שתי שאלות לא ממש קשורות...

kkkhhh

New member
שתי שאלות לא ממש קשורות...

נוחתים בלוטון, לונדון ב-22:30. אני מניח שעם כל העיכובים/מזוודות לא נצא מהשדה לפני 23:00 במקרה הטוב. האם יש טעם להסתמך על תחבורה ציבורית כלשהי (אוטובוס/רכבת) כדי להגיע למרכז לונדון או שאין ברירה אלא להזמין הסעה של אחד מנותני השירות הישראלים? אגב, במידה וזו האפשרות היחידה, מי הכי מומלץ?

שאלה נוספת שאינה קשורה כלל ועיקר לשאלה הראשונה: האם עניין התשלומים בכרטיס האשראי הוא פטנט ישראלי? אני יודע שאפשר, בתיאום מראש עם חברת האשראי, לחלק קניות בחו"ל לתשלומים אולם למה לא ניתן (או שכן ניתן?) לבצע קניות בתשלומים בחו"ל כבר במעמד הרכישה?

תודה!
 

לאונידס

Active member
ברירות נוספות, מיניקאב ללונדון לארבעה יעלה בערך 50 פאונד

יש הרבה חברות, אתה יכול לבדוק למשל את BA transfer, אני הייתי מרוצה מהשירות שלהם.
אתה יכול להשאר לישון ליד שדה התעופה ולנסוע רק למחרת למרכז לונדון. יש הולידי אין במרחק של פחות מ 10 דקות הליכה. מבחינתי המלון היה בסדר גמור.
&nbsp
תשלומים באשראי ממש לא פטנט ישראלי אבל לא ניסיתי לשלם בתשלומים עם כרטיס ישראלי בחו"ל.
אבל יש לי כרטיסים שמחייבים את החשבון בפועל אחרי כ 60 יום ולא מיידית או במועד החיוב הקרוב. נראה לי שקול לתשלומים. תדבר עם חברות האשראי ותבקש כרטיס כזה.
 

Nרב

New member
אצה לא יכול לחלק קניה לתשלומים בחו"ל אלא לדחות את החיוב

תתקשר לחברת האשראי שלך
 

Nרב

New member
אוטובוס מלוטון למרכז לונדון

easybus מוציאים 24 שעות בימממה אוטובוסים למרכז לונדון. אתה יכול להזמין מקום לחצות (למיטב ידיעתי חייבים להזמין ולהביא הדפסה של הכרטיס האלקטרוני לנהג). ואם תגיע מוקדם יותר סביר שיתנו לך לעלות עליו. זאת נסיעה של כשעה. במרכז לונדון סביר שעוד תספיק את הטיוב או שתיקח מונית קצרה למלון
http://www.easybus.com/en/
 

pinki rock

New member
ניתן לפרוס את הרכישות בחו"ל ל-3 עד 18 תשלומים

באופן אוטומטי באמצעות מוקד שירות הלקוחות
 

kkkhhh

New member
תודה רבה. מה לגבי קווי לילה ממרכז לונדון?

גיגלתי קצת וראיתי שיש קווי לילה (אוטובוסים) ממרכז לונדון שמגיעים למלון (president) סתם תהיתי: יש סיבה שלא המליצו עליהם כאן?

בנוסף, האם נוכל לרכוש אויסטר בשדה (לוטון) או שעדיף לנו כבר travel card?נשהה בעיר כשבועיים.

תודה!
 
למעלה