עזרה בתכנון טיול למינכן :)

tearsandflames

New member
עזרה בתכנון טיול למינכן :)

שלום!
אני ממש שמח ששיש כזה פורום! ואני מקווה שתוכלו לעזור לי.

אנחנו 4 חברים בני 21 משרתים בצבא ורוצים לצאת לחופש בן 7 ימים מה22 לספטמבר עד ל28 לספטמבר.

אנחנו מתעניינים בספורט, בירה, טבע והיסטוריה :)
אנחנו ככל הנראה נסתמך על תחבורה ציבורית, וכרטיס של קבוצה מתי שזה יהיה אפשרי.
ביום הראשון יש משחק בית של באיירן מינכן שאנחנו רוצים לקנות אליו כרטיסים, אתם יודעים האם אפשר לקנות במקום?
מקומות נוספים שאנחנו רוצים ללכת אליהם הם הכפר האולימפי, העיר העתיקה ומכרז העיר, נוישוונשטיין, דכאו, זלצבורג וכמובן לאוקטוברפסט.
והיינו שמחים גם לטיול באלפים הבווארים או לטיול טבע באופן כללי.
אם יש משהו נוסף שלא כדאי לפספס או ששווה לשים לב אליו בכל אופן, אז בבקשה תגידו.

בשלב הראשוני אני רוצה לדעת בגדול מה אפשרי ומה לא כדי שאני אוכל לתכנן את הימים ולהתחיל להזמין כרטיסי טיסה ומלונות.
בשלב השני אני אעשה תכנון מדויק יותר של איפה בדיוק נהיה בכל רגע פחות או יותר.

האם יש ימים שחלק מהאטרקציות לא פעילות? האם יש ימים שעדיף לעשות משהו אחד על פני האחר? יש דברים שצריך להזמין מראש?
כל טיפ יעזור לנו.

תודה רבה!
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אוקטובר פסט 2015
לדעתי, ורק לדעתי מבלי שבדקתי, עכשיו לנסות להזמין לחודש הבא מלון/אכסניה/חדרים זה מאד מאוחר. חגיגות אוקטובר במינכן מפורסמות בכל העולם, רוב האנשים כבר הזמינו מזמן מזמן מקומות לינה. אין לי מושג איפה לייעץ לכם ללון. הכל יהיה יקר מאד ומלא מאד. כרטיסים למשחק של באיירן מינכן? אנני יודעת אם תשיגו עכשיו (חפשו באינטרנט) ואולי יהיה לכם מזל למצוא משהו. תצטרכו ממש לחפור באינטרנט ולכן אני מציעה שתי אופציות:

שבו עוד היום וגם מחר וחפשו קודם כל לינה, תראו כמה יעלה וכמה רחוק תהיו ממינכן במקרה ותמצאו משהו באחד הכפרים בסביבה. אחרי שתמצאו לינה או מיד עם מציאת לינה ודקה לפני שאתם משלמים או מזמינים עם כרטיס אשראי, תבדקו כמה תעלנה לכם הטיסות . בדקתי השבוע ויש טיסות למינכן במחיר של למעלה מ-500 דולר לאדם (בדקתי את אייר ברלין, לופטהנזה, ג'רמן וינגס. לא בדקתי את אל על אבל קחו בחשבון שזה ערב יום כיפור וכל הטיסות תצאנה עד הצהרים - של כל החברות).

אפשרות אחרת, צאו אחרי סוכות כי עד אז מחירי הטיסות בשמים. מ-1 באוקטובר מחירי הטיסות יורדים ב-50% בקירוב. שווה לחשוב על זה. אוקטובר פסט מסתיים ב-6 באוקטובר.
 
אני עם דניאלה...

עם עוד לא הזמנתם כלום... תגלו שזה יהיה מאוד יקר עכשיו. אבל... אם להיות קונסטרוקטיביים... א. מלון ליד תחנת רכבת, עיליתץ או תחתית לא משנה, לא משנה כמה רחוק מפארק תרזה, ולא להתפשר על שום דבר אחר. בהחלט לא לקחת שום אופציית לינה מחוץ לעיר כי ההתניידות תהיה יקרה מאוד, מסורבלת ואיטית. יותר גרוע יהיה לשכור רכב בתקופה הזו כי המשטרה מאוד קפדנית עם נהגים שיוצאים מהעיר, בעיקר ברכבים שכורים. ב. בתחנת הרכבת המרכזית, בצד, יש נקודת מפגש של כמה חברות טיולים מודרכים לתיירים. אנחנו מצאנו שהחברה שהמשרד שלה הפינתי (המידע נכון ללפני 5 שנים בערך) היא בעלת המדריכים הכי מקצוענים. הם מוציאים טיול בוקר לדכאו ואז טיול צהריים בעקבות אתרים היסטוריים נאציים במרכז העיר (היכל הבירה בו הוקמה המפלגה, גבעת הממשלה שתכנן אלברט שפייר, בתים שהיטלר חי בהם, וכדומה). אפשר לעשות את שניהם באותו היום עם אותו המדריך ולהספיק להגיע לפארק לפני 4 אחהצ כשמתחיל הלחץ. ג. משחק של בייארן לדעתי לא ייצא לכם לפועל אלא אם תשלמו הון על כרטיסים. אבל יש מוזיאון היסטוריה של הבירה, מוזיאון מפעל bmw מרכזי המבקרים של חמש המבשלות הגדולות וכמה מבשלות קטנות שלא מוכרות בירה בשטח הפארק (Aienger למשל) שאפשר ללכת למרכזי המבקרים שלהן. לא הייתי 'מבזבז זמן' על יציאה להרים. כנ"ל הפארק האולימפי. לא משהו. ד. השבוע הכי שקט באוקטוברפסט הוא השבוע השני. גם אז תגלו שקשה למצוא מקומות ישיבה באוהלים אחרי הצהריים ובערב ממש בלתי אפשרי אם לא הזמנתם מקום כשנה מראש. בקרים בדרך כלל שקטים יותר. לכן, עדיף לקחת יום אחד ולהקדיש אותו לפארק ולהוסיף לו עוד יומיים בהם הולכים לפארק רק לחצי יום. בהחלט אפשר לדגום מכל המבשלות (כולל המותגים הקטנים כמו פרנציסקנר), כל דוכני המזון ואפילו לעשות סיבוב בלונה פארק בזמן הזה. אל תוותרו על ישיבה בבירגארטן מסורתי במרכז העיר גם כן. ה. מזכרות... זולות יותר דווקא בשטח הפארק. במרכז העיר שוחטים בלי בושה. ו. אם יקר מדי ולא ריאלי לעשות חופשה במינכן יש פסטיבלים דומים בברלין, פרנקפורט, דורטמונד ועוד ערים סביב התקופה הזו של השנה.
 
למעלה