נוסעים ללונדון? אוכל בעמידה (בתאבון)

דניאלה1311

Active member
מנהל
נוסעים ללונדון? אוכל בעמידה (בתאבון)
את מתחם "דינרמה" (ראו מפה בהמשך), קשה לפספס בשל המוזיקה שבוקעת ממנו ובגלל ההמון היפה הנוהר אליו. בחניון קרוואנים ומשאיות לשעבר הוקם מתחם בן שתי קומות, ובו למעלה מעשרה דוכני אוכל וגם שני ברים. במרכז הרחבה ובחלק העליון מוצבים ספסלים ושולחנות עבור מי שרוצה להשתקע במקום ולא רק לנשנש ולהמשיך. אין דרך אחרת להגדיר את החוויה של תייר מזדמן אחרת מאשר תסכול. הכל נראה מדהים ומריח נפלא, והברירה הכפויה לנסות רק חלק פשוט קשה למדי.
קוקטייל "ביג קאהונה" ב"דינרמה"
מתחם "דינרמה"
ויתרנו בצער על עופיונים בגריל רוטיסרי, על בוריטוז מקסיקניים מפתים או על המבורגר מבשר ברווז, ופנינו אל דוכן הבאו. אל לחמניית שמרים מאודה (4 ליש"ט), המוכנת במקום בעבודת יד, נכנסו שרימפס מטוגנים בטמפורה (יש גם נתחי חזיר מפורק או גרסה צמחונית של שלל סוגי פטריות) ומעט קימצ'י. זה היה מתאבן חביב וקל, ששילב בצורה נחמדה בין הבצק המאודה והרך ובין הפריכות של השרימפס והירקות הטריים. תפקד לצדו, בצורה מעוררת הערכה, קוקטייל "ביג קאהונה" מבוסס רום, מהדוכן שליד (8 ליש"ט).
פרס גולת הכותרת הקולינריות והוויזואלית של Dinerama הולך בקלילות לוואן קטן ואדום, מודל 57', שבכל שבוע נוסע אל מקום אחר (התעדכנו בטוויטר שלו להיכן). זהו B.O.B's Lobster, שהפך זה מכבר ללהיט מדובר ומצולם היטב. פרוסה עבה של חלת בריוש צהובה מחמאה וקלויה קלות, שבה נמשח מעט מיונז תוצרת עצמית, מארחת בקרבה נתחים מבושלים של לובסטר, שמעליהם נבזקה מעט פפריקה מתוקה וכמה עלי אורגנו. ביס בדבר הזה הוא הרבה דברים – מתוק ומעושן וימי – אבל הוא בעיקר מיוחד. קצת מוזר להרגיש את הבדלי הטמפרטורה בין החלה החמימה ובין חתיכות הלובסטר המצוננות, אבל חיבור הטעמים מפצה על זה. הנקודה החלשה כאן היא המחיר, שגבוה יחסית למנות האחרות בשטח ואף נושק למחירי מנה עיקרית במסעדה בעיר: 14 ליש"ט.........

http://www.haaretz.co.il/gallery/recipes/street-food-review/.premium-1.2670745#hero__bottom
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
ב-2016 יפתח גם טרמינל חדש במינכן. טיסות ב-250$ לסקנדינביה
טרמינל חדש במינכן ייפתח ב-2016 - קיבולת הנוסעים תגדל ב-11 מיליון
שלוש שנים וחודשיים לאחר שהחלו עבודות הבנייה, שדה התעופה של מינכן הכריז היום (ה) על לוח הזמנים לפתיחת המתקן החדש - אפריל 2016. הוועדה האחראית מטעם שדה התעופה במינכן (FMG) וחברת לופטהנזה מסרו כי התאריך המדויק באפריל יפורסם בתחילת השנה הבאה. בדומה לטרמינל 2, המתקן החדש יופעל במשותף על-ידי FMG ולופטהנזה בחלוקת בעלות של 60% ו-40% בהתאמה. במתקן החדש יהיו 27 מקומות חנייה סמוכים למטוסים, מה שיאפשר לנוסעים לעלות למטוס באופן מיידי ללא צורך בנסיעת אוטובוס עד למטוס.

