איך יכול להיות שהאמירויות טסות מ-JFK ישירות למילנו?

איך יכול להיות שהאמירויות טסות מ-JFK ישירות למילנו?

אם זו חברה סדירה זה אמור להיות אסור ללא נחיתה קודם באמירויות עצמן, לא? ובכל זאת יש דבר כזה.
 

saramlior

New member
גם חברת כויית איירליינס טסה מלונדון לניו יורק

וגם לחברת אתיופיאן יש טיסה מאירופה לווישנגטון וגם לסימגפור איירליינס.
 

moco10

New member
מה קשורה הסדירות?

זה בהתאם להסכמי התעופה שהיא חתומה עליהם - מה שהסכימו כתוצאה ממו"מ.
 
בעצם אתה צודק. גם איזי ג'ט טסה בין יעדים באירופה ללא מעבר

באנגליה. אז מה ההבדל בינה ובין לופטהנזה ואחרות, שטיסה לעיר אירופית איתן מחייבת עצירה לפני כן בפרנקפורט, פריז וכו'?
 

moco10

New member
מה שמותר ומה שכדאי

מותר: יש הסכמי תעופה בין מדינות ובין חברות תעופה למדינות שמאפשרות או לא מאפשרות קווים מסוימים. כל מדינה מנסה להגן על מקומות העבודה בחברות המקומיות אצלה ומגיעים לפשרות, שהרבה פעמים הם הדדיות - אתפ תטוסו אלינו ואנחנו נטוס אליכם.

כדאי: גם בלי אילוצים של רישיונות נחיתה, יש עיניין של כדאיות. ללופטהנזה יש האב (hub) בפרנקפורט ולבריטיש בהיתרו. לטוס בין שני שדות תעופה שאף אחד מהם הוא לא ההאב שלך (עם כל המרכז הלוגיסטי שלך), מן הסתם פחות רווחי.

בכל מקרה, אני חושב שהסיבה הראשונה היא העיקרית.
 

Boston Guy

New member
להמון חברות תעופה יש קווים כאלה

זו טיסה שיוצאת מ JFK, עוצרת ב"תחנת ביניים" - במקרה הזה מילאנו - וממשיכה לאמירויות.
גם ללופטהאנזה היו (ויש) טיסות כאלו - שעוברות ב 2 או 3 יעדים. למשל טיסה לאאקרה (בירת גאנה) שעוברת בתחנת ביניים את לאגוס (ניגריה) לשני הכיוונים.

הטיסות של SAA בין וושינגטון DC וJBURG בדרום אפריקה עוצרות בדרך בדאקאר (יותר בגלל שצריך לתדלק מאשר בגלל תנועת נוסעים - זו אחת הטיסות הארוכות ביותר שיש).

לאייר ניו זילנד יש טיסה במסלול אוקלנד - לוס אנג'לס - לונדון - הונג קונג - אוקלנד שיצא לי לעשות כמה פעמים (בקטעים שונים).

וגם לאל על בעבר היו טיסות תל-אביב - לונדון - ניו יורק. רק שבהן אסור היה לה למכור כרטיסים רק למקטע של בריטניה - אר"הב בהלוך. בחזור דווקא כן.
 
למעלה