ישנן כמה אפשרויות.
כיום בעידן האינטרנט סוכנ/ת נסיעות לא "חייבת" לשבת במשרד שלה על מנת לבצע הזמנות של כרטיסי טיסות לחו"ל. פשוט עובדים מהבית ומזמינים מה שצריך. מכיר כמה מנהלי משרדי נסיעות וסוכנים בכירים שלוקחים את המחשב הנייד איתם לחו"ל וגם משם עושים עבודתם. מכיר סוכני נסיעות שמטפלים במקרים דחופים של הלקוחות שלהם (בעיקר אילו אותם אנשי עסקים ואחמי"ם) וזמינים 24/7 , כולל חגים ושבתות מהבית שלהם.
לכן, באם יש לך את מספר הטלפון של הסוכנ/ת שלך ומערכת היחסים בינכם מאפשרת לך להתקשר לטלפון הפרטי שלהם, נסה אופציה זאת, די בטוח שימצא פתרון .
בנתב"ג קיימות כמה נציגיות של של סוכנויות נסיעות (כמו אשת, הדקה ה-90, איסת"א ועוד..) ברר טלפונית באם הם פתוחים, אולי משם תבוא הישועה.
אחרת... כפי שציינה דניאלה הזמן באינטרנט בכוחות עצמך.