חניונים לטווח ארוך ליד נתב"ג

אני לא נוסעת מטעם החברה, אבל הרכב שלנו

הוא רכב חברה והדלק הוא דלקן (בעצם עכשיו פזומט) - כך שזה חינם מבחינתי.
 

נילוס11

New member
מנסיון שלי -החניון בטרומן הכי נוח וקרוב

לי אין רכבת....אז אנחנו או שנוסעים במונית,או שמישהו לוקח או חונים בטרומן הם כמו שצריך.
 

michal@gal

Active member
מנהל
כבר עשינו את החישוב הזה

ואין בכלל שום שאלה. הרבה יותר זול לנסוע עם הרכב שלנו מאשר עם מונית. אפילו לקחת מונית שירות (66 שקל לאדם לכל כיוון) יוצא יותר יקר מאשר להגיע עם הרכב, חוץ מזה שלהצליח למצוא מונית ספיישל שנכנסים לתוכה 6 אנשים זה בעייה לא פשוטה. אני חושבת שרק למי שגר באיזור תל אביב יוצא כדאי מבחינה כלכלית לקחת מונית לשדה התעופה.
 
מה רע בחניון של נתב"ג?

דווקא עמדתי לנסות אותו לראשונה בשבוע הבא. נסיעה קצרה של , יוצא לי יותר זול ממונית הלוך ושוב.
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא רע בכלל

רק קצת טרטור להסחב עם המזוודות באוטובוס שמביא לשם ובחזרה ולהסחב עם המזוודות מהאוטו לאוטובוס. יותר נוח כשההסעה של החניון מחכה לך בכניסה לטרמינל ומביאה אותך עד האוטו.
 
הבנתי

אני אתן לו צ'אנס. אני טסה רק עם מזוודה אחת, כך שזה באמת לא נורא. חוץ מזה שכתבו למעלה על המפתחות של האוטו, ואני לא יכולה להשאיר את המפתחות אצל אף אחד. אם אני אשלם על החניה 100-125 ש"ח בחניון הפתוח, זה משהו כמו מונית לכיוון אחד, ועדיין חוסך לי כסף (ועמידה בתור כשנוחתים ומחפשים מונית...)
 
את לא דוחפת את האוטובוס...

את סה"כ מעלה את המזוודות לאוטובוס ומורידה אותם מהאוטובוס, מה גם שאם יש איזה גבר נחמד באיזור ואת מבקשת יפה הוא גם יעלה וגם יוריד לך... בחניה לטווח ארוך יש גם עגלות למזוודות כמו שיש בטרמינל ככה שאין צורך לסחוב...
 

Warren Buffett

New member
בנוסף...

אם נוסעים יותר מאדם אחד אז מורידים קודם את יתר הנוסעים עם המזוודות בטרמינל והולכים לבד לשים את האוטו בחניה ואז לא צריך לסחוב כלום (זה עובד גם בחזרה...) ואם יש רק נוסע אחד אז כמה מטען אישי כבר יש לנוסע אחד?
 

רינת24

New member
אין בעיה עם החניון של נתב"ג הוא חניון טוב

אבל צריך לקחת כמה דברים בחשבון מי שיש לו בעיות עם המצבר אולי עדיף שיחנה בכפר טרומן מעל 10 ימים אפשר לקבל בכפר טרומן הנחות בימי ( ולילות ) גשם החניון של נתב"ג די מעצבן, הוא ענקי ולמרות ישי בו 3 תחנות איסוף ושאטל רק אחת מקורה אז או שעומדים בגשם או נגררים לאחת המקורה. אני באחת נפעמים הגעתי לטרמינל רטובה לגמרי כי עם 2 מזוודות קצת קשה גם להחזיק מטריה יש גם כאלה שגורסים שבכפר טרומן יותר בטוח כי המקום קטן ויתר קל לשמור עליו
 
כפר טרומן באופן קבוע

לוקחים אותך לשדה, אוספים אותך מהשדה. האוטו נקי. שירות מעולה. ולרחוקים (כמוני) יש צימרים צמודים. וזאת באמת לא פרסומת אלא המלצה חמה של נוסעת מתמידה.
 
למעלה