שייט ממיאמי

מטייל11

New member
שייט ממיאמי

שלום

אשמח לקבל המלצות על חברות אמינות שניתן לסגור אצלהם שייט ממיאמי לבהמאס
באזור אוקטובר 2016.


תודה מראש
 
כולן אמינות, או שהשאלה לא ברורה.

אני סגרתי מישראל עם קרניבל, והיו סופר אמינות ושרות מצויין. יש גם את נורוויג'יאן,הולנד אמריקה וכו'. פשוט תרים טלפון ל"קרוז סנטר" או כל סוכן נסיעות, תעשה השוואת מחירים. העסק מאד רציני ומתנהל בדקדקנות, אין חשש.
 

sol11655

New member
יאיר 71 צודק , עדיף להזמין ישירות בחברות האוניות .

אנחנו הפלגנו בקרוזים 4 פעמים בקרניבל וברויאל קריביאן ותמיד הזמנו בחברות באתרי האינטרנט שלהם ותמיד קיבלנו מחירים הרבה יותר זולים מהסוכנויות בארץ .
גם טיסות ,השכרות רכב ובתי מלון אנחנו מזמינים באינטרנט לאחר השוואות רבות עם סוכני בנסיעות ותמיד מקבלים מחירים הרבה יותר זולים .
 
סוכנויות שייט בישראל

שלום לחברי הפורום,

ראשית אומר מראש כגילוי נאות כי אני עובד באחר מסוכנוייות השייט הגדולות בישראל. כמו כן הנני משמש כמנהל פורום טיולי שייט כאן בתפוז.
לאחר כל ההקדמות אני רוצה לצאת חוצץ נגד דברים שנאמרו כאן.
מדובר בלא פחות מהזמנה לגניבה לכאורה. ההמלצות לשינוי IP וכל מיני טריקים כאלו ואחרים הם בבחינת המלצות לאיך לגנוב את חברות השייט.
מי כמונו יודע שהמציאות איננה תמיד שחור או לבן. זה שבארה"ב שייט עולה איקס וכאן בישראל הוא עולה יותר זה עדין לא אומר שחברת השייט לא מציבה זאת כמודל עסקי שלה.
רבותיי, יש כאן בארץ נציגיות של חברות שייט שמוציאות הון עתק שמעסיקות עובדים, שמשלמות כסף כדי שהצרכנים הישראלים בכלל ידעו מה זה שייט. המציאות היא לא כזו פשוטה כמו הוצג כאן כאילו בא איזה מישהו וגורף כסף לכיסו סתם כי בא לו או כי הוא יכול
הלוואי והדברים היו כ"כ פשוטים וקלים.
אני הראשון שקורא מעל כל במה תמיד לעשות סקר שוק, לבדוק ככה בכל מקום וככה גם לגבי לקוחות שלי אבל מכאן ועד לבוא בהצהרות שגובים כאן פי שלוש ועוד להמליץ על נקיטת צעדים פלילים לכאורה המרחק הוא גדול.
חברות השייט מעורבות באופן תמידי במחירי השוק הישראלי ולא לחינם תאגידי שייט חוסמים את המשתמשים הישראלים מלהזמין בחו"ל. זו מדיניות של תאגיד השייט. נציגות חברת השייט היא הנותנת מענה רשמי לתושבי הארץ בערכאות משפטיות ומתוקף כך מקבלות את ההזמנות להיות אלו שימכרו את השייט ולא רק יטפלו בתביעות.

שורה תחתונה: אין משוואה פשוטה. כל דבר לגופו
הזמנה בחו"ל משמעותה סיכון לא קטן והחיסכון רחוק מלהיות פי שלושה מהמחיר כך שאני ממליץ לכולנו לשים דברים בפרופורציה.
 

לאונידס

Active member
לא הבנתי מה לדעתך פלילי, על איזה חוק עברו?

כדי שפעולה תהיה פלילית היא צריכה להיות בניגוד לחוק כלשהו.
על איזה חוק לדעתך עוברים כאן?
 
הזמנת שייט

ראשית ציינתי שהכול לכאורה ואינני יוצא בשום האשמה
אבל להסביר לאנשים איך לשנות את כתובת ה IP על מנת לאפשר לרכוש חבילה שמיועדת רק ללקוחות ב IP מסוים הינה לכל הפחות אי הגינות.

