מה ההבדל בין "תיירים " לעסקים מוזל" באלעל ?

מה ההבדל בין "תיירים " לעסקים מוזל" באלעל ?

דרך אגב טיסה בטורקיש ל 2 הכיוונים באותם תאריכים יותר זולה בכ 150 $ מאותה טיסה של אלעל לכיוון אחד בתיירים..

 

לאונידס

Active member
עסקים מוזל במחלקת עסקים, תיירים במחלקת תיירים

ככל שאני יודע לטורקיש אין טיסה ישירה ללונדון, את משווה בין שני מוצרים שונים, טיסה עם חנית ביניים לטיסה ישירה.
אני לא יודע מהם שיקולי התקציב שלך, אני לא הייתי משלם 700$ עבור כרטיס הלוך ושוב ללונדון במחלקת תיירים. אם המחיר שיקול חשוב הייתי בודק חברות נוספות כמו בריטיש ואיזיג'ט ומנסה לשחק קצת עם התאריכים, אם טיסה עם חניית ביניים היא אופציה השמים הם הגבול.
 
זה רק סוג כרטיס ולא שרות שונה ?

דרך אגב ה 750 $ זה רק לכיוון אחד..
לפעמים נראה לי שההצלחה של טורקיש ואיזי ג'ט זאת לא רק ההצלחה שלהם כמו הכישלון של אלעל,
לא מדובר על הרגע האחרון ולא כרטיס רק לכיוון אחד. לגבות כזה מחיר רק מרחיק מהם לקוחות שבפעם הבאה אפילו לא יציצו באתר של אלעל ויטוסו בחברות האחרות ויראו שהשד של לאו קוסט או טיסה עם עצירה לא כל כך נורא..
 

michaleng

New member
ייתכן (לא בדקתי) שלכרטיס שלא מוגדר ״מוזל״ יש תנאים גמישים במ

למשל למקרה שרוצים לשנות או לבטל טיסה. אני מכירה אנשים שטסו עם כרטיס כזה במחלקת תיירים - אומנם לא באל על - בנסיעת עבודה ובמימון המעסיק, עוד לא פגשתי מישהו שהשקיע בו מכיסו הפרטי כשטס לטיול (מסתפקים בכרטיס המוזל עם התנאים היותר קשוחים או - אם כבר - משתדרגים לכרטיס הפחות גמיש במחלקת עסקים). לא מזהה מאיזה אתר הצילום שצירפת. הזנת את תאריכי הטיסות באתר של אל על וקראת את תנאי הכרטיסים המוצעים?
 

michaleng

New member
כרטיס תיירים מוזל לא מתאים לך?

חפשי את ״האותיות הקטנות״ (= פירוט התנאים) של כל אחד מסוגי הכרטיסים ותראי מה ההבדלים ביניהם. אישית אין לי שום דבר בעד - או נגד - אל על (הטיסות האחרונות שלי ללונדון היו בבריטיש ובאיזיג׳ט) כך שאני לא מנסה לשכנע אותך לקנות דווקא כרטיס שלהם. כן חשוב לדעתי שההשוואה בין חברות שונות תכלול לא רק מחיר אלא גם פרמטרים כמו תנאי הכרטיסים, שעות ההמראה/נחיתה, האם יש תוספות שלא כלולות במחיר הבסיס (טיסות לואו קוסט כדוגמא מייצגת), רמת הטרטור ובזבוז הזמן בדרך מ/ל (כן או לא קונקשן) ועוד כמה שבטח שכחתי.
 

לאונידס

Active member
השירות מאוד שונה בין מחלקת עסקים ומחלקת תיירים

בכל מקרה אם יש מי שמוכן לשלם לאל על את הסכומים האלה איפה הבעיה?
מי שלא רוצה (כמוני) לא משלם, כמובן בתנאי שיש תחרות אמיתית על הקו.
 

urilei

New member
תלחץ על שם המחלקה ותקבל את הפירוט

את ההבדל בין תיירים לעסקים אתה כנראה מכיר (פחות או יותר): מושבים גדולים יותר, מרווחים יותר, שירות מתלקק יותר וזכאות ליותר מטען מכל סוג.
ההבדל בין "מוזל" לבין "לא מוזל" הוא בעיקר מדיניות ביטולים ושינויים וזכאות לנקודות מתמיד. הטיסה אמורה להיות זהה מבחינת כיסא, מטען, אוכל וכו'.
ובנימה אישית: הייתי מוכן (אולי) לשלם עוד 10-20% תוספת בשביל הגמישות והיכולת לשנות, אבל ממש הזוי שכרטיס גמיש עולה כמו שלושה כרטיסים רגילים... גם אם ב-50% מהמקרים שאתה קונה כרטיס אתה לא תופיע לטיסה ותאבד את כל מה ששילמת - עדיין משתלם יותר לקנות את הכרטיסים הזולים... גם אם תחליט לשנות תאריך בכל כרטיס שאתה קונה ותקנה כרטיס נוסף חדש במחיר מלא - עדיין תשלם פחות... בהתחשב בכך שרוב האנשים מגיעים לרוב הטיסות שהם קונים מן הסתם, אז ממש לא ברור לי מה הולך פה, וזה ספציפית לא ייחודי לאל על.
 
למעלה