המתקן גם יגדיל את קיבולת הנוסעים של שדה התעופה של מינכן ל-11 מיליון נוסעים בשנה. "המתקן החדש לוקח את שדה התעופה לממד חדש, הן מבחינה כמותית והן איכותנית," אמר ד"ר מיכאל קרקלו (Dr. Michael Kerkloh), נשיא ומנכ"ל FMG. "כתוצאה מכך, חווית השימוש המצוינת של הנוסעים בשדה התעופה ורמת השירות שאנו מעניקים, אשר לאחרונה זכו לכותרות בעקבות הענקת דירוג כלל-אירופי של חמישה כוכבים לשדה, ימשיכו להוות יתרון תחרותי של מרכז טיסות חשוב זה בבוואריה גם בעתיד.".......
http://www.themarker.com/news/aviation/LIVE-1.2639152

אייר בלטיק מציעה טיסות לסקנדינביה ב-250$

אייר בלטיק מציעה טיסות לסקנדינביה ווילנה ב-250 דולר

חברת התעופה הלאומית של לטביה – אייר בלטיק הודיעה היום (ד') על קטגוריות חדשות של כרטיסי טיסה לציבור נוסעיה בישראל. זאת לאחר שלפני כשבוע הודיעה חברת אייר בלטיק כי תחליף את חברת אייר ליטואניקה אשר השהתה את טיסותיה בעקבות קשיים כלכליים אליה נקלעה, בנתיבי התעופה.

כרטיס "בסיסי" כדוגמת טיסה מתל אביב לוילנה ולארצות סקנדינביה יעלה החל מ-250 דולר כולל מסים ותיק יד על 8 ק"ג שאליו אפשר להוסיף שירותים לפי הצורך.

כרטיס "פרימיום גמיש" יעלה החל מ-446 דולר, והוא יאפשר שינוי תאריך או ביטול תמורת קנס, כבודה אחת לנוסע, צ'ק אין וביטחון במסלול מהיר בריגה והושבה מראש.

אייר בלטיק טסה ליותר מ-60 יעדים מבסיס הבית שלה בריגה, לטביה, לכל היעדים ביבשת אירופה, סקנדינביה, רוסיה, מדינות חבר העמים, וילנה ולאתרי הנופש שעל חוף הים הבלטי ועוד.....
http://www.themarker.com/news/aviation/LIVE-1.2639152
 

oren1947

New member
ולחשוב שלטיול בנורבגיה לפני כשנה שילמנו..
מעל 750$ לאוסלו נורבגיה..
והנה השנה..לפני שבועיים הזמנו טיסה להלסינקי פינלנד[ארקיע]במחיר טוב של 405$,וכעת את כותבת שיהיה אפשר לשלם רק 250$ זה נהדר.
סקנדינביה הופכת להיות קרובה אלינו,וזולה יותר

דרך הטרולים,נורבגיה
 

michaleng

New member
אם כבר אתה עורך השוואת מחירים - טסנו לפני חודשיים לשטוקהולם בטיסה ישירה של Norwegian (חברת לואו קוסט, אאל״ט הם טסים מהארץ גם לקופנהגן) ושילמנו 530 דולר *לזוג*, כולל התוספת למזוודה אחת. נכון שהזמנו המון זמן מראש, אבל כשבדקתי חודש לפני הטיול עדיין היו מחירים מאוד אטרקטיביים.
 

