דינילנד פריס

alonnati

New member
דינילנד פריס

שלום לכולם
שאלה לגבי דיסנילנד פריס, מאיפה הכי כדאי לקנות כרטיסים (בצורה בטוחה )? והאם מישהו ישן פעם במלון של דיסני שנמצא בטוח הפארק? הבנתי לפי האתר שלהם שזה 1500 יורו ללילה לזוג, זה הגיוני?
אשמח אם תוכלו לענות !
 

dudi4321

Member
כשהינו הפריז, עלינו על רכבת ישירות ליורו דיסני

גם 150 יורו זה "רצח".
 

אודרי11

New member
נראה לי שהגזמת עם הסכום הזה...

אלא אם כן, זו איזוו סוויטה יוקרתית מיוחדת במינה באחד המלונות של הפארק..

לפני די הרבה שנים, ישנו במלון של הפארק, זוג עם ילדה, היה מאד נוח, חדרים בנוסח האמריקאי, מרווחים עם שתי מיטות כפולות..ואפשרות להכנס בבוקר שעה לפני הקהל הרגיל, מה שנתן לילדה חופש להשתמש בכל המתקנים השווים בלי תור, ולהצטלם עם כל המיני מאוסים, גופים, וכל הנסיכות הקסומות...גם כן בלי תור.
אנחנו קנינו חבילת של לילה אחד ושתי כניסות, ביום של ההגעה וביום של העזיבה..היה מעולה, אבל זה היה לפני המון שנים אז המחירים לא רלוונטיים.
 

מחשבות

New member
כדי לקנות כרטיס לדיסנילנד פריז נכנסים לאתר FNAC הצרפתי.

כדאי להכנס מדפדן כרום, המאפשר תרגום מלא של המסך בקלות. בוחרים תאריך מדויק (חובה), שעה ואחד משני הפארקים (אפשר שניהם) ואפשר גם ליומיים. משם זו כבר הזמנה רגילה. בסוף בוחרים להדפיס בבית. זה מגיע למייל.
אין בעולם סיבה לנסוע לפריז ולבחור לגור ליד דיסנילנד, אלא אם המטרה לעבור שם מסע עינויים יקר לתפארת.
 

אודרי11

New member
אפשר לפעמים לצאת קצת מהקופסא...

אנחנו למשל , לנו שם אחרי כרמה ימים בפריז..לקחנו רכב, נסענו לדיסנילנד, לנו שם לילה, בילינו שם יומיים, ומשם המשכנו בטיול לעמק הלואר, נורמנדי, בריטני, בלגיה והולנד..

לא כולם באים לשבוע בפריז וזהו...ובשבילנו זה היה ממש כייף גדול, לא מסע עינויים לתפארת ולא בטיח, בקשר למחיר...זה המחיר ויכולנו לשלם אותו
 

Nevo Ofira

New member
כמה תשובות

אני רכשתי דרך האתר הרשמי שלהם את אוספת את הכרטיסים בכמה נקודות בפריז אני אספתי במקוםש הוא חמש דקות מהלובר. רכשתי חבילה שכוללת כמה אטרקציות
לגבי מחיר המלון אכן המלונות יקרים פי 2 ממלון מחוץ ליורודיסני , אז המחיר שרשמת נשמע מוגזם
 
אנחנו מתכננים עכשיו טיול לפריז עם הילדים בספטמבר
יש באתר של דיסנלינד אפשרות לרכוש מראש כרטיסי כניסה, ללא התחייבות לתאריכים. הם בתוקף חצי שנה-שנה מתאריך הרכישה, תלוי בכרטיס. מקבלים וואוצ'רים במייל, מדפיסים וממירים במקום לכרטיסים רגילים.
הכרטיס הכי משתלם שאני מצאתי באתר שלהם הוא כרטיס לשלושה ימים לשני הפארקים (דיסנילנד "הקלאסי" ופארק הסרטים שלידו), בעלות של כרטיס לשני ימים. הקאצ' היחיד בכרטיס הזה הוא שצריך לנצל את שלושת הימים בפרק זמן של 7 ימים, אבל הם לא חייבים להיות ברצף.
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא צריך.להמיר את הכרטיסים שהדפסת בבית

יש עליהם בר קוד ואיתם אפשר להכנס לפארק ולקחת כרטיסי fast pass
ברגע שהגעת איתם מודפסים מהבית לא צריך לעמוד בתור בקופה.
&nbsp
&nbsp
 
ולגבי מלונות - אנחנו החלטנו לא לישון בתוך דיסנילנד אלא בעיר
עצמה, ולהגיע ברכבת לפארק. גם ככה אנחנו רוצים לפזר את שלושת הימים ולא לעשות אותם ברצף (נראה לנו מתיש וגם משעמם), כך שלינה בעיר יותר זולה ואין בעיה להגיע מהעיר עצמה לפארק.
 

michal@gal

Active member
מנהל
יש המון מלונות במרחק לא גדול מהפארק

שיהיו זולים יותר מאשר לינה בפאריז והגעה ברכבת.
חפשו מלונות ב Marne le vallee
לחלק גדול מהם יש שירות שאטלים חינם אל הפארק.
 

sol11655

New member
אנחנו ישנו במלון הולידי אין ליד הפארק ,מומלץ .

בפעם קודמת שהיינו בפארק ישנו בתוך הפארק במלון סקוייה לודג' שהיה הכי זול וקיבלנו כרטיסי חינם לפארק .כדאי לבדוק עלויות עכשוויות ,יכול להשתלם .
 
למעלה