אינני משפטן אך באופן ברור מדובר בחוק בינלאומי שכן העבירה לכאורה היא כנגד חברת השייט שלא מאפשרת לאזרחים שאינם תושבי ארה"ב לרכוש את המוצר ביודעין ובכוונת מכוון.

אינני רוצה להיגרר לנושאים נוספים כמו הצאות דיבה כנגד נציגויות השייט בישראל ואני גם לא מייצג אותם בשום צורה. אני רק אומר שרצוי לקחת דברים בפרופרציה
אנחנו כאן כדי קבל עצות ולתת עצות מעשיות ולא חלילה כדי לזרוק האשמות והמלצות לרכישות לא הגונות

בדיוק כמו שאנו לא רוצים שבעלי עסקים יעשו עלינו קופה משולשת, כך בעלי עסקים ישראלים לא מעונינים שיימנעו מהם את מטה לחמם בצורות לא הגונות

לעיתים כל מה שנדרש הוא להוריד את הלהבות ולא לצאת בהאשמות חסרות בסיס לא כנגד צרכנים אך באותה מידה גם לא כנגד בעלי עסקים
ולטעמי האישי בחלק מההודעות כאן ובתדירותן נעשה שימוש גבוהה ולא מוצדק בלהבות שכאלו
 

moco10

New member
מיתנת מלא חוקי (לכאורה) ללא הגון, אך במה החלפת כתובת IP

יותר "לא הגונה" מחסימת כתובות IP ישראליות מרכישה באתר ? הכסף של ישראלים פחות ירוק?
איני טוען שהחברות "לא הגונות" - מה שהן עושות זו החלטה עסקית לגיטימית, אבל קשה שלא לראות את האירוניה בכך שהן עושות תרגיל טכני למנוע מקהל מסויים רכישה במחירים נמוכים שקהל אחר כן יכול לרכוש בו, וכשהלקוחות החסומים משתמשים בתרגיל טכני כדי לעקוף את החסימה, אז דווקא את הפעילות האחרונה אתה מתאר כ "לא הגונה".
אולי זה גם לא הגון לטוס לארה"ב ולקנות שם? רק שללא למכור לבעלי דרכונים מסויימים כבר באמת לא יהיה חוקי.
 
תמיד בעד למתן

אני לא אומר שצריך ללכת לקיצוניות שניה.
כפי שציינת קיימים אבסורדים שזועקים לשמיים
לא מעט פעמים אנחנו כסוכנויות מביאים בפני הציגויות פערים כאלו ואחרים שאנו מוצאים ולרוב הם משתדלים לסייע לנו.
אני רק לא בעד צביעת הדברים בשחור או לבן

אני אגב מאלו שסבורים שכל תרגיל טכני כזה או אחר הוא עניין של זמן עד שתימצא הדרך לעקוף אותו, כך שאני לגמרי לא מהזן של אלו המעדיפים לטמון ראשם בחול כפי שעלה כאן באחד התשובות ולכן דבריי הם באמת לגופו של עניין ולא כפסילה מוחלטת של כל טענה נגדית.
 

moco10

New member
איני יודע אם התכוונת פה לחזור בך

(כי לא עשית זאת מפורשות) אבל אם כן, מודה ועוזב ירוחם.
אני הגבתי ישירות לטענת אי ההגינות שהפנית ל"אלה שמסבירים איך להחליף כתובת IP". לטעמי, הם לא שונים ממישהו שמפנה את חברו לחנות שמוכרת מוצר מסויים יותר בזול מחנות אחרת (וכדי להשלים את האנלוגיה, זה כאשר יצרן המוצר מנסה להסתיר את דבר קיומה של החנות הראשונה ).
 

amiramdil

New member
אין כאן שום עבירה ההיפך הוא הנכון

אין שום חוק שאוסר על הזמנת מוצר תיירות ישירות מן הספק.
להיפך סירוב של ספק לקבל הזמנה מישראל או מכל מדינה אחרת היא עבירה על החוק.
אף אחד לא צריך לממן את המשכורת שלך או של שאר המועסקים בחברה. אם אתם לא יכולים לספק מוצר תחרותי במחיר סביר (זה אומר בודאי לא שונה בהרבה ההמחיר של הספק) אזי אין לחברה זכות קיום וכדאי לסגור את העסק.
&nbsp
בתור מנהל פורום בתפוז הייתי מצפה לקצת יותר הבנה של שוק התיירות המודרני
 
השוק המודרני ומודלים עסקיים

מבין את כוונתך
אלא שדברייך לא מעלים או מורידים מטענותיי.
גם ״שוק התיירות המודרני״ כהגדרתך, עובד על פי הנוסחה הפשוטה של: היצע וביקוש. תאגידי תיירות או במקרה שלנו: תאגידי שייט הם אלו שקובעים איזה שוק מקבל איזה מחיר והם הם שקבעו מה מקבל השוק האמריקאי ומה הישראלי ומה הסיני.

