דחוף - בבקשה עזרה לתכנון טיול בסופ"ש הקרוב לשוויץ

דביבו

New member
דחוף - בבקשה עזרה לתכנון טיול בסופ"ש הקרוב לשוויץ

שלום לכולם,

בהחלטה ספונטנית הוזמנו היום טיסות לשוויץ.
הלוך בשישי בבוקר לג'נבה וחזור בשני אחה"צ מציריך.
אנחנו שתי אחיות בשנות ה- 30 לחיינו ומעולם לא היינו בשוויץ. נשמח לכל עזרה בתכנון מסלול הטיול.
חשבנו לישון 2 לילות בגנבה ולילה אחרון בציריך. כמו כן נשמח לבקר גם בלוצרן ובטיטליס. האם הגיוני בכלל? והאם אתם ממליצים לשכור רכב בשוויץ?
תודה מראש
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
הצעת לו"ז
אתן מגיעות בבוקר לג'נבה? תזמינו חדר ללילה אחד בלבד במלון ליד שדה התעופה (אני לא אכנס לפרטים כרגע) לא תצטרכו רכב קחו אוטובוס או רכבת (תלוי איפה תלונו) וסעו לג'נבה
טיילו כמה שעות שתוכלו לאור העייפות שלכן לאחר לילה ללא שינה אני משערת.
למחרת קחו רכב בשדה, צאו ללוצרן, תזמינו מראש לינות. טיילו בלוצרן ותבדקו במלון או דרך משרד התיירות המקומי איך נראה מזג האוויר ליוםראשון לטייל לטיטליס. אם סביר, תטילו בלוצרן תשארו ללון, למחרת סענה לטיטליס (תקראו את כל מה שנכתב לפני כן) זה עלול לקחת יום מלא ואז נשאלת השאלה האם להשאר ללון עוד לילה בלוצרן ולצאת מוקדם בבקור לציריך. אולי נשאר מספיק זמן לטייל בציריך לפני הטיסה הביתה.
&nbsp
אפשרות אחרת היא לטייל בג'נבה כמה שעות (מספיק ודי לדעתי) לקחת רכב או רכבת לנסוע ללוצרן ללון ובשבת כבר לבדוק אפשרות נסיעה לטיטליס (אולי טיול מאורגן?) ואז ללון עוד לילה בלוצרן ולמחרת לנסוע לציריך אחרי טיול של כחצי יום בלוצרן. להגיע ברכבת לציריך (או ברכב) לטייל בציריך וזהו.
&nbsp
כלומר יש שתי אופציות, לעשות הכל ברכבות או לשכור רכב. עד כמה יש לכן בטחון בנהיגה בחו"ל? חניה יקרה, אי אפשר תמיד לחנות במרכז העיר כלומר הרכב לארבעה ימים הוא די מטלה.
 

דביבו

New member
מעדכנת - סופשבוע בשוויץ

אז חזרנו משוויץ ומאחר ונעזרתי בכם מרגישה חובה לספר ששוויץ מדהימה ובמיוחד אהבתי את ג'נבה היפה והנקייה שקיבלה אותנו במזג אויר מושלם. כמו כן, התחבורה הציבורית בג'נבה היא חינם לתיירים. כבר בשדה התעופה אפשר להוציא כרטיסי חינם לרכבת לעיר ובמלון קיבלנו כרטיס המקנה נסיעות חינם בכל אמצעי תחבורה. ג'נבה קטנה ומאוד קל לטייל בה בעיקר ברגל. מושלמת.
מג'נבה נסענו ברכבת לציריך - ישנו במלון מקסים נקי מאוד ובמיקום מרכזי בשם אלכסנדר ב 200 פרנק ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר מאוד טובה. למחרת נסענו ברכבת ללוצרן ומשם לאנגלברג ולהר טיטליס. חוויה בפני עצמה. רכבלים שמטפסים לשמיים וכל פריים נראה כמו גלויה.
בקיצור היה מושלם ותודה לך דניאלה
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
איזה כיף לקרוא שהצליח לכן
לא הבנתי משהו. ישנתן בג'נבה? לא ידעתי שיש תחבורה חינם לתיירים, איזה יופי לשמוע.
ובאיזה מלון הייתן?
בהנחה שנסעתן לציריך למחרת ויצאתן ללוצרן, איפה לנתן?
איך הגעתן לטיטליס? אפשר לקבל קצת מידע על המלונות פרט
לציריך, וכמה עלה להגיע לאנגלברג ולטיטליס? ומהטיטליס חזרתן ללוצרן וישר לציריך?
כלומר ביום הטיסה חזרה חזרתן משם ישר לשדה?
 

דביבו

New member
פירוט

הגענו בשישי בבוקר לג'נבה וישנו בה לילה אחד במלון מקסים Auteuil Manotel קרוב לתחנת הרכבת המרכזית ומרחק הליכה מאגם ג'נבה. אנחנו הזמנו את החדר המשודרג וקיבלנו חדר עם מטבחון כיור, מיקרוגל ומכונת נספרסו וקפסולות ומיני בר עם משקאות קלים חופשי. מניחה שעם ילדים קטנים המטבחון הוא שימושי. עלה 200 פרנק ללילה לזוג ללא ארוחת בוקר. באותו יום טיילנו המון בג'נבה ממש כמעט בלי מנוחה. סיימנו את היום גמורות אבל מרוצות מההספק שלנו. גם מזג האויר שיחק לטובתנו ונהנינו מארוחת צהרים על שפת האגם וטיול נהדר לאורך הטיילת.
למחרת נסענו ברכבת לציריך שם לנו 2 לילות במלון אלכסנדר. הגענו לציריך לקראת 12 בצהרים ומיד שמנו את המזוודות בחדר ויצאנו לטייל בעיר. ציריך מאוד יפה אבל בעיני ג'נבה היתה יותר כיפית לטיול.
למחרת בבוקר יום ראשון כמעט הכל סגור ולכן נסענו ברכבת ללוצרן ומשם לאנגלברג ולהר הטיטליס. בלשכת התיירות בתחנת הרכבת בלוצרן קנינו כרטיס המשלב נסיעה ברכבת הלוך חזור לאנגלברג וכניסה לטיטליס כולל כל הרכבלים והאטרקציות שהיו פתוחות. הכרטיס עלה 120 פרנק שוויצרי. ציין כי אילו היינו רוכשות Swiss Pass היתה לנו הנחה אבל הטיול לטיטליס לא היה מתוכנן. בילינו יום משגע בטיטליס. השמש זרחה והיה המון שלג על פסגת ההר. מאוד מומלץ. גם העיירה אנגלברג היא עירה יפה לטייל בה. הכל מדשאות ופרות. הכי פסטורלי והנופים כמו גלויה. בסביבות חמש אחה"צ חזרנו ללוצרן והסתובבנו בעיר כשעתיים. משם חזרה ללון בציריך ולמחרת קצת שופינג וטיסה חזרה לישראל שהמריאה ב 13:00 בצהרים.
היה מושלם בהחלט מתכננת לשוב לשוויץ
 
למעלה