שבוע בוינה וסביבותיה

נובקיס

New member
שבוע בוינה וסביבותיה

היי, אנחנו שני זוגות בשנות השישים, נוסעים לוינה בתחילת ספטמבר ל 6 לילות. מכיוון שמיותר לטייל רק בוינה במשך שבוע רצינו לשלב טיול בזלצבורג או בברטיסלבה. למישהו יש המלצות/הצעות לטיול?
הערה: אין לנו בעייה לשכור רכב ליומיים
תודה
 

urilei

New member
ברטיסלבה

עיר ממש מקסימה, אבל מבחינת טיול יהיה נכון יותר לקרוא לה "עיירה". אם אתם טיילים זריזים אין בעיה להספיק אותה ביום אחד. אין צורך בתחבורה ציבורית (בתוך העיר) - רבע שעה ברגל מקצה לקצה.
ממש אין צורך ברכב כדי להגיע אליה. מגיעים לתחנת erdberg של המטרו בווינה, ומשם יש אוטובוס לברטיסלבה (בערך פעם-פעמיים בשעה, רצוי לבדוק לו"ז). קצת יותר משעה נסיעה ומשהו כמו 7 יורו. אפשר להגיע גם בשיט על הדנובה - הרבה יותר יקר והרבה פחות תדיר. אם אתם בעניין - האופציה קיימת. עדיף בכל מקרה לעשות את זה רק בכיוון הלוך.
פתח גוגל ותראה מה יש לעשות שם: מגדל העירייה, כנסיית מרטינוס, מוזיאון השעונים, המצודה, יש כמה ארמונות (לא משהו של יותר משעה), הכנסייה הכחולה, מגדל מיכאל (מיותר לטפס לדעתי) ואם תספיקו אז גם ארמון הנשיאות נחמד (טיפה מחוץ למרכז, רבע שעה ברגל).
20 דקות נסיעה מברטי יש את מצודת דבין אם בא לכם קצת אוויר פתוח וטבע, אבל לא נראה לי מציאותי לעשות את זה באותו יום. זה כבר יום טיול נפרד.
&nbsp
בזלצבורג לא הייתי, אבל זה כ-3 שעות נסיעה וזה נראה לי קצת יותר מדי בשביל טיול יום ללא לינה.
 
וינה מקסימה


הנה כאן רשומה שכתבתי על שבוע בוינה, כולל פירוט על הנסיעה לברטיסלבה (שלדעתי מספיק חצי יום בשביל למצות אותה).
 
למעלה