חברת התעופה טורקיש איירליינס סילקה "בבושת פנים" נוסעים מטיסה

דניאלה1311

Active member
מנהל
חברת התעופה טורקיש איירליינס סילקה "בבושת פנים" נוסעים מטיסה
תביעה: טורקיש איירליינס סילקה אב ושלושה ילדים מישראל בטיסה מאמסטרדם דרך איסטנבול לנתב"ג משום שהאב חשד בקברניט כי לגם משקה אלכוהולי לפני ההמראה ■ טורקיש איירליינס: "נגיב .
חברת התעופה טורקיש איירליינס סילקה "בבושת פנים" אב ובנו הקטין המלווים בשני חברים קטינים אף הם, כולם ישראלים, מטיסה שעשתה דרכה מאמסטרדם לנתב"ג והשאירה אותם לנפשם לאחר נחיתת חרום בדיסלדורף גרמניה. משום שהאב התלונן בפני הצוות על שראה את הטייס לפני ההמראה לוגם לכאורה אלכוהול - כך עולה מתביעה שהוגשה בשבוע שעבר לבית משפט השלום בת"א ושנחשפת כאן בראשונה.
אם לא די בכך, חברת התעופה אף ביקשה את אנשי משטרת דיסלדורף להוריד את כל הארבעה מהמטוס, "משל היה מדובר בפורעי חוק או במבוקשים רחמא ליצלן", כלשון התביעה שהוגשה ע"י עורכי הדין עופר פיק, גל פלג ויואב בורשטיין.
עפ"י כתב התביעה שהגיע היום (ב') ל-TheMarker, מדובר בטיסת טורקיש איירליינס שהמריאה ב-25 לדצמבר 2014 מאמסטרדם דרך איסטנבול לנתב"ג. בעת העלייה למטוס הביט האב לתוך תא הטייס, שדלתותיו היו עדיין פתוחות וראה שהקברניט מוזג מתוך בקבוקון משקה שנחזה כמשקה אלכוהולי ומרים כוסית בברכת "לחיים".
לאחר שהתיישבו במקומותיהם פנה האב לדיילת, תיאר לה את שראו עיניו ושאל אותה האם זה נכון שהקברניט שתה משקה אלכוהולי. הדיילת ניגשה לבדוק וכעבור דקות אחדות חזרה ואמרה לאב כי "הקברניט שתה מים מתוך בקבוק מים מינרלים". בתגובה העיר האב כי הבקבוקון שראה את הקברניט מוזג ממנו לא נראה כמו בקבוק מים מינרליים......

http://www.themarker.com/news/aviation/1.2628488
 

אספרסו2

New member
חוצפה ישראלית שאין כדוגמתה
הסחבקיאדה הישראלית נסקה לגבהים חדשים,לא להאמין.
 

yossialef

New member
מהיכן אתה יודע מה קרה שם ??
ועל סמך מה אתה המסקנות שלך. אה...כן המטוס נחת בגרמניה (דיסלדורף) ויש לך קשרים בגרמניה כנראה
.
 

yossialef

New member
יש עוד דוגמאות ??
שואל שוב, על מה אתה מתבסס כאשר אתה קובע נחרצות את מה שאתה קובע.
סתם לשבת בחו"ל ומרחוק להשמיץ לא חוכמה.
 

אספרסו2

New member
יש לי עוד חדשות בשבילך
אני לא צריך אישור ממך על הסקת המסקנות.
 
למעלה