סרי לנקה \ זנזיבר

סרי לנקה \ זנזיבר

שלום לכולם
אנו שתי חברות בסביבות גיל 40 שמחפשות יעד לחופשת בטן-גב של כשבוע ביוני. שתינו היינו בחלק גדול מאיי יוון, בתאילנד וגם במקסיקו.
הפעם אנו מחפשות יעד אקזוטי וחדש ומתלבטות בין זנזיבר לסרי לנקה...

המידע באינטרנט קצת מבלבל - אשמח לכל טיפ ממי שביקר באחד מהיעדים האלו או שמע ממי שביקר שם: מה היא העונה המומלצת? איך מגיעים? עלות מחייה (אוכל, תחבורה וכד') , אתרים מעניינים למקרה וימאס לנו לרבוץ על החוף, אזור מומלץ לשהייה וכל טיפ אחר או מידע שימושי....

תודה
 

האנפה

New member
תלוי איזו מין חופשה אתן מחפשות

הייתי בשני המקומות אבל די מזמן. אם אתן רוצות חופים מרהיבים כמו בגלויות + מקומות לטייל בהם הייתי אומרת זנזיבר. האי קומפקטי ואפשר להתמקם במקום אחד או מקסימום שניים ולחרוש אותו בקלות בשבוע. ויוני נחשב החודש הכי טוב מבחינת מזג האויר.
בסרי לנקה החופים פחות מוצלחים אבל יש יותר מה לראות ולעשות: שמורות טבע, מקדשים, תרבויות וכו'. יוני הוא חודש של מונסונים וזה אומר שהחופים הטובים יותר, בקצה הדרומי של האי, הם מחוץ לתחום. אבל עדיין תוכלו להתמקם בצד המזרחי ולטייל באי.
 
תודה !

כפי שכתבתי, מחפשות בטן-גב, מנוחה על החוף, מסעדות ופאבים טובים, נוף יפה ואווירה טובה..
&nbsp
משום מה קיבלתי את הרושם שזנזיבר הוא מקום למשפחות וזוגות בירח דבש
 

Nevo Ofira

New member
הייתי בשתיהן לעניות דעתי

החופים בזנזיבר מריהיבים יותר . אבל סרי לנקה מעניינת יותר . ויכולה להתאים לטיול ארוך יותר גם של חודש שבוכע לסרי לנקה קצר מדי כמו כן ביוני מזג האוויר בסרי לנקה לא משהו בזנזיבר מעולה . מכוון שאת אומרת שבוע ביוני אז זניזיבר. זנזיבר לא יקרה . כיום יש דילים שם טיסה ומלונות דרך ארקיע . עלויות מחייה מאוד מאוד זולות . ארוחה של דגים טעימה כ15 ש"ח לאדם בדוכני רחוב אפשר גם בזול יותר .
 
זנזיבר בלי לחשוב פעמיים

זה מקום מושלם לבטן גב בנוף יפיפה.
אם אתן בקטע של להגיע עד סרי לנקה, אז עדיף כבר להגיע למלדיבים. החופים הכי מדהימים שראיתי :)
&nbsp
(לסרי לנקה לא הייתי נוסע בשביל חופים בכל מקרה. הם לא משהו בכלל)
 
תודה למשיבים! זנזיבר נבחר ברוב קולות. אחזור לספר איך היה


יש למישהו הצעות קונקרטיות ? מלון מסויים ? מסעדה או אתר שאסור לפספס ? וכדומה ...
 
למעלה