העצה שניתנה כאן באחת התגובות היא היא הפסולה ולא כל דבר אחר.
הקביעה הנחרצת שגובים כאן פי שלוש היא היא המוטעת ולא כל דבר אחר

סקר שוק?! בוודאי!
מימון משכורות?! זה לא מודל עסקי של אף חברה.

אני לא קורא לכולם לבוא ולרכוש כחול לבן - למרות שאני לא חושב שיש רע בקריאה הזו, אני גם לא טוען שקבוע הכי זול כאן, או שלא ניתן לעקוף כל כלל שהוא
אני רק אומר שלא כל קריאה נזעמת של גורם זה או אחר (ואגב למען הסר ספק: עם אינטרסים ברורים משלו) היא ישר בבחינת אמת מוחלטת.
קל מאוד ללכלך ולרדת על כל דבר בכל רגע נתון אבל המציאות מורכבת מכך בהרבה.
 

Boston Guy

New member
אתה יכול להסביר מה "כחול לבן" בהזמנת שייט דרכך?

נתחיל בדיסקליימר: אני חי בארה"ב, וכשאני מזמין שייט אני עושה סקר שווקים - ולרוב מזמין לא דרך האתר של חברת הספנות אלא דרך סיטונאי כזה או אחר.
יוצא שאני משלם בממוצע פחות מחצי מהמחיר שחברת הספנות מפרסמת לאותו תא באותה הפלגה.

אחרי שאמרנו את זה, אני מבקש להתייחס למה שכתבת בהודעה האחרונה שלך. אלא אם כן תגיד לי שמלח עיברי חסון הוא זה שישיט את ספינת התענוגות שבה יסע אותו אדם שפתח את השירשור, ושעלמה ישראלית תסדר לו את התא - אין שום "כחול לבן" בהזמנת השייט דרכך. הוא מזמין שרות מתאגיד זר (שמן הסתם רשום באיזה מקלט מס בקאריביים), ומתוך 3,000 העובדים שיש על סיפון אוניה כזו קלוש הסיכוי שאפילו אחד יהיה "כחול לבן".
הכסף היחיד שישאר בישראל יהיה ה"קופון" שאתה תחתוך מההזמנה - שיש סיכוי שיבוזבז בתחומי מדינת ישראל.

תאגידי השייט מתנהלים עדיין לפי מודל עיסקי ארכאי שמפרפר את פירפורי הגסיסה שלו ב 2016 - 16 שנה אחרי שהאינטרנט פרץ לחיינו.
לאנשים שיש להם שליטה ממוצעת בשפה האנגלית יש היום את היכולת לבצע את הקניות שלו בשוק העולמי - "קירות הברזל" שהיו פעם מסביב לישראל התרסקו לאבק.
חלק לא קטן מעם ישראל קונה בזול דרך האינטרנט בסין בחנויות דוגמת אלי-אקספרס, או בארה"ב אצל אמאזון וחבריו,
אנשים רבים מזמינים מקומות לינה דרך אייר בי-אנד-בי ואתרים אחרים - ולא דרך סוכני נסיעות.

כדי לשרוד, חברה כמו זו שבה אתה עובד צריכה לתת "ערך מוסף" - נגמרו הימים שבהם אפשר היה לשבת בכיסא ולחתוך קופונים בלי יותר מדי מאמץ.
בלי לפתח את ה"ערך המוסף" הזה - תוך שנים ספורות תמצא את עצמך משרת אוכלוסיה קטנה והולכת של אנשים שאינם יודעים מספיק אנגלית כדי לעשות את ההזמנה בעצמם.
וזו דרך העולם.
האיש שמתקן מכונות כתיבה כבר לא יכול להתפרנס מזה.
בתי החרושת לנייר קופי כבר לא קיימים.
למעט חנויות צילום מקצועי - כבר לא תוכל למצוא גלילי פילם למצלמות, ותאגיד פולארויד המהולל שהיה מעסיק גדול מאוד באזור מגורי נמוג ואיננו...
וגם ה"נציג הבלעדי בטריטוריה" הולך לאותו כיוון.
 

sol11655

New member
אני הזמנתי באינטרנט בלי לשנות כתובת IP בתור ישראלי .

