?
למה הכי חשוב לשים לב כשמזמינים מלונות בארץ או בחו"ל?
האם הקרבה למרכז היא החשובה ביותר או הנוחות והתנאים שמציע המלון?

אנו שמחים לארח את מקס, מומחה בהשוואת מחירי מלונות, מחברת HotelsCombined שיענה על כל שאלותיכם בנושא השוואות בין בתי מלון והמלצות לקיץ הקרוב ביום שלישי, ה-21.6, בשעה 18:00-16:00

אתם מוזמנים לשרשר את שאלותיכם כבר מעכשיו

קצת על HotelsCombined

הוטלסקומביינד הינו מנוע להשוואת מחירי מלונות, האתר/אפליקצייה אוסף מידע ממספר רב של אתרי הזמנת מלונות מובילים בעולם ומציג את המידע עבור הגולש במקום אחד. האתר מציע מערכת חיפוש נוחה וקלה לשימוש, המאפשרת לאתר ביעילות ובקלות את העלות הנמוכה ביותר עבור לינה. בתום השוואת המחירים, לאחר בחירת האתר המשתלם ביותר עבור הגולש, עוזבים את אתר הוטלסקומביינד, עוברים לאתר הזמנת המלונות ושם מתבצעת ההזמנה באופן ישיר.

במקום לבזבז שעות ארוכות של חיפוש והשוואה בין אתרים רבים כמו, Agoda.com Booking.com, Hotels.com, LastMinute.com, ההשוואה תיעשה אוטומטית עבור הגולש בלחיצת כפתור! האתר זמין ב 42 שפות כולל עברית, 120 מטבעות, למעלה מ-200 מדינות ומעל 300 מיליון מבקרים בשנה!

האתר מקיף מעל 800,000 מלונות ברחבי העולם וכולל גם דירות נופש, אכסניות, אתרי קמפינג ועוד. האתר/אפליקציה מאפשר לגולש לבחור יעד ולמיין את תוצאות החיפוש על-פי מגוון קטגוריות. למשל: מחיר, מספר הכוכבים של המלון, המרחק מיעד מפורסם בעיר, על-פי הדירוג שנתנו הגולשים וכו'.

מאז הקמתו ב-2005 האתר גדל והשתכלל, ומלבד השוואת מחירי מלונות ניתן לקבל מידע שימושי על המלון, אודות אטרקציות באזור, לקרוא ביקורות גולשים ולעיין בתמונות של המלונות. בהמשך, פותחה גם האפליקציה של HotelsCombined המאפשרת להשוות מחירי מלונות מכל מקום, בכל זמן, ללא עלות וגם להזמין מלונות ברגע האחרון בקרבת מקום. ההורדה חינם! האתר זכה בשלוש שנים האחרונות שלוש פעמים ברציפות בפרס התיירות היוקרתי בתחרות World Travel Awards, במקום הראשון בקטגורית מנוע השוואת מחירי מלונות!

שימו
– תשובות יינתנו אך ורק על ידי המתארח



 
למעלה