טיול משפחתי בקיץ לאוסטריה

טיול משפחתי בקיץ לאוסטריה נכון, רחוק אבל כרטיסי טיסה יש, והייתי שמחה להתחיל להזמין מקומות לינה כמה שיותר מוקדם.
אז - אנחנו טסים באוגוסט ל-15 לילות (14 ימים מלאים, לא כולל יום ההגעה ויום החזרה) לאוסטריה. התחלתי כבר לקרוא אינפורמציה כמובן ויש לי שתי שאלות כלליות ובקשה להמלצות:
1. חשבתי לחלק 8 ימים לחבל זלצבורג, 6 ימים לטירול. נשמע הגיוני? כלומר, בינתיים אין בתכנון ימים שמוקצים למינכן ממש ולסביבותיה. יש משהו שאני ממש ממש ממש מפספסת ושבגללו שווה להקצות יום-יומיים גם לאזור הזה?

2. אני מחפשת המלצות למקומות לינה - אחד או שניים בטירול, אחד מרכזי בזלצבורג. דרישות: נוחות (יחסית) להגעה למקומות התיירות העיקריים, מטבחון, והכי הכי אשמח לקבל המלצות - בעיקר בחבל זלצבורג - למקומות עם מכונת כביסה!

3. שאלה כללית נוספת - קראתי ב"משפחה המטיילת" שעל פי החוק באוסטריה, חייבים בבוסטר ילדים מתחת לגיל 14 ומתחת ל1.50 מ'. האם יש כאן מישהו עם ניסיון עם החוק הזה? כי לא ממש חשבתי להביא בוסטר לבן ה-11, שלא בטוח שיגיע ל1.5 מ' עד הקיץ... עד כמה הם בודקים, מחמירים, מענישים על דברים כאלו?

ובכלל, כל מה שיתחשק לכם לכתוב כאן שקשור לנושא,יתקבל בברכה
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לינה באוסטריה
לגבי זלצבורג. מדוע את מחפשת לגור בתוך זלצבורג? האם יש משהו מיוחד בעיר
שמחייב אותך ללון שם? בכל אופן הנה דף מלא עם הצעות לדירות נופש (חיפשת מכונת כביסה ומטבחון אז אין על דירת נופש)
https://www.google.co.il/webhp?sour...TF-8#q=holiday+apartments+in+salzburg+austria
&nbsp
אם תלוני בחבל זלצבורג תקחי שם דירת נופש נוחה ומרווחת, ליד אחד האגמים או משהו כזה, אפשר ביום אחד לנסוע הלוך וחזור לזלצבורג. יש המון אפשרויות טיול באזור ואני בטוחה שאספת מידע. אחרי שתמצאי לינה תתחילי לארגן לך לוז. תראי אצלנו בפורום היו המון שרשורים על לו"ז לטיולים מה כן ומה לא.
אני חסידת דירות נופש כפי שאת מבינה. ללון שבוע בחדר במלון לדעתי זו לא אופציה, על אחת כמה וכמה כשנוסעים עם ילדים.
&nbsp
אנחנו שהינו שבוע ליד האגם סט. וולפגנג. אני לא מציעה לך דוקא ללון שם כי לדעתי הנסיעה מהעיירה עד לכביש שמחבר את הישובים באזור, היא קצת מיותרת. יש בלי סוף אפשרויות לינה, יש כמה אגמים יפיפיים, ולכן זה מצויין שאת מתחילה כבר עכשיו, זה הרבה עבודה ועדיין כל האופציות פתוחות.
&nbsp
האוסטרים, כך הבנתי, מאד מקפידים בכבישים על המדבקה בעיקר uגם על ענין הבוסטרים. בדקתי בממס"י האוסטרי וכך כתוב שם בגרמנית
Die gesetzlichen Bestimmungen
Kinder bis 14 Jahre und kleiner als 1,50 Meter benötigen eine dem Gewicht und der Größe des Kindes entspechende Rückhaltevorrichtung, die nur auf Fahrzeugsitzen, die mit einem passenden Sicherheitsgurt ausgestattet sind, verwendet werden darf.
ילדים עד גיל 14 אבל קטנים ממטר וחצי צריכים מושב בטיחות ברכב שיש בו חגורת בטיחות מתאימה (אני לא בטוחה שתרגמתי מילה אחת נכון).
&nbsp
באתר אחר קראתי שהקנס על אי ציות הוא לא גבוה הבעיה מתחילה עם חברת הביטוח שתאשים אתכם ההורים ברשלנות.
&nbsp
כאן יש באנגלית הוראות נהיגה באוסטריה (שם מצוין גיל 12 אבל באתרים אחרים כתוב 14 כך שאנני יודעת מה הנכון)
http://www.austria.info/au/basic-facts/how-to-get-there/driving-in-austria
&nbsp
&nbsp
 
לא התכוונתי בתוך זלצבורג עצמה, התכוונתי באזור
כלומר בזלצבורגלנד. סליחה שלא הבהרתי את עצמי. אבל תודה על הקישור, אחפש דירות נופש. וגם אעשה חיפוש בפורום לגבי פוסטים קודמים, מזה באמת שכחתי...
 
למעלה