שלום לכולם זקוקה להמלצה על מלון בלונדון

אן שרלי4

New member
שלום לכולם זקוקה להמלצה על מלון בלונדון

אנו מתכננים לטוס בתחילת מאי לחמישה ימים ללונדון. אשמח להמלצות למלון ברמה סבירה לזוג. חשוב שיהיה מרכזי ולא מאוד יקר.

ושאלה נוספת האם מניסיונכם כדאי לנסות לחפש דירה דרך airbnb במקום אופציה של מלון ?
חייבת להגיד שאני שומעת על האתר הנ"ל הרבה המלצות אך האם זה יותר זול בצורה משמעותית מאופציה של מלון?
אז אם למישהו יש ניסיון עם דירה בלונדון אשמח לשמוע
תודה מראש לעונים
 

Maldini Girl

New member
שלום

בנוגע לAIRBNB, לפני כשנה אני ובן הזוג לקחנו דירה דרך האתר ברומא. אני חושבת שהחיסכון היה די משמעותי (משהו כמו 3200 ש"ח לשנינו, כלומר, כ1600 לכל אחד) לדירה בלב העיר, מתוקה ומקסימה,לשבוע ימים. מאובזרת וכיפית. אבל אני לא יודעת להגיד לך על לונדון.
ממליצה בחום לבדוק. לבדוק מלונות ולבדוק בAIRBNB על דירות ופשוט לבדוק מה יוצא יותר משתלם. מאד יכול להיות שייצא לך מאד משתלם, בעיקר אם אתם מאלו שאוהבים מידי פעם לבשל לבד, ולחוות את החוויה של "מגורים" בעיר זרה.
&nbsp
ובנוגע למלונות בלונדון- בגדול, כשאני חיפשתי מלון אמרו לי ש"בלונדון המלונות יקרים וגרועים, או מעולים ויקרים בטירוף". אבל הייתה לנו חוויה מוצלחת במלון שנקרא IMPERIAL, שנמצא ממש בראסל סקוור (מיקום פנטסטי, מרחק הליכה מהרבה מקומות תיירותיים, והכי חשוב- קו רכבת תחתית ישיר שמחבר אותך עם הית'רו). המלון לא היה יקר במיוחד, החדרים היו סבבה. ארוחת הבוקר כללה ביצים וביצים (מקושקשת, עין, ביצה עלומה, ביצה קשה, ביצה רכה) וחזיר וחזיר (נקנקיות, נקניקים ועוד) ולחם.
לידו היה עוד מלון מאותה רשת שאמרו לי שהוא בערך באותם מחירים ואותה איכות שנקרא PRESIDENT.
&nbsp
בנוסף, יש רשת שנקראת TUNE HOTELS, שאמורה להיות זולה יחסית, המלונות שלה ממוקמים במקומות מאד אסטרטגטיים בעיר. הם מציעים לינה בלבד, ללא ארוחת בוקר, כשכל שירות נוסף עולה כסף (ברמה של מגבת עולה כסף, אז רצוי להביא מהבית) אבל ידיד שלי שהיה שם סיפר על חוויה מאד חיובית.
&nbsp
בהצלחה ותהנו.
 

butwhy

New member
מצטרפת להמלצה על מלונות TUNE

אנחנו שהינו בסניף קינגס קרוס. נכון שצריך לשלם על כל דבר נוסף (מגבת ושמפו למשל עולים 2 פאונד, וצריך לשלם על אינטרנט בנפרד), לנו זה התאים. החדרים שלהם מבריקים, ולי זה מאוד חשוב.
 

danat28

New member
לינה בלונדון - כל מה שצריך בעברית

יש לך כאן כמה כתבות על לינה בלונדון:
http://londonwaits.com/?cat=8
ובכלל על העיר ומה יש לה להציע - והכל בעברית
 
למעלה