לדעת הדה מרקר מחירי הטיסות לארופה צונחים לקראת החורף

דניאלה1311

Active member
מנהל
לדעת הדה מרקר מחירי הטיסות לארופה צונחים לקראת החורף
מי שמעוניין לבקר באירופה לחמישה לילות בתחילת דצמבר (כולל צ'ק־אין למזוודה), ימצא כרטיס בפחות מ-300 דולר בקלות יחסית. טיסה לברלין באיזיג'ט ובאייר ברלין, למשל, מתומחרת בכ-270 דולר, טיסות וויזאייר (Wizzair) ו-Up של אל על לבודפשט עולות כ–240 דולר, וגם טיסת איזיג'ט לרומא נמכרת ב–300 דולר לכרטיס. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם טיסה רק עם מזוודת יד, אז המחירים הללו נחתכים ב-40–70 דולר נוספים (תלוי בחברה). כלומר, טיסה לאירופה ב-200 דולר בלבד.
בטווח המחירים של 300–400 דולר, המשימה תהיה פשוטה עוד יותר: טיסת Veuling לארבעה לילות בברצלונה, למשל, עולה 330 דולר, טיסה לחמישה לילות ברומא נמכרת ב–370 דולר באליטליה ובאל על, וטיסה של טרנסאוויה (Transavia) לפריז מתומחרת ב–370 דולר.
"אנו מזהים ירידה של 15%–20% במחיר לעומת 2013, תלוי ביעד. בתאריכים מסוימים הירידה חדה אפילו יותר", אומרת דנה לביא, סמנכ"לית שיווק בדקה ה-90. "יש תוספות של טיסות שלא היו בשנה שעברה, וההיצע כרגע גדול יותר מהביקוש".
גם אם מביאים בחשבון את עליית שער הדולר בשנה האחרונה, עדיין יש ירידת מחירים של כ–10%. המחירים בדולרים היום לטיסות לאירופה אינם המחירים שהייתם משלמים בשקלים עבור כרטיס הטיסה לפני שנה. שער הדולר בנובמבר 2013 היה 3.54 שקלים, לעומת שער דולר כיום (נכון ליום הבדיקה) של 3.78 שקלים - כלומר עלייה של כ-7%.
רונן זאבי, מנהל טיסות סדירות בחברת גוליבר, אומר גם הוא כי "המחירים בתחילת דצמבר ליעדים באירופה נמוכים יותר השנה, בין היתר בשל כניסת אל על עם מותג הלואו־קוסט Up ליעדים כמו ברלין, פראג ובודפשט. בנוסף, הטיסות עדיין ריקות יחסית, והחברות לא מעלות את המחירים כי כנראה אין מספיק ביקוש".

יש עוד המון מידע בכתבה אבל לצערי אני מנועה להעתיק את כולה לכאן. מי שיכול שיסתכל בלינק

http://www.themarker.com/consumer/tourism/1.2477091
 
למעלה