טיסה בבריטיש ארוויס

עדיבר10

New member
טיסה בבריטיש ארוויס

שלום,
האם חברת בריטיש ארוויס היא נוחה?
קניתי כרטיס טיסה לניו יורק, עם קונקשן בלונדון, עם בריטיש ארוויס, ורציתי לדעת האם הטיסה נוחה, מבחינה של מערכת הבידור, מקומות ישיבה וכן הלאה ....
תודה מראש לכל העונים ...
 

אודרי11

New member
החברה מצויינת

שירות טוב, רק לקחת בחשבון שהקונקשן בהיתרו קצת מייגע....
 
אודרי תוכלי להרחיב לגבי הקונקשן בהיתרו מצפה לי אחד כזה עם

שני ילדודס (3,7) בקיץ הקרוב (טסים לטורנטו) את הטיסה הלוך אני אעשה איתם לבד
 

אודרי11

New member
ברצון..

גם אני טסתי משם לטורונטו....

שדה התעופה ענק ומורכב מכמה טרמינלים, אז קודם כל תבדקי, אם את נוחתת וממריאה לטורונטו מאותו טרמינל, חסכת הרבה הליכה, וקונקשן באוטובוס בין הטרמינלים.

במידה ואת צריכה להחליף טרמינל, פשוט תעקבי אחרי השלטים הסגולים של הקונקשן, אגב יש מלא דיילי קרקע נחמדים שעוזרים בהכוונה, יש די הרבה הליכה, ומדרגות נעות וכל מיני עד שמגיעים לתחנת האוטובוס, לוקחים את האוטובוס לטרמינל 5, זו נסיעה של בערך 10-15 דקות, ושם את צריכה לעבור בידוק ביטחוני קפדני, אחרי הבידוק יש לך אפשרות לחכות באולמות הנוסעים (יש המון חנויות ומסעדות).
לבורדינג את צריכה לקחת את הרכבת, שנמצאת בטרמינל 5....אז לקחת בחשבון עוד רבע שעה, עד שמחכים לה ועד שמגיעים.

קצת טרטור, אבל בסך הכל ברור וקריא.
 

אודרי11

New member
מספיק בהחלט...

לא להבהל, זה קצת טרטור, אבל אין מצב שתפספסי..מקסימום לוקח שעה וחצי כל העניין.
מנסיון שלי, אם את מגיעה לבטחון ורואה שהתורים בלתי אפשריים, תגידי שם בנימוס למישהו שיש לך קונקשן לטורונטו בשעה זו וזו, ואם יש צורך הם יזרזו את הבדיקה שלכם.
במקרה שלי זה עבד..בכיוון ההפוך לונדון-תל אביב..
 

רזאי

New member
גם אני שונאת את הקונקשן בהיתרו, מאז

ששיפצו/ עברו לטרמינל חדש. בקודם היו מסעדות עם אוכל ממש טעים, וחנויות נחמדות. בחדש הכל הרבה יותר יוקרתי ויקר, פחות מתאים עם ילדים.
הביטחון שם ממש מיגע. התורים ארוכים (כמעט תמיד) בצורה בלתי הגיונית. הבודקים מעצבנים במיוחד ואנטיפטים בצורה יוצאת דופן. הם מפזרים את כל תכולת התיק בצורה שמאוד מקשה על אריזה מחדש. הם לא חושבים שהם צריכים לעזור לסגור את כל מה שהם פתחו (בניגוד לבודקים בארצות אחרות), והם צועקים מיד אחרי כמה שניות על זה שלא הכל ארוז, כי הם רוצים את השטח בשביל הבדיקה הבאה.
בתור מישהי שסוחבת איתה בסוף כל טיול דקורציות ועתיקות, שתמיד נראות חשודות בשיקוף, אני מתורגלת בפתיחת התיקים שלי ובבדיקות ידניות. אף פעם לא קיבלתי הרגשה כ"כ לא נעימה כמו בהיתרו.
לצערי לבריטיש יש את הטיסות הנוחות ביותר לאן שאני רוצה להגיע, כך שאני עדיין טסה איתם בקביעות. אם היתה לי אופציה סבירה אחרת, הייתי מחליפה חברת תעופה רק בגלל הקונקשן.
 

תומלול

New member
טסנו איתם לקלגרי קנדה וחזרנו מונקובר עם קונקשיין בלונדון

טסנו בספטמבר השנה.
המטוס ללונדון (ומלונדון לת"א) היה מעולה! נוח מאוד, מערכת בידור אישית עם מבחר גדול מאוד של סרטים, שכללה גם מטען USB לכל המכשירים שמתחילים באיי...
טיסת ההמשך (שהיתה ארוכה פי שתיים) היתה אכזבה מבחינת מערכת הבידור - מבחר עלוב יחסית וללא אפשרות להטענה.
מבחינת מקומות ישיבה - גילינו להפתעתנו שאין אפשרות להזמין מראש, אבל אמרו לנו ש- 5 ימים לפני הטיסה יש "רובוט" שמנסה להושיב משפחות ובמיוחד ילדים ביחד. היינו קצת בלחץ מהנושא, אבל קבלנו מקומות טובים וישבנו כולנו (5 אנשים) ביחד. הצ'ק אין נפתח 24 שעות לפני הטיסה ואז גם ניתן לשנות את המקומות ואפשר וצריך לאשר את הטיסה הראשונה ואת טיסת ההמשך.
המטוס בטיסה הקצרה: ת"א - לונדון, היה יותר נוח גם מבחינת מקומות הישיבה ובאופן כללי היה מוצלח יותר.
מחלקים מים, שתיה, ארוחות ובסך הכל חווית הטיסה לא רעה.
נקודה אחת לרעתם של הטייסים: הנחיתות שלהם לא משהו...
בדרך הלוך היה לנו זמן מעל ומעבר לקונקשיין (5 שעות) ובחזור שעתיים וחצי. נחתנו בטרמינל 5 וגם טסנו משם, ובניגוד לחוויה של חלק מהכותבים כאן, לנו הלך חלק ומהר. צריך לשים לב שאסור להכניס בקבוקים עם נוזלים ובביקורת דרכונים יש מקום לזרוק עוד לפני השיקוף. עם ילדים קטנים אפשר לדאוג להשאיר בקבוק ריק ולמלא אותו בקולר בזמן ההמתנה, או כמובן לקנות.
אגב, אכלנו שם במסעדה שנקראת "ג'ירפה" והיה נחמד מאוד.
בעליה למטוס, אגב, נותנים עדיפות לחברי המועדון, מחלקה ראשונה וכו' וגם למשפחות עם ילדים.
מאחלת לכם טיסה נעימה ומוצלחת!!
 
למעלה