לאונידס

Active member
באתר של אייר בלטיק יש טיסות ישירות לריגה בלבד
הנה מפת המסלולים, תקליקו עם העכבר על תל אביב כמוצא ואיזה יעד אחר שמתחשק לכם
https://www.airbaltic.com/en/extended-route-map
בדקתי טיסות לא ישירות ליעדים כמו שטוקהולם ומצאתי טיסה ב120 אירו לכיוון כשהטיסה דורשת בילוי לילה בריגה (חניית ביניים ארוכה).
אולי חיפוש מדוקדק יותר יגלה עסקאות מעניינות, מה שאני מצאתי כרגע לא מעורר את התיאבון שלי.
&nbsp
ההודעה היחידה בקשר לתל אביב שמצאתי באתר שלהם ונראית לי חשובה:
Important update regarding departures from Tel Aviv airport
&nbsp
15.05.2015.
&nbsp
As of June 1, 2015, only passengers holding valid boarding passes will be allowed to proceed to the security questioning at Tel Aviv airport before being granted access to the check-in zone.
Please make sure to check-in online before going to the airport and print out your boarding pass.
If you are unable to present a valid boarding pass at the airport, you will be denied boarding.
&nbsp
We apologize for the inconvenience caused.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
עוד חדשות טובות ראיינאייר תתחיל לטוס ארצה, קפריסין על הקו
חברת התעופה ריינאייר צפויה להודיע באמצע השבוע הבא (ג') רשמית על כניסתה לישראל. חברת הלואו קוסט תפעיל בשלב ראשון קו טיסות מאירופה לאילת בחורף 2016. ל-TheMarker נודע, כי בנוסף מבקשת החברה לבצע טיסות לנתב"ג ככל הנראה מקפריסין.
&nbsp
עפ"י התוכנית החברה תפעיל שש טיסות בשבוע לנמל התעופה עובדה במשך 20 שבועות מיעדים במזרח אירופה כמו בודפשט, קרקוב וקובנה.
&nbsp
משרד התיירות מעודד את ביצוע הטיסות יסבסד ב-45 יורו כל נוסע של חברת רינאייר. התאחדות המלונות באילת צפויה אף היא לסייע במימון של 15 יורו לכל נוסע.
&nbsp
השתתפות משרד התיירות בהוצאות, היא חלק מהמדיניות לתמרץ כספית חברות תעופה וסיטונאי תיירות להפעיל טיסות ישירות לאילת. לצורך כך הקצה המשרד הממשלתי תקציב של 15 מיליון שקל. צורת עידוד זו שונה מהדרך בה נקט משרד התיירות מול מפעילי טיסות השכר לאילת. אז נהג המשרד הממשלתי לשאת בהוצאה על כל מושב במטוס שלא נמכר, אם התפוסה בו עמדה מתחת ל-80%.
&nbsp
קו טיסות ישיר חדש בין חיפה לקפריסין ייחנך בשבוע הבא
שתף בפייסבוק שתף בטוויטר שלח במייל
בשורה לתושבי הצפון: קו תעופה בינלאומי ישיר חדש בין חיפה לקפריסין, ייחנך לראשונה בשבוע הבא.
&nbsp
חברת התעופה הקפריסאית החדשה Tus Airways תחל להפעיל טיסות בקווים בין לרנקה לחיפה וממנה ובין פאפוס לחיפה וממנה.
&nbsp
הטיסות בקו מפאפוס לחיפה תחלנה ב-7 ליולי ותתבצענה פעמיים בשבוע ואילו הטיסות בקו מלרנקה לחיפה תחלנה ב-15 ליולי ותתבצענה שש פעמים בשבוע.
&nbsp
הטיסות יתקיימו במטוס מדגם סאאב B340 המכיל 34 מושבים.
&nbsp
לא נמסרו פרטים לגבי גובה מחיר כרטיסי הטיסה.
&nbsp
אירופלוט: מיכאל רותם, מנהל השיווק והמכירות של חברת אירופלוט בישראל, אמר כי "החברה מפעילה מדי יום שתי טיסות ישירות מתל-אביב למוסקבה ומשם למגוון יעדי המשך ברחבי העולם, כל זאת במחירים תחרותיים ובמטוסים חדשים מסוג בואינג 777 ואירבוס 330 . אירופלוט מפעילה בנוסף טיסה יומית לסנט פטרסבורג ושלוש טיסות שבועיות לרוסטוב"
&nbsp
כל החדשות מהדה מרקר
&nbsp
http://www.themarker.com/news/aviat...&utm_campaign=1338618&utm_term=20150703-12:07
 
למעלה