אין בעיה להזמין באתרים של קרניבל ,רויאל קריביאן ,CRUISE וכו' בלי לשנות שום IP ובתור ישראלי . משלמים בכרטיס אשראי בינלאומי את המקדמה או תשלום מלא תלוי בזמן ההזמנה ובזמן ההפלגה .
 
דברים של טעם

קראתי ונהנתי מכל מילה שכתבת
תתפלא אולי לשמוע שאני מסכים עם כל מילה שכתבת (כמעט)
יחד עם זאת אתה שוכח שבניגוד אליך אזרחי ישראל לא רוכשים רק שייט ולא רק בארה"ב
אין חולק ששיט בקריביים ל 3 ימים או אפילו 7 ימים לתושב ארה"ב הוא יותר פשוט להזמנה מבגד באיבי
אבל מה יגיד אזרח ישראלי שצריך לרכוש טיסה, העברות לינה וזאת מבלי לדבר על ויזה לארה"ב.
אגב זה לא סותר את מה שאמרת וזה גם לא סותר את מה שאני אמרתי
אני מכיר את התפתחות הטכנולוגיה והמשמעויות שלה על עולם התיירות באופן לא רע ולדעתי אפילו די טוב.
כל התרעומת שלי הייתה קביעת משפטים נחרצים והחלטה שיושבים בישראל גוזלי כספים שסתם ככה בא להם לגזור קופונים מבלי לעשות כלום.
על אף הגלובליזציה ועידן המידע החופשי שגם הישראלים לוקחים בו חלק ניכר מאוד, אני יכול לומר לך שלא יהיה נכון להשוות את צרכן התיירות הישראלי לזה האמריקאי מהרבה סיבות והיבטים אבל רובם לדעתי נובעים מחוסר היציבות הביטוחנית-פוליטית וחובת הגיוס לצה"ל מה שהופך רבים מהצרכנים למקושרים קשר ישיר או עדיף למשרתי בצה"ל מה שמתקשר לתלות במצב הביטחוני.
זה לא אומר שאנשים לא מזמינים באינטרנט. מזמינים והרבה!
אבל יש גם שיקולים נוספים לצרכן הישראלי בייחוד במוצר כמו שייט שכמה שלך כתושב ארה"ב נראה פשוט וקל עבור הישראלים מורכב בהרבה (ואני לא מדבר על שייט של 3 ימים בבהאמאס)
ערך מוסף - מסכים באופן טוטאלי!
רק מי שידע לתת ערך מוסף ישרוד.
לצערי כל הדיון כאן התגלגל לכיוון של בעלי עסקים נגד צרכנים ולא כך היא.
שים לב שלאורך כל התגובות כאן אני מדגיש האמת צבעוניות יותר ואין שחור או לבן. האמירה שבגינה הרגשתי חובה להגיב היא הקביעה הזו של התרסה וקביעה: "סוכניות שייט ישראליות גובות פי שלוש" ועל זה לא יכולתי שלא להגיב.
תודה שוב על התייחסותך ועל הדברים היפים שכתבת
 

moco10

New member
אם בסוף זה מסתכם לטענה

שרק מי שייתן ערך מוסף ישרוד, אז אני לא חושב שיש מישהו שיחלוק עליך.

אתה מוכן להסביר את הקשר לשירות בצה"ל לנושא? את זה לא הבנתי.
 
הרגלים של הצרכן הישראלי

הקשר הוא שבזמנים כמו בקיץ של מבצע צוק איתן חברות התיירות בכלל וסוכניות השייט בפרט, מקבלים גלי ביטול בלתי נפסקים.
לכל אחד מאיתנו קרוב או רחוק שמגויס לצבא או כבר בצבא וכאשר חלילה פורצת מלחמה או אפילו מבצע כל החופשות עומדות בסכנה.
אפילו בית המשפט העליון הכריע בהקשר זה כי בישראל מצב מלחמה אינו נחשב "כוח עליון" שכן המצב הביטחוני בארץ איננו מוגדר יציב.
הדבר משפיע קשר ישיר והדוק על תכנון חופשות בישראל.
ההוצאה לחבילת שייט איננה דבר של מה בכך (גם אם רכשת שייט בארה"ב, אנחנו מדברים על טיסות, מלונות, דמי ביטול גבוהיים) ולכן כאשר אנחנו רוכשים מוצר כמו חבילת שייט אנחנו רוצים לדעת בדיוק מה הביטחונות שלנו, מהם דמי הביטול ומה קורה אם אנחנו נאלצים לבטל.
השיקולים הללו לא קיימים אצל רב התיירים בעולם וביתר שאת בצרכני השייט שלמשל באניות דיסני יורדים מהפלגה בינואר 2016 ומיד משריינים מקום להפלגת ינואר 2017 כיון שיודעים שאם לא ישריינו מיד לא יהיה להם מקום.
בעולם השייט ככל שמזמינים מוקדם יותר כך המחיר טוב יותר.
כמובן שיש יוצאים מן הכלל ושייט של 4 לילות בבהאמאס או שייט בים התיכון פחות בעייתי מאשר שייט לים הבלטי, לפיורדים או במזרח הרחוק.
 

