אז נסגרנו על אי יווני! השאלה היא איזה מהם

limor98

New member
אז נסגרנו על אי יווני! השאלה היא איזה מהם

מזכירה לכם :)
זוג צעיר, הורים לתינוק, שרוצים לחגוג שנתיים של נישואים ע"י בריחה קלה מהשגרה של 4 ימים למקום עם אווירת חופשה, נוף חלומי, אוכל טוב, מקומות יפים לטייל בהם בקלילות, ועם ניידות קלה ממקום למקום, והמון שקט (משפחות עם ילדים צווחנים, מיליון תיירים ואוירה המונית פחות תתאים).
ההתלבטות היא בין מספר איי יוון - סנטוריני, קרפטוס (שנדמה לי ששמעתי שכמות התיירים עליו מוגבלת בכל תקופה), זקינטוס וכו (אם יש עוד אופציות- מעולה ). המועד הוא מאי עד אמצע יוני (גם מהסיבה של הרצון בשקט לפני עונת התיירות ).

הדגש הוא אוירה זוגית , רומנטית , מיוחדת ושקטה ונופים יפים, ולא של משפחות וילדים (זה מה שתמיד הרתיע אותי באיי יוון) .
אגב, אם יש אי שמתאים ל4 ימים שהוא לא ביוון (למשל סרדיניה) ומתאים לדרישות, זו גם אפשרות.
המון תודה! :)
לימור
 
שתי נקודות:

א. לכל מקום שתטוסו בדיל, המלון יהיה מלא במשפחות ישראליות.
ב. למי שנוסע עם פעוטות חשוב לבדוק את השירות הרפואי באותו מקום. (בכרתים למשל יש בי"ח ליד כל עיר, באיזור הכפריים מרכזים רפואיים שהם מעין בתי חולים קטנים, ליד עיר הבירה יש שני בתי חולים.

יש המון מקומות מתאימים לאו דוקא במרכזי התיירות, ואת הרומנטיקה יוצר הזוג באוירה מתאימה (למשל צימר כפרי או מלון קטן קצת מרוחק מהעיר)
 

limor98

New member
תודה על תגובתך! אנחנו נוסעים בלי התינוק

ואנחנו לא נעולים על דיל. בנוסף, כפי שאמרת, יש מלונות ואיזורים שהם יותר זוגיים ושקטים, שגם לגביהם אשמח להמלצה.
מניחה שיש השפעה גם לתקופה בשנה שנוסעים בה. למשל , תקופת החופש הגדול- היא התקופה הכי עמוסה במשפחות , למיטב ידיעתי
 
יש היום יותר ויותר מלונות "לא למשפחות"

ברור שהם באיזורי תיירות אבל הם שקטים, אבל אם לא חשוב לכם להיות קרוב למרכז תיירותי, ישנו למשל הכפר המשוחזר "אנאגרון" שנמצא בעמק מוקף מדרונות הרים מיוערים, אמנם יש שם משפחות אבל מכיוון שהמקום של גרמנים, הוא שקט מאוד (ישראלים כבר ביקרו בו ונהנו). להגיע אליו צריך לברר אם יש שאטל משדה התעופה, אחרת צריך לנסוע באוטובוס. בכפר שמעל "אקסוס" יש עתיקות של מרחצאות אפרודיטה, ישנו ידידי ג'ורג' אמן עץ מדהים, ישנה מסעדה מצויינת שיש בה ערב פולקלור כל מוצ"ש.
אפשר לטייל ביער ברגל, באופנים או על גבי חמורים.

יש כאלו כל מיני סוגים ומינים ועד צימרים בכפרים, למשל, 6 צימרים עם בריכות בכפר "פנדמודי" שהוא כפר עתיק בלי שום סממן תיירותי. במרכזו יש קפניו ישן ומכולת קטנה. אפשר להזמין מונית לנסוע לעיר הבירה (כ-10 דקות נסיעה) לטייל בעיר, בשוק, לאכול לוקומאדס, לבקר במדרחוב ולשוחח עם קוסטאס פאפאדופולוס - היהודי האחרון שהוא יליד כרתים שנותר באי.
וכו.
 

אודרי11

New member
אז את התקופה את יודעת...

בדיל לא כדאי לך אם את לא רוצה להתקל במשפחות, או לחילופין באוירה של מלונות באילת...מה שאת מכנה איי יוון , זה מושג שהבנתי שאצל חלק מהישראלים, כולל בדרך כלל את כרתים ורודוס...אבל ליוון יש מבחר הרבה יותר גדול מאלה.
מה שנותר לך זה לבדוק לאן יש טיסה בתקופה הזאת, להתמקד באותו היעד, לחרוש את אתרי האינטרנט ולחפש מלון שמתאים לכם, או אפילו דירת נופש...
אני יכולה להמליץ על קורפו, קפלוניה, ובכלל על כל האיים האיוניים, זקינטוס בחלק הדרומי שלו, עמוס במלונות נופש, משפחות והרבה רעש ובלאגן ....עוד אפשרות מצויינת היא לטוס לאתונה, שלשם יש טיסות כל הזמן, יותר מפעם ביום, לעבור לאי אגינה במעבורת ולהתמקם שם...אחלה אי
 

YHS

New member
ואם אגינה

אני ממליץ לא להשתכן בעיר הראשית, אגינה, אלא דווקא בעיירה אליה מגיעה המעבורת - איה מרינה. יותר קטנה, יותר נעימה, עם חוף חולי נעים ומספר מסעדות ברחוב הראשי הלא עמוס. ניתן לקפוץ לעיר אגינה בטיול יום באמצעות אוטובוס.
 
מי שלח ? אל תכתוב סתם דברים

פעוטות נוטים לעיתים לפתח בעיות שלא צפית אותם, ונסיעה למקום שאין בו שירות רפואי נאות, הוא סיכון מראש של הפעוט.
כעת הבנת ?
 

תותח9

New member
לא יודע לגבי כרתים

ברודוס היינו צריכים להגיע עם ילדה לבית חולים, והיה בסדר גמור, עם הרבה הרבה פחות תור מהמיון בארץ
 
אם אני כתבתי, סימן שאני יודע.....


כמו כן, המיון הוא בחינם אלא אם צריך בדיקות (בדיקות דם, רנטגן וכו) יש תשלום גלובאלי של 13 יורו. ורק אם המצב מגיע לכדי אישפוז, רק אז מפעילים את הביטוח.
 

אספרסו2

New member
על מנת לדעת צריך להבין

וקנה המידה להשוואה הוא בהחלט לא לישראל.
 

anigodin

New member
בידקו את קורפו

אחותי נסעה לשם עם המשפחה בקיץ שעבר.
מסתבר ששם עדיין יחסית רגוע לעומת מקומות אחרים ביוון שמתוירים לעייפה ע"י משפחות.
&nbsp
וכן, סרדיניה זה יופי של יעד.
&nbsp
 

MineSweeper

New member
סנטוריני נשמע מושלם עבור הדרישות שלכם,

היינו אמנם לפני כמה שנים, אבל לטעמי זה אי מושלם להרכב זוגי. מה גם שיחסית לאיים אחרים יש בו מעט מאוד משפחות וילדים, מכיוון שאין בו אטרקציות לגילאים צעירים, וגם קשה מאוד להתנייד בו עם עגלה (המוני מדרגות ורחובות קשים לתמרון). כמובן שיש פה ושם ילדים אבל אני זוכרת שהתרשמנו שממש מעט. יש שם המון זוגות בירח דבש וגם זוגות שמגיעים לשם להתחתן.
האי יפהפה, האוכל טעים ותכלס ממש בא לי לחזור :)
כיף לטייל, להסתובב ולנוח. אין המון "מה לעשות" והאי עצמו ממש קטנטן. אבל מהמם.



 

dudi4321

Member
אפשרי בקפריסין? מה דעתך?

בלרנקה יש גם חופים יפים ואפשר לנסוע לאייה נאפה עכשיו שעדיין התירות לא בשיא.
 

לאונידס

Active member
אם לא רוצים מלונות עם אגדודודו בבריכה לא הולכים עם העדר

למשל אפשר לטוס ליוון או קרואטיה למקומות עם נוף חלומי, אוכל טוב, חוף ים ושקט ולא ל"דיל איי יוון" עם משפחות שאוהבות סגנון חופשה אחר.
כשרוצים ארוחה רומנטית לא הולכים למסעדת פועלים בתחנה המרכזית.
 

לאונידס

Active member
מה אכפת לך? אותי למשל לא מעניין מה יש לך נגדי

אגב אם מישהו ממליץ על ספר כריכה קשה ולא על ספר כיס אין להסיק מכך שהוא לא אוהב כיסים.
בדיוק כמו שאם מישהו לא ממליץ על בנק הפועלים או מסעדת פועלים לא ניתן להסיק מכך שהוא מתנגד לפועלים. עניין פעוט של לוגיקה פשוטה.
אל תענה מייד, תאמין לי שזה לוגי, אם תחשוב שבוע אני בטוח שתבין. יש לי ביטחון מלא ביכולת שלך.
 

אספרסו2

New member
נגדך?אתה מכפיש את מעמד הצווארון הכחול

ולפי הלוגיקה הרי שאם אני מתריע על דיעה גזענית שהבעת,
אין זה אומר שאני נגדך.קח שבועיים לחשוב,אולי תבין.
 

limor98

New member
תודה לכולם! תגובות

לא כתבתי באף חלק בהודעותיי שאנחנו מחפשים "דיל", אלא מנסים למצוא מיקום שיתאים לציפיותינו. (לא פוסלת דילים, כי אני מבררת תמיד בטריפ אדוויזור אודות המלון וחוקרת אודות האיזור רבות בטרם סוגרת את הדיל. וכמו כן, יש לא מעט אנשים שנסעו לאיי יוון למלונות יותר "זוגיים" והיו מאוד מאוד מרוצים)- אבל כמובן שדילים זה לא מן ההכרח.
סנטוריני נשמע מצויין (האם יש שם "אטרקציות" מעבר לחופי ים?), וכמו כן- גם קרואטיה וסרדיניה. אבל סרדיניה מאוד יקרה, וקרואטיה- מאוד רוצה לבקר בה, אך הניידות דורשת נסיעות ארוכות במכונית למיטב הבנתי, ובעלי פחות אוהב לנהוג בחו"ל, בייחוד שכרגע אנו זקוקים לחופשה נינוחה ורגועה יותר.

כמו כן, לאחר שחיפשתי טיסות לסנטוריני במספר אתרים- התקשיתי מעט למצוא טיסות ישירות לשם. יש אפשרות לכאלה? או שחייבים לעצור בדרך באתונה או בערים אחרות?
אשמח להמלצות ותובנות נוספות! תודה :)
 
למעלה