מחירים בקפריסין?

מחירים בקפריסין?

איך המחירים בקפריסין לעומת ישראל מבחינת אלכוהול, בגדים, אלקטרוניקה וכ'ו?
כל מה שחיפשתי באינטרנט היה או מחירי חופשות או פרסומות לחנויות
 

dudi4321

Member
דומה לישראל

רק שהתשלום ביורו.
תכניס את electronic shops in cyprus nicosia לגוגל ותמצא המון של אלקטרוניקה. ואם תחליף המילה הראשונה באחרת תמצא כל מה שאתה מחפש.
בקפריסין מדברים יוונית. אבל בחלק הצפוני הטורקי כנראה מחירים אחרים ואין לי מושג מחירים שם.
 
לצד הטורקי לא יצא לי להגיע

התכנון הוא לצאת כל יום לסבב כפרים מלימסול ובקושי להיות במרכזי ערים
 

YHS

New member
אני מניח שצריך לדעת יוונית

כדי לחפש באתרים מקומיים.
בכל מקרה, מניסיוני לגבי אלקטרוניקה, ולא דווקא בקפריסין, כדאי לקנות בארץ, לטובת האחריות ןוהשרות. הרבה יותר חשוב מהחיסכון הזניח.
לגבי אלכוהול -אני מניח שאתה זוכר שיש מגבלה בהבאת משקאות מחו"ל.
 

YHS

New member
על לוח השחמט

יש שחור ולבן. בשאר המקרים יש הרבה גוונים של אפור ואני משתדל תמיד לעשות קניות בשיקול דעת, עם מספר קווים מנחים. אתה יודע, "אלקטרוניקה" זה לא רק טלפון נייד, ותקלות זה לא רק "קורוזיה".
אני לא אומר לך מה לעשות, רק מספר מה אני עושה בדרך כלל. אתה תבחר את דרכך.
 

לאונידס

Active member
אני חושב שאתה היית הפסקני ביננו

אתה אמרת
"בכל מקרה, מניסיוני לגבי אלקטרוניקה, ולא דווקא בקפריסין, כדאי לקנות בארץ, לטובת האחריות ןוהשרות. הרבה יותר חשוב מהחיסכון הזניח"
&nbsp
אני חושב שלא תמיד החיסכון זניח, לפעמים מדובר באחוזים מאוד גבוהים מעלות המכשיר.
ואני שאלתי אם אתה "בכל מקרה" מרוצה מהאחריות והשירות והבאתי לדוגמה את תירוץ ה"קורוזיה" גם למכשירים כביכול אטומים למים שכבר הפך לבדיחה עצובה.
&nbsp
יש מכשירים שהייתי קונה בארץ כמו קונסולת משחקים, אבל אם יציעו לי בחו"ל סלולרי בעלות שני שליש מישראל אני לא ממש רואה טעם לקנות בארץ.
לעלות המכשיר בארץ יש להוסיף את שחיטת הערכות (מושג של חברות סלולריות, לא שלי). מוציאים מהערכה חלק מהאביזרים, מוכרים את המכשיר העיקרי והאבזרים שנותרו במחיר מלא (שמראש יקר ביחס לחו"ל) ואם אתה רוצה את האבזרים הנוספים תשלם בנפרד.
בפעם האחרונה זה קרה לי עם נוקיה 920 . קיבלתי את המכשיר החדש מאחת החברות הסלולריות הותיקות ואת המטען האלחוטי הציעו לי לקנות בנפרד.
 

oren1947

New member
לפני מעט שנים,כשרכשתם רכב היו מסירים כאן..

את שטיחי הגומי ברגליים,את מערכת הרדיו המקורית,ועוד כל מיני אביזרים נלווים.
כיום יבואני הרכב התמתנו במקצת וכנראה שרווחי המכירה מספקים אותם די.
ובכל זאת,שמתי לב שבקניית רכב שמותקנת בו מערכת מקורית של מולטימדיה ורדיו חסר אותו שלט קטן שמגלים אותו רק באתרי הרכב בחו''ל.
ובכל זאת רכב זה לא מכשיר טלפון..ורובנו בכלל לא עושים אחריות אז אולי כן לרכוש בחו''ל
 

לאונידס

Active member
לא נראה לי שיבוא אישי לרכב רלוונטי פורום

בעבר מי שרכש טלפון סלולרי היה צריך לעבור ויה דולורוזה קטנה של רישוי במשרד התקשורת שבכלס הפכה את היבואן של הטלפון הבודד למבריח עבריין.
כיום מותר לאדם להביא מכשיר בודד לשימוש עצמי.
כנ"ל קונסולת משחקי מחשב.
אני קונה בחו"ל גם סוללות 9V, אלה המרובעות. בגרמניה (למשל) עולות 2-3 שקלים בישראל המחיר שואף ל 30 שקלים, פי 10.
סוללות לגלאים אלחוטיים של מערכת אזעקה עולות לי בחו"ל 20-25 שקלים. המתקין המקומי בארץ לא מתבייש לבקש 195 שקלים לאחת - לפני מע"מ.
כמה עולה בארץ כבל USB? כבל טעינה לאיפון? טלפון חכם אנדרואיד מהדרג הזול?
מילקי מברלין אין לי כוח ליבא (משחת שיניים כן, בהחלט). ישנם מוצרים שלטעמי לא מצדיקים קניה בחו"ל אבל היון המון מוצרים לא כדאי לקנות בישראל - כולל מוצרי אלקטרוניקה.
&nbsp
&nbsp
ליבא רכב הרבה יותר מסובך ומורכב.
 

לאונידס

Active member


 
לקנות מכשיר מחברת סלולר זה מאוד לא מייצג את המחירים בישראל

זה ידוע שמחירי מכשירי הסלולר מחברות הסלולר בארץ הם יקרים ביותר. הביטוח על המכשיר יקר, המכשיר קטן ובשימוש מאוד גבוה על כן יש לו סיכויי רב להיפגע, וחברות סלולר ממציאות חוקים לפי מה שנוח להן לתקן על אף ששילמת כסף רב.
כדי לחסוך את מפח הנפש, אני בוחרת לקנות המכשיר ב 30%-50% מהמחיר,לא מחברות סלולר, בלי אחריות בלי כלום, ולשמור על המכשיר, במקרה הצורך לקחת אותו למעבדה (לא של חברת סלולר).
עם כל זאת, יש הרבה מוצרי אלקטרוניקה בארץ, שהם לא מכשירים סלולריים, שהאחריות עליהם ברורה כשמש, ועל כל בעיה יש למי לפנות בלי שינסו לעשות עליך קומבינה.
אני לא יודעת על קפריסין, אבל ביוון לדוגמא, המחירים נורא גבוהים, בהרבה מוצרים אף גבוהים יותר מהארץ, ועל כן עדיף לי לקנות מוצר שלפחות על חלק מהבעיות שבו יוכלו לתת לי מענה בארץ, מאשר לקנות מוצר באותו מחיר בחו"ל ואין לי אפילו את האפשרות לממש אחריות.
 
למעלה