פריז בסופ"ש הקרוב- לעזרתכם נודה :)

limor98

New member
פריז בסופ"ש הקרוב- לעזרתכם נודה :)

לאחר מחקר לא קטן בפורום ובאתרים נוספים, אנו מתכננים לנסוע לפריז בסופ"ש הקרוב ל-5 ימים . (הורים צעירים בני 30, שרק רוצים כמה ימים לעצמם בבירת הרומנטיקה ).
למיטב הבנתי, שוקי חג המולד בפריז צפויים להפתח ב-15 לנובמבר, וכמו כן, מבדיקה ברשת, צפוי להיות מזג אויר נעים יחסית בסופ"ש.
כעת מנסה לבנות לנו צירוף של טיסה ומלון, וההתלבטות היא כזו:
1.מצאנו טיסה ב1200 דולר (5 ימים מלאים), ולאחר בדיקת בתי מלון ברמת 3 כוכבים, הלינה תוסיף בין 1500 ל-2000 שקלים על 4560 השקלים שהטיסה עולה. רציתי לשאול האם מהיכרותכם, מדובר במחיר סביר לטיסה+מלון ביחס לעונה ולכך שהמלון בן 3 כוכבים.
2. ההתלבטות לגבי בתי מלון סובבת סביב מספר אופציות: la havane, des arenas, ibis bastille opera,hotel des arts,eden montmartre
כשחלק ברובע ה9 או ה18, וחלק ב5 או ה4.
או כל מלון שיש לכם להמליץ שהוא במיקום טוב ועד 400 שקלים ללילה.
3. האם יש למישהו הערכה גסה כמה יעלה לזוג יום בפריז בעונה זו, כשמדובר באוכל, נסיעות ואטרקציות ? נרצה להתפנק במסעדה טובה פעם ביום, ובשאר הארוחות לאכול במאפיות ובתי קפה או ברחוב. שופינג לא נכלל בחשבון, אנחנו לא מחובבי מסעות השופינג בחו"ל, אני מבזבזת על זה מספיק בארץ:)
4. נשמח לשמוע על כל טיפ נוסף. כמובן שאני חורשת על האתר, אך אם יש בפריז יעד יפהפה,ייחודי ולא תיירותי בטירוף, שלא כדאי לפספס , נשמח לדעת. לא מתחשק לי עוד טיול ריצות של "סימון וי", אלא להנות מהאווירה, מהאוכל, מהקסם, ולכן מחפשת יעדים פחות תיירותיים אך יפים,קסומים ורומנטיים.

המון תודה!
 
אפתור לך את התלבטויות המלון: אם מדובר במלון בשם

Hôtel des Arènes, ולא כפי שנכתב בהודעה שלך במקור, קחי אותו, זה מלון ברובע הלטיני ושם כדאי ללון בשהות הקצרה שלכם, המלון גם קרוב לגן הבוטני שיהיה יפה ורגוע לבקר בו. אם מסיבה כלשהי שהות בו לא מסתדרת, הבא בתור הוא Ibis Bastille Opéra. אין צורך לחפש מעבר לשני אלה.

600 דולר לטיסה נראה לי מחיר גבוה.

אני לא יכולה לעשות הערכה בשקלים, זה מבולבל מדי ואין לי מושג מספיק לגבי עלויות.

אני אוהבת במיוחד את הטיילת הנטועה, בעברית יש מאמר כאן, הכולל עוד אתרים מעניינים:
http://tinyurl.com/prklc5b
הגעה לטיילת הנטועה: מטרו קו 8 עד תחנת Ledru-Rollin, הליכה של כמה דקות דרומה על שדרת Ledru-Rollin, עליה במדרגות לטיילת והליכה עד הקטע היפה שבו היא נכנסת למנהרה. תרצו, תמשיכו משם במטרו 6 עד פארק ברסי.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
יש טיסות של טורקיש
מיום שישי 13 לחודש ב-276 דולר לאדם. (הסתכלתי באתר של אופיר).
 

מחשבות

New member
מחפשים מלון? המלצה חמה ל-LENOX MPNTPARNASSE.

מיקום נהדר, שפע מסעדות וקלות הגעה ויציאה.
ליום אתם תוציאו כ-150 אירו פלוס מינוס.
שלחו לי מייל במסר ואשלח שפע חומר שערכתי על פריז.
 

לאונידס

Active member
כרטיס טיסה לפריס ב 600$ נראה לי מאוד מאוד יקר

מבחינתי מחיר סביר לתקופה הזו הוא בערך חצי.
למשל מצאתי בשתי דקות טיסה באיזיג'ט המראה ב 21 לנובמבר וחזרה ב 28 המחיר צריך להיות בסביבות 350$. אם תעשו חיפוש מושקע, תבדקו גם אל על ואייר פראנס אולי תמצאו משהו טוב יותר.
&nbsp
לגבי הטיול אני מציע לבחון קודם כל את האתרים המתויירים והמקסימים.
הסיכוי שבמקום כמו פריס יהיה אתר מקסים שיהיה סודי ולא יוודע לכל העולם ואחותו שיתיירו אותו לעייפה די אפסי.
 
למעלה