נתור + כנפי משק - חסרי אנושיות לחלוטין

אלה D

New member
נתור + כנפי משק - חסרי אנושיות לחלוטין

רכשנו 4 כרטיסים לטיול מאורגן וארע לנו אסון במשפחה הקרובה ביותר, של מוות פתאומי של בת אחותנו, בת 37. היינו אמורים לנסוע עוד בטרם מסתיימת השבעה ופנינו לבטל את הטיול. נאמר לנו שאין אפשרות לקבל כספנו בחזרה אלא אם כן נעביר בתוך יום אחד את הכרטיסים. כמובן שלא מצאנו בתוך יום ומכרנו במחיר נמוך מאד, הכרטיסים נקנו בכ- 20,000 ש"ח ומכרנו הרבה פחות מחצי המחיר כדי לא להפסיד הכל. התשובה של נתור שצריכים להגיד תודה שאפשרו לנו להעביר הכרטיסים, אבל איך אפשר בתוך יום אחד למצוא קונים במחיר ריאלי? אז קנינו אמנם דרך סוכנות כנפי משק אבל גם הם וגם נתור היו יכולים להיות קצת יותר גמישים למקרה כזה ולבוא לקראתנו, ולפחות לנסות למצוא אנשים ברשימות המתנה, וגם את זה לא הסכימו לעשות. אז בבקשה תקראו את האותיות הקטנות וגם אל תשלמו מראש את כל התשלום, דבר שעשינו כי חשבנו שיש לנו עסק עם אנשים, וכנראה שלא כך הדבר.
 

Yuval I

New member
היה לכם ביטוח נסיעות ?

אם המקרה הקשה שקרה לכם הוא אחד המקרים שהפוליסה מכסה הייתם מקבלים החזר על הסכומים שהלכו לאיבוד
 

לאונידס

Active member
כל כך חבל שגם לא עשיתם ביטוח נסיעות וגם לא קראתם את החוזה

שעליו חתמתם.
חבל שלמדתם בדרך הקשה ש"סמוך" ו"יהיה בסדר" לא עובד.
&nbsp
אכן מכעיס שאותם נותני שירות לא ניסו להציץ ברשימת המתנה (או שאולי היא היתה ריקה?).
&nbsp
מקווה שלא תדעו עוד מוות בטרם עת של יקר לכם ותחוו רק שמחות.
 
למעלה