הרכבת התחתית בלונדון

lego man

New member
הרכבת התחתית בלונדון

שלום רב לכולם
אולי מכאן תגיע לי הישועה, אני אמור להגיע ללונדון, ומבדיקה שאני עורך לגבי קניית כרטיסי נסיעה בתחבורה הציבורית, אני יוצא מבולבל.
האתר של החברה, לדעתי, לא ידודותי כלל ואני לא מצליח להבין כמה עולה נסיעה ברכבת התחתית.
המידע המוצג שם אולי נכון למקומיים אך בתור תייר אני כבר לא מבין שם כלום
אולי מי שהיה בלונדון בתקופה האחרונה יכול להמליץ או להסביר בין Oyster לכרטיסים אחרים
בגדול הטיול הוא באזורים 1-2 ונסיעה משדה התעופה ברכבת
האם יש כרטיס יומי? האם יש כרטיסים למספר ימים?

תודה רבה לכל העונים והמסבירים
 

גארוטה

New member
בביקור האחרון

לפני כחודש רכשנו את ה- oyster בהיתרו ב-42 פאונד לאזורים 1-2. המחיר כולל גם את הרכבת
לעיר ובחזרה לנמל התעופה וכשמחזירים אותו מקבלים בחזרה 5-6 פאונד.
 

פרח52

New member
האתר של מיכל אנגל

לונדון למטייל העצמאי - יש שם מידע רלוונטי. לפני חצי שנה השתמשנו בכרטיס טרוולכארד שניתן לרכוש בתחנות הרכבת העילית , לא הטיוב , יש להגיע עם תמונת פספורט ומקבלים כרטיס מנויילן עם כיס להשחלת כרטיס קרטון אותו אתה מתבקש להטעין בכסף. אנו עשינו זאת כבר בהגעה לרכבת שלקחה אותנו מלוטון ללונדון . אנחנו הטענו אותו לשבוע. לא לקחנו אויסטר משום שהטרוולכארד מעניק הטבה של אחד חינם ברכישה של שני כרטיסים למס' רב של אטרקציות בעיר. אם אתם הולכים על הטרוול כארד קחו את חוברת ההנחות מהעמדה בתחנת הרכבת כי יש לתלוש תלושים רלוונטיים לאטרקציות אותן תרצו לבקר. שני בעלי הכרטיס חייבים להציג כרטיס בתוקף על מנת להנות מההטבה. כמו כן ממליצה לקחת תמונת פספורט פשוטה מהארץ ולחסוך טירחה מיותרת.
 

לאונידס

Active member
האויסטר הוא ארנק, כמו רב קו אצלנו. לא כרטיס

ניתן לטעון בארנק כל מיני כרטיסים כמו כרטיס יומי או שבועי לאזורים 1+2, אפשר גם לרכוש את אותם כרטיסים ככרטיסי קרטון בלי אויסטר ובסיטואציות מסויימות יש לקרטון אפילו יתרון.
בלי לדעת עוד פרטים אי אפשר לעזור ספציפית ומכיוון שלא מעשי לפרט את כל האופציות בפוסט תקבל בעיקר הפניות לאתרים.
פרטים צריכים לכלול מהו הרכב המשתתפים ואם מדובר בילדים אז גם גילאים, לכמה זמן נוסעים, בכמה מהימים עתידים להשתמש בכרטיס, באיזה איזור לנים וכו׳.
לגבי הסעה משדה התעופה חשוב קודם כל לדעת מאיזה שדה ורצוי גם אלו שעות, היעד אליו רוצים להגיע בלונדון וכמות המטען, האם רכבת תחתית בכלל ראלית.
 
מנסה לעשות סדר

אויסטר זה ארנק אלקטרוני שמקבלים תמורת פקדון של 5 פאונד. נסיעות בודדות זולות יותר אם משתמשים באויסטר, וכאשר מגיעים לתקרה יומית לא משלמים יותר על נסיעות (זה מה שנקרא capping בטבלה) ולכן באויסטר אין כרטיס יומי. התקרה הזו היא בערך חצי ממחיר כרטיס יומי בנייר כמו שרואים בטבלה.
אתם צריכים להחליט מה שווה לכם יותר, נסיעות בודדות או כרטיס שבועי. אם כרטיס שבועי אז תטענו אותו על האויסטר, לאזורים 1-2 ובנוסף שימו כמה פאונדים לכסות נסיעות מחוץ לאזור 2, למשל שדה התעופה.
אם נסיעות בודדות תטענו סתם סכום שנראה לכם הגיוני (אין בעיה להוסיף). את היתרה שתהיה לכם ואת הפיקדון על האויסטר תפדו לפני הטיסה חזרה.
זה הקישור לטבלת המחירים:
http://www.tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/tube-dlr-lo-adult-fares.pdf
 

lego man

New member
תודה רבה לעונים

אז אם אנחנו 7 מבוגרים ו3 ילדים מתחת לגיל 8, שלא משלמים אם יש איתם מבוגר שמשלם,
יומיים וחצי בלונדון מהיטרו אז נראה שהאיויסטר הכי עדיף עפ"י טבלת המחירין לאזורים 1-2, שם גם המלון וגם הטיולים
תודה רבה עכשיו הדברים יותר ברורים.

יום טוב
 
נשמע הגיוני

בהיתרו יש תחנת של הטיוב שאפשר לקנות בה את האויסטר ולטעון, כמובן גם להחזיר אם אתם חוזרים משם. אם אתם נוסעים בטיוב בקו פיקדילי לעיר אז תוסיפו כסף בהתאם. הילדים אכן נוסעים חינם.
 

Maldini Girl

New member
כרטיס האויסטר

כשהגעתי לשדה התעופה בלונדון ירדתי ישר לרכבת התחתית, ניגשתי לפקיד ואמרתי לו שאני רוצה כרטיס אויסטר שבועי, שאני מתכוונת לטייל בלונדון (באזור התיירותי) הוא ידע איזה כרטיס להתאים לי, ואמר לי כמה כסף לטעון בו (אני יודעת שגם יש אופציה לשלם מחיר לשבוע שלם ולא פר נסיעות, ואז הכרטיס מספיק פשוט לשבוע ופג תוקף כשאותו שבוע נגמר.)
כרטיס האויסטר הוא כמו הרב קו ואם אני לא טועה מתאים לכל סוגי התחב"צ בתוך לונדון.
 

lavendula

New member
כשנוחתים בהית'רו וניגשים לדלפק של הרכבת התחתית

לרכישת כרטיסים, נציג חברת הרכבות מציע לך את האופציה המתאימה ביותר לפי משך השהות, אזורי הנסיעה שאתם מתכוונים לפקוד, מספר וגילאי הנוסעים וכו', כך שלא צריך לשבור את הראש יותר מדי. כבר יציעו לכם במקום את האופציה המשתלמת ביותר.
 
למעלה