טורונטו עם רכב

גלגל4

New member
טורונטו עם רכב

ביולי - אוגוסט הקרוב טסים לארה"ב.מתחילים בביקור משפחתי בפילדלפיה , "קפיצה" לוושינגטון ואחר כך מסלול עם רכב דרך אגמי האצבעות לניאגרה. (כ- 7-8 ימים) וחזרה לניו יורק לעוד חמישה לילות ללא רכב. בעלי מאוד רוצה להגיע גם ליומיים בטורונטו אחרי ניאגרה .משם להמשיך לניאגרה און דה לייק, אלף האיים ולהדרים לניו יורק. הבעיה....הוא לא מעוניין להכנס עם הרכב לתוך העיר טורונטו. חשבנו שנמצא מקום לינה עם חניה בפאתי העיר ומשם נסע בתחבורה ציבורית לעיר. מאוד מתקשים למצוא דבר כזה (ובמחיר סביר..) נשמח לשמוע עצות. תודה
 

John the Savage

New member
שלוש אפשרויות שעולות בדעתי

אופציה אחת זה לקחת מלון באזור שדה התעופה. לרוב ניתן למצוא מלונות בשדה התעופה במחירים סבירים, ויש נגישות לתחבורה ציבורית.

אופציה שניה זה להחנות את הרכב בחניון של אחת התחנות של הרכבת הפרברית (GO Transit), ומשם להגיע למלון במרכז העיר. החניה היא חינם עד 48 שעות. החסרון היחיד הוא שתצטרכו להתנייד עם המזוודות עד למלון בעיר בתחבורה ציבורית (מתחנת הרכבת בעיר אפשר לקחת אובר).

ולסיום, אפשר לחפש מלון ליד אחת התחנות של ה-GO Transit מחוץ לעיר. בחיפוש מהיר ניראה שב-Oakville יש מספר מלונות קרובים לתחנת הרכבת במחיר סביר.

אגב, בפעם האחרונה שביקרתי בטורונטו נסעתי עם רכב למלון במרכז העיר ולא נרשמה בעיה. גוגל מאפס לקח אותי לשם בקלות, ובמלון היתה חניה לרכב ...
 

placid1

New member
אני מטורונטו ויכולה להבטיח לך שלא רואה שום

סיבה שלא להיכנס לעיר עם רכב, במיוחד אם מגיעים ליומיים. חבל על הזמן והטרחת של הקומיוט אל ומהעיר. טורונטו עיר גדולה אבל לא דומה לניו יורק או פילדלפיה מבחינת העומס התחבורתי והצפיפות והנהגים, בעיקר בעיר עצמה, אדיבים ורגועים.
התחבורה הציבורית בתוך העיר נוחה, אבל משדה התעופה היא לוקחת כשעה לכל כוון וזולה, או עולה 27$ לכל כיוון ואז לוקחת חצי שעה. ה Go Train שהוצעה בתגובה שמעלי מיועדת לתושבי הפרברים והערים שמסביב לטורונטו בעיקר כדי להגיע אל ומהעבודה והשעות והתדירות מוגבלות ולא בהכרח מתאימות ללו״ז של תיירים.
ממליצה בחום לישון בתוך העיר ולכל מלון יש סידור חניה כך שאם לא מעוניינים אין צורך להשתמש במכונית בתוך העיר. אם למשל תרצו להגיע ל Canada Wonderland תצטרכו את המכונית.

אם הכוונה היא לנסוע מוושינגטון ולחזור לניו יורק בטווח של 7-8 ימים שמתוכם יומיים בטורונטו, נשארים לכם חמישה ימים לכל השאר. מוושינגטון לטורונטו לוקח כעשר שעות בלי הפסקה ומטורונטו לניו יורק 8 שעות ללא הפסקה, ביחד זה בערך יומיים של נסיעה. מטורונטו לאלף האיים זה עוד שלוש שעות די משמימות.

אם אתם נוסעים לאלף האיים, אני ממליצה לקחת סירה ל Boldt Castle שנמצאת בארה״ב, ליד אלכסנדריה ביי. בניאגרה, הצד האמריקאי, באופן יוצא דופן, הרבה פחות קיטשי ומצועצע מהצד הקנדי שנראה כמו אילת על הורמונים.... ניאגרה און דה לייק חביבה, אבל יחד עם המפלים מספיק יום מלא אחד. אם אתם מתכננים להיות שם בסופשבוע, יש זיקוקים מעל המפלים בכל ששי או שבת, שווה לבדוק.
תבדקו גם באיזה ימים אתם מגיעים לאזור כי הסופשבוע הראשון של אוגוסט הוא לונג וויקנד בקנדה ואז יום שני הוא שבתון, מה שיביא לעומס רב באזורי הנופש כמו ניאגרה, פינגר לייקס ואולי גם אלף האיים. בטורונטו כנראה שיהיה רגוע כי כולם נוסעים לקוטג׳ ויוצאים מהעיר. בקיצור, ממליצה כבר להזמין מלונות ומקסימום לבטל בהמשך, העיקר שלא תישארו בלי אופציות.
 

אודרי11

New member
אין שום בעייה להכנס עם רכב לטורונטו

העיר קלה להתמצאות, עדיף לשלם חנייה בבית המלון, מאשר ללון ליד שדה התעופה, ולשלם הון עבור התניידות משם, התחבורה הציבורית משדה התעופה היא לא מי יודע מה.
ממש ממליצה לקחת מלון בדאון טאון, ולטייל בעיר בתחבורה ציבורית, או אפילו עם הרכב.
 

גלגל4

New member
תודה רבה לכם!

הזמנו שני לילות במלון הזה - Novotel Toronto North York
אמנם לא במרכז יש בו חניון צמוד לקו תחתית. והמחיר (יחסית...) סביר.
 

אודרי11

New member
אני מכירה את המלון..

לא שהיתי בו, אבל עברתי שם הרבה פעמים, המיקום מצויין, ממש על קו התחתית..לדאון טאון, משהו כמו 15-20 דקות בסבוואי...
 

גלגל4

New member
תודה... שמחה לשמוע


 

אודרי11

New member
אתם יכולים לחזור לניו יורק דרך אלף האיים

אבל ההחלטה שלכם...ניאגרה און דה לייק, זה ממש קרוב לניאגרה פולז, וכל האיזור מאד יפה...
 

placid1

New member
מעולה, האזור מאד נח ונגיש.

בעבר המלצתי פה על אלטרנטיבה לביקור ב CN Tower אם יש לכם כוונה לטפס עליו. ממש ליד יש מסעדה מצוינת שנקראת Canoe בקומה ה 55 של בניין משרדים בלב הדאון טאון. הנוף כמו מהמגדל הסמוך, ביום בהיר רואים מטוסים נוחתים באי הסמוך (ביום פחות בהיר יושבים מעל העננים, גם כייף) ובאותו מחיר שעולה לעלות במעלית לסי אן טאאור, מקבלים ארוחה מצוינת באווירה נהדרת.
ממליצה גם להפליג לאי ולחזור לקראת שעת בין ערביים כשרואים את כל מגדלי הדאון טאון מנצנצים בשמש השוקעת.
והמלצה אחרונה, לאורך כל הקיץ יש פסטיבלי רחוב חינמיים בכל שכונות העיר (ג'אז פסטיבל, פסטיבל אוכל יווני, פסטיבל להטוטנים, פסטיבל איטלקי וכו).
תיהנו!
 
למעלה