הגיע הזמן - טיזה ישירה לSF

לאונידס

Active member
למה חבל שיונייטד?

המטוס, השירות, הסביבה והיחס של החברה המתחרה בטיסות ישירות לארה"ב נראים לך עדיפים?
איזו אופציה ראלית אחרת נראית לך מועדפת?
 

לאונידס

Active member
לא מצאתי אותו נוראי יותר מאחרים

הכל כמובן בהסתייגות של השוואה בין חברות שונות, לא ברמה מוחלטת.
עד לא מזמן טסתי איתם די הרבה וגם לפני שהיה לי מעמד במועדון לא זוכר חוויה רעה במיוחד, מהסטטיסטיקה הפרטית שלי טובה יותר (או רעה פחות...).
&nbsp
אני מניח שסינגפור איירליינס טוב יותר אבל זו לא אופציה ראלית
 

moco10

New member
בהשוואה לדלתא ולאמריקן

כולן בקטגוריית "חברות ענק אמריקאיות", הייתי ממקם את יונייטד בסוף. זה הניסיון שלי.
זה לא שהשתיים האחרות זה סמל לשירות טוב, חלילה. הכל יחסי.
 

לאונידס

Active member
אבל מה היית מצפה שיהיה בטיסה הזו טוב יותר?

אני למשל מרוצה מ:
סוג המטוס, להערכתי כרגע אם לא הטוב ביותר אז בין הטובים ביותר לתייר במחלקת תיירים. זה כולל את הישיבה, מע' בידור, תאי שירותים וכו'
שעות הטיסה. כמובן עניין אישי אבל לי ממש מתאימה הלוך (מישראל) טיסת לילה שמתחילה בסביבות חצות וחזור בסביבות 8 בערב.
מחיר אני יכול להשוות רק למה שדומה - אל על ל LA. המחירים בגדול נראים דומים. יענו יקר מידי ואולי כדאי לשקול את אלטרנטיבת חניית הביניים.
&nbsp
איזה עוד פרמטר נראה לך חשוב שהיה אפשר לקבל מחברה אחרת?
&nbsp
אגב אחרי ש US AIRWAYS נרכשו ו AA ביטלו לטיסות ישירות נותרו לנו המוביל הלאומי ודלתא.
&nbsp
 

moco10

New member
מצטער, לא עשיתי אנליזה כמוך לטיסה הספציפית הזו


רק התכוונתי שבאופן כללי, בלי להתייחס לטיסה המוצעת ולמטוס, הייתי מדרג את יונייטד אחרונה מבין האמריקאיות הגדולות. בעיקר בגלל חוויות אדמינסטרטיביות, ולא כל כך בגלל חווית הטיסה (למרות שבטיסה ת"א-ניו-יורק, דלתא לוקחת גם בגלל המטוס עצמו).
 

אודרי11

New member
אני הבנתי שבקו הזה הם יפעילו את הדרימליינר

שזה יופי של מטוס....
 

לאונידס

Active member
לכן אמרתי שמבחינת נוחות נוסע - ברמה הגבוהה

כמובן שאפשר לדרדר שירות נניח ברמת הארוחות, אבל ברור שמערכת הבידור תהיה VOD ולא ערוצי שידור ובטח לא מסך מרכזי אחד ותאי השירותים יהיו אטומים ולא יפזרו ניחוחות לכל עבר.
כנ"ל עוד פרמטרים כמו רמת הרעש ואני מנחש שיהיה שקע חשמל למכשירים אלקטרוניים של הנוסעים.
&nbsp
להערכתי הם מנצלים את היתרון של מטוס לא מאוד גדול כמו ה 747 כדי לקבל תפוסה גבוהה - כולל מחלקה רווחית במיוחד של העסקים ועם טווח מספק כדי להגיע עד החוף המערבי.
לנוסעי מחלקת עסקים זו בשורה כי מדובר בעסקים אמיתית מתל אביב ל SF, לא כמו טיסות עם חניות ביניים באירופה שאז במקטע מישראל לאירופה העסקים היא בקושי תיירים פלוס.
 

אודרי11

New member
בביזנס בטוח יהיה נהדר..

גם בגלל שזו טיסה ישירה, ומהסיבות שציינת..

טסתי בדרימליינר של אייר קנדה, מטורונטו לתל אביב, ואטוס שוב בעוד פחות משבועיים, חווית הטיסה ממש משופרת אפילו שזה תיירים..אפילו שרמת האוכל ממש לא משהו..
 

לאונידס

Active member
אני ושב ש US AIRWAYS היו פחות טובים

לפחות בטיסות בין ישראל לפילדלפיה.
המון דברים היו אצלהם קצת פחות טובים.
למשל הכיסא קצת יותר צר, מגש האוכל קצת יותר קטן, הסכו"ם מפלסטיק שנשבר ביד...המון דרג אחד נמוך יותר.
כך שאם אלו המטוסים ש AA תכננו להמשיך לטוס איתם לישראל אני חושב שיונייטד היה טוב יותר.
מכיוון ש AA ביטלו את הקו לישראל אז הכל הפך לתאורטי.
&nbsp
דלתא מזמן לא טסתי, לכן לא יכול לנתח ברמה הזו..
&nbsp
בדקתי ועדיין לא שחררו כרטיסי בונוס ל SF בטיסה הישירה, אולי כי רק היום פרסמו את הטיסות. מעניין כמה מיילים ידרשו.
 

moco10

New member
דווקא את הטיסות של יו. אס. אהבתי מאוד

זה נבע בעיקר מהשעות. שקט כל הטיסה ונחיתה בפילדלפיה לנמל תעופה שרק מתעורר + אפס תור בהגירה. גם כיסאות העור היו נוחים, והיה סיכוי לא קטן למושב אמצעי פנוי. חבל שאין יותר.
הטיסות של יונייטד לניוארק אפשר לתאר כ... תואמות אל על.
בדלתא טסתי בפעמיים האחרונות והיה בסדר גמור + . בעיקר, אפשר היה ממש להנות מסרטים על ציוד הבידור החדיש עם רזולוצייה גבוהה.

אוכל ח-א בכווולם, אבל אני לא מצפה לשום דבר ממזון שמוגש במטוסים וזה לא מהווה בכלל פקטור.
את המזון הכי טוב בטיסות אכלתי בוויזאייר ואיזיג'ט - סנדוויץ' לחם אגוזים + גבינ"צ + עלי רוקט. את הסנדוויצ'ים הכנו כמובן לפני היציאה לשדה התעופה ....
 

לאונידס

Active member
אכן הטיסות שלהם היו שקטות יותר

כנראה שהיתה איזושהי נטיה לסוג קהל שונה להגיע אליהן.
דומות לטיסות של יונייטד לניוארק בשבת או אלו שחוזרות בשבת

&nbsp
אצלי משום מה הטיסות של US היו מלאות ובהגירה ממש לא היה אפס תור, כבר קרה שפיספסתי טיסת המשך בגלל תור ארוך בביטחון.
&nbsp
להערכתי ה VOD של UNITED איננו HD.
&nbsp
בטיסות ארוכות של 15 שעות נטו שברוטו הופכות ל 20 קשה להסתמך על כריך.
 

moco10

New member
אתה צודק שלקהל שטס איתך, יש השפעה מכרעת

על אופי הטיסה. הטיסה לפילדלפיה, שהיוותה לרוב הנוסעים רק את הלג הראשון לפני קונקשן, התאפיינה בקהל של נוסעי עסקים (במחלקת תיירים). הרבה נוסעים בודדים.
ברור שבטיסות ארוכות אשמח לקבל ארוחה. מה שכתבתי היה רק לעיניין טיב המזון.
 

yossialef

New member
ברוך שפטרנו מטיסות US AIR לפילדלפיה עד כדי כך.

דעותינו חלוקות מן הסתם בנוגע לחברת US AIR וטיסותיה לפילדלפיה מת"א.
בקווים מארה"ב לישראל זו החברה הכי לא מוצלחת מכל הבחינות. גם יונייטד (מניסיון של טיסות פנים בארה"ב בלבד) לא מציאה.
ממתין בקוצר רוח לטיסות ישירות מת"א לוושינגטון (DC) אולי איזו חברה תרים את הכפפה. נכון, הטיסות מאירופה לוושינגטון (אוסטריאן ולופטהאנזה) ולשאר יעדים בארה"ב טובות יחסית.
אבל... כפי שצויין קודם, החברות הנ"ל מוציאות לך את הנשמה בטיסות מישראל לאירופה וחזרה מאירופה לישראל עם סוגי המטוסים "הצנועים" שלהם.
 

moco10

New member
אתה כותב בלשון הוווה

אך אוטוטו בינואר זה מסתיים העסק לצערי ולשמחתך :)
אני שותף לתקוותך לטיסות ישירות לDC, אך לא חושב שיש קהל גדול שיצדיק את זה.
בטיסות לפילדלפיה הייתי בדיוק בשביל להגיע לDC, שזה היה עוד טיסונת של 40 דקות עם יתרון גדול של נחיתה ברייגן. אפשר גם רכבת.
הטיסה הכי נעימה לDC, חוץ מעם יו. אס. הייתה עם טורקיש דרך איסטנבול. גם עם KLM היה בסדר. אבל שתי האחרונות מגיעות לנמל Dulles שזה חיסרון משמעותי. עוד לפחות שעה של תיזוז (וכשאתה הכי עייף).
 

yossialef

New member
אין צל של ספק נחיתה ברייגן עדיפה בהרבה על דאלאס

נו אנחנו מדברים על אותו מסלול להגיע ל-DC. רק שפעמיים עם US AIR הספיקו לי להכיר את החברה. מניו יורק לרייגן הטיסה בערך 45 דקות. מטורונטו ל- DC כשעה וחצי . עדיין לא טסתי עם טרקיש ל-ארה"ב כך שלא יודע למסור חוות דעת, (למרות שחברים וקרובי משפחה טסו איתם ושיבחו אותם בעיקר על השרות). טסתי עם KLM לאטלנטה פעמיים והיה בסדר למרות ה-"חסכנות" בארוחות לדעתי.

בקיצור מתפללים לקו ישיר מת"א לוושינגטון DC. אגב, הרבה משלחות ונציגים מישראל טסים ל- DC, "נפגשים" איתם "בדרכים" בעיקר בטיסות לניו-יורק.
 

moco10

New member
אני בספק אם ה"הרבה" הזה זה מספיק להצדיק קו ישיר

גם הקו הישיר החדש לסאן פרנסיסקו, שעל פניו נראה כהרבה יותר מוצדק, לקח הרבה זמן למרות הפעילות המקדמת של הטסים הפוטנציאליים.
מכיוון שאם יהיה קו כזה, הוא מן הסתם ינחת בDulles ומכיוון שתדירות הטיסות מניו יורק לרייגן גבוהה, נראה לי שגם אם יהיה ישיר, עדיין אעדיף לטוס דרך ניו יורק מאשר ישיר.

אין לי מושג מה השיעתוק הנכון של Dulles לעברית, ולכן אני משאיר במקור, אבל זה בטוח לא יכול להיות "דאלאס" שגם נשמע אחרת וגם שמור בצדק לעיר Dallas .
 

yossialef

New member
בתרגום "ישיר" דולס החברה בוושינגטון במבטא קרוב יותר לדואלס

או דאלאס תלו מאיזו מדינה בארה"ב/בעולם הגיע הבן אדם לוושינגטון.
 

moco10

New member
ההברה הראשונה בעייתית

ובאמת תלויית מבטא, אבל השנייה היא פשוטה ובעברית דומה לצירה. אין מצב שזה "לאס" כי ה'א' מכוון לפתח.
אם כך, אחד מ דלס, דולס, דאלס.
 
למעלה