לאונידס

Active member
באופן כללי אם וכאשר אני צריך לקבל החזר

הנסיון שלי ושל אלו שאני מכיר אומר בבירור שעדיף להתנהל ישירות מול נותן השירות מאשר דרך מתוך ישראלי.
המתווך בכמעט כל המקרים שבדקתי (היו יוצאי דופן הפוכים) היה גורם מפריע שניסה בכל הדרכים החוקיות והאולי לא כל כך חוקיות למנוע החזר כסף ואופציה לביטולים או שינויים.
&nbsp
החל מרגע ההזמנה בו אם אתה מזמין לינה או טיסה דרך אתר בין לאומי ואתה מקבל אישור מיידי לעומת סוכן ישראלי שלוקח פרטי כרטיס אשראי ומבטיח להשתדל לקיים את העסקה (ולפעמים מצליח ולפעמים לא ממש).
המשך בדוגמאות הפשוטות שידועות לחלק מאוד גדול מהציבור כמו הזמנת לינה שניתנת לשינוי וביטול בלחיצת כפתור גם ברגע האחרון כמו ב Booking לעומת סוכן שיוציא לך את הנשמה וימנע ממך החזר (גם כשמגיע כשהוא בד"כ דואג שלא יגיע) בכל מיני תרגילים בירוקרטיים,
עוד המשך במקרים יותר נדירים כמו חברות תעופה שפשטו את הרגל ומי שרכש את כרטיס הטיסה ישירות מול החברה קיבל החזר תוך שבועיים שלושה ומי שמול סוכן ישראלי קיבל בעיקר אצבע בעין
ועוד המון דוגמאות בהמון שטחים.
אם זהו הערך המוסף העיקרי של הסוכן בארץ אז לא תודה, אני מוותר.
&nbsp
אתה רוצה לכעוס על מישהו? תכעס על חברת הקרוזים שעושה לך קניבליזציה ומוכרת עסקאות לקהל הרחב במחיר זול יותר מאשר המחיר שהיא מוכרת לך.
ככל שאני יודע חברות תעופה (למשל) High cost לא עושות תרגיל כזה.
אף אחד לא צריך לשלם מחיר גבוה בגלל הסיטואציה הזו, תצטרך להשלים עם זה שככל שיגדל פלח הקהל שחשוב לידע הזה (והוא גדל מאוד מהר) הפרנסה הזו תלך ותקטן.
איומים בסגנון פלילי/לא חוקי/הונאה כבר לא מרשימים אף אחד משום שכמובן שחוקי, לא פליל וההונאה היא של מי שלא בדיוק נצמד לאמת.
 
ערך מוסף

לאונידס שלום,

א. שוקולד מעולה

ב. אנחנו מסכים איתך ברב מוחלט של הדברים שכתבת:
ערך מוסף בנושא ביטולים? ממש לא זו הייתה הכוונה.
ערך מוסף צריך להיות ללקוח בהיבטח של חוויה, משמעות וגם מחיר.

עולם הביטולים בשייט הוא הרפתקאה בפני עצמה בשונה לגמרי מכל ענף אחר (מלונות טיסות ורכב) וגם כאן כל סוכן מעדיף שתתנהל ישירות מולם כי הסיכוי שתראה מהם משהו בחזרה הוא אפסי.

אני חוזר ואומר, אני לא בא לייצג שום קו שמתעלם מחלק מהדברים שחלק מהאנשים כתב כאן, אבל אני לא אוהב שבאים וקובעים באופן גורף: "סוכנות השייט גובות פי שלוש".
